Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.   =Neutraal.   = Zwanger.

naam:__________  
ronde:_____  
Leeftijd:___  
NOD:______  
Status:____

Daniellexx
3
24
12 feb

Yessie84
5  
24  
14 feb

Jansske
4
27  
27  feb  

februari08
2
29  
half feb    

mama1977
2  na mk  
31  
4 mrt    

miss-moneypenny
1
33  
30 jan  

inga8
0  
30  
?  

Wendy-Merle
2  
25  
?  

Deleve
2  
27  
rond 15 feb  

Orchideke
2  
24
1 februari

Indysmama        
?
28
?

Denys
1
24
?

Jtzwanger
1
24
21 febr

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel

27

1

14-08-2009

09-02-2009

romaty

24

1

29-08-2009

13-02-2009

Linda80
29
3
06-09-2009
29-01-2009

djurresmama
26
2
10-09-2009?
04-02-2009

Ha meiden,

Ik ben net terug van de echo en het was weer super!
Het is gelukkig maar 1 kindje (veel tweelingen in de familie) en het hartje klopte. Hij/zij is nu ongeveer 2 cm.
Weer erg mooi om te zien. De uitgerekende datum ligt nu op 6-9.
Ik ben nu toch weer gerustgesteld, en we hebben het gelijk aan een aantal vrienden verteld.
Ik hoop echt dat jullie ook binnenkort van een echo kunnen genieten.
Hier zijn nog wat glitters

Kus Linda

Hey,

Linda wat leuk dat je echo weer supper was!!Spannend he!

Hier weer iets raar hoor.
Daarstraks had ik twee druppeltjes bruinverlies,echt maar twee druppeltjes en echt heel heel licht,je zag het bijna niet,maar nu dus niks meer,raar he.
Nu is het weer zo onzeker,gaan ze nu doorzetten of niet,tijd brengt raad zeker?
Heeft iemand dit ook gehad?
Want voor een innestelling is het volgens mij ook al veel te laat.
Liefs orchi

@Linda.   Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad meid! Gefeliciteerd. Gelukkig heeft de vk je wat gerust kunnen stellen.
En bedankt voor de glitters. Ik zal ze opvangen!

Liefs, mama1977.

@JT. Ik weet nooit zo goed wanneer ik moet testen omdat ik een onregelmatige cyclus heb. Al is het nu al twee keer 36 dagen geweest. Dus de volgende keer zal ik niet voor de 37e dag testen. Zijn de zwangerschapstesten in de aanbieding? Scheelt het veel?

@Danielle. We hebben niet voor niets onze tandartsverhalen pas opgeschreven nadat jou kies was getrokken

@Jansske. Jammer dat je weer ongi bent geworden maar inderdaad fijn dat deze cyclus evenlang was als de vorige. Bij mij ook trouwens.

@Orchi. Vervelend he, dat wachten. En dan al die vage klachten en wat bloedverlies. Ik hoop het niet voor je maar misschien is het toch je ongi die morgen doorzet. Ik zal voor je duimen dat het niet zo is.

@linda, heerlijk meid een goede echo!!! Hopelijk ben je nu een beetje gerust en kan je gaan genieten!!

Ik heb alle verhalen wel gelezen hoor meiden maar heb momenteel ff niet de puf om te reageren! Komt wel weer!!
Zal dit weekend weer mijn best doen!!

x romaty

Ha meiden,

Even een vraagje. Hebben jullie bij jullie eerste kindje een nekplooimeting laten doen en zijn jullie dit van plan bij een tweede? Bij Max hebben we het wel gedaan (het werd toen ook vergoed). Aan de ene kant wil ik het nu weer doen (nu kost het alleen wel €150) maar aan de andere kant vind ik het onzin. Wat vinden jullie?

Liefs Linda

Terug
Bovenaan