eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Heerlijk he, weer terug op het forum!

Welkom miss moneypenny.

Linda, gefeliciteerd meid! Hartstikke leuk.

En iedereen bedankt voor de lieve reacties. Dat doet me echt goed. Ik zal jullie natuurlijk wel laten weten hoe het morgen bij de vk is geweest.

Romaty, ik heb wel eens gehoord dat je op Hyves een soort gesloten groep kunt maken. Wat niemand van buiten die groep kan openen en lezen. En je komt er alleen binnen na toestemming van de beheerder van die Hyve. Voor de mensen binnen die Hyve-site ben je dan niet anoniem. Ik weet niet precies hoe dat werkt. En hoe weet je nou zeker dat wij het zijn die ons dan aanmelden bij die Hyve-site? Als iemand het weet ben ik wel benieuwd.

Liefs, mama1977.

Dag dames,

Wat gezellig dat het forum het weer doet!! Jansske, tnx voor de uitnodiging, ook op het andere onderwerp werd het inderdaad weer akelig stil!!!

Voor alle andere meiden. Ik zal me even voorstellen.Ik ben Jen, net 26 jaar en heb een zoontje van 20 september 2008. Hij is dus bijna 15 weken. Bij mij kriebelt het alweer vanaf de eerste week, ik wil het liefst zo snel mogelijk een tweede. Helaas moet ik nog even wachten van de gyn. Ik had een redelijk heftige bevalling (na 30 uur 1,5 uur persen, vacuumpomp toch maar een keizersnee, mn mannetje was ruim 9 pond en kwam er dus echt niet uit) Dus voor het herstel van mn lichaam toch maar wachten tot onze Jasper 6 maanden is. Ik ben nu echt de weken aan t aftellen. Vanaf maart gaan we weer beginnen met een eerste poging tot zwanger worden.

Jansske, nog even een reactie op jou berichtje bij trotse moeders topic: Wij liggen ook altijd laat op bed!! we gaan er zoiezo niet voor 12 uur in. Ik ben meestal nog aan t hobbyen (heb mn  eigen keramiek atelier en doe veel aan haken/breien/edelsmeden)  en mn man gamed behoorlijk veel (maakt ook spelletjes voor de xbox).

Groetjes Jen

Hallo meiden,

@Mama1977, wat een verdrietig nieuws!!
Ik heb zo voor je gehoopt dat het toch goed af zou lopen...
Veel sterkte!!

@Linda, gefeliciteerd!!
Voor jou toch een leuke jaarafsluiting!
Ik heb bij beiden zwangerschappen ook dat ongi gevoel gehad, dat schijnt bij een hoop vrouwen voor te komen.
M'n eerste zwangerschap is super verlopen dus het hoeft niks te betekenen!!

Hier gaat alles redelijk.
Afgelopen woensdag heb ik een bloeding gehad.
We zijn direct naar het zk gegaan en hebben daar gelukkig wel een kloppend hartje gezien.
We zijn wel gewaarschuwd dat het nog fout kan gaan dus dat we daar rekening mee moesten houden.
Komende  dinsdag hebben we een echo bij de gyn  en dan kijken ze hoever ik precies ben en weten we of het gaat zoals het hoort te gaan.
We hebben goede hoop want ik ben echt kotsmisselijk heel de dag en het is bij die ene bloeding gebleven dus  probeer het maar als een positief teken te zien!

Hoe gaat het met de rest?
Bevatten jullie het al een beetje dat jullie zwanger zijn?
En de andere meiden, vol goede hoop het nieuwe jaar in?!

x Cora

@cora, jeetje, ook al een bloeding, getsie... Hopelijk blijft het goed gaan!! Hoelang denk je zelf nu zwanger te zijn? En kotsmisselijk, ik heb dat dus helemaal niet!!! Ik heb enorm veel energie, enorm veel honger en verder heb ik nergens last van!! Heerlijk, maar het maakt me ook onzeker hoor, aangezien ik tijdens mijn vorige zwangerschap behoorlijk last heb gehad van kwaaltjes!!

Nu zat ik te denken, kan het zo zijn omdat ik redelijk snel weer zwanger ben geraakt (9 maanden na bevalling), dat mijn lichaam de hormonen nog herkent en daarom niet zo sterk reageert? weet iemand dat?

Welkom knutseljuffie en miss moneypenny!! Klets gezellig mee!! Er bestaat trouwens een schema, misschien leuk als je je daar aan toevoegt!!

@mama1977, succes vandaag bij de vk!

@linda, heb jij trouwens last van kwaaltjes? En wanneer denk je uitgerekend te zijn!!

Vandaag oudjaarsdag, gezellig, ik hou er van!! Doen jullie allemaal voorzichtig met vuurwerk!! Ik kijk er alleen maar naar, afsteken hou ik niet hoor!!

x

@romaty, ik heb pas sinds een week dat ik weer heel misselijk ben, hiervoor had ik ook af en toe wel een vlaag miselijkheid maar vaak alleen 's ochtends.
De gyn dacht afgelopen week dat ik 6 weken en 5 dagen was dus dan zou ik
vrijdag 8 weken zijn.
Maar dinsdag gaan ze het goed opmeten en stellen ze de uitgerekende datum vast.
Hoever ben jij nu?

Pfff...zit op m'n werk maar heb echt totaal geen zin!!

Wat doen jullie vanavond?
Ik ben benieuwd of ons mannetje door blijft slapen, denk het niet....

gr. Cora

@cora, he balen dat je moet werken vandaag!! Mijn mannetje is ook de pineut vandaag, ik gelukkig niet!! Maar ja, dan moet de badkamer nog schoon en de wc's etc.. Dus ook ik ben al druk geweest deze morgen...

Ik denk dat ik nu 5,4 week zwanger ben, as zaterdag 6 weken. Maar goed, dat is nog een gokje natuurlijk. Ik weet 21 januari pas hoe en wat!!

Wel vervelend die misselijkheid, ben ook heel blij dat ik dat nu (nog) niet heb. Elke morgen doe ik mijn ogen open en bedenk ik me eerst of dat ik me nog steeds zo goed voel, of dat de kwaaltjes reeds zijn begonnen...(tijdens mijn vorige zwangerschap hoefde ik me dat niet te bedenken hoor, toen had ik ze al voordat ik een test gedaan had).. Maar goed, ik geniet nu maar van elke dag dat ik me zo goed voel.. het heeft ook geen zin om me zorgen te gaan maken of dat het wel allemaal goed gaat, aangezien ik me zo goed voel, want het gaat zoals het gaat, en daar kan ik toch niets aan veranderen.. Dus genieten maar....

Vanavond gaan we naar vrienden, we zijn met zijn zessen, de drie kindjes niet mee gerekend, en de twee op komst (een bij mijn vriendin en nu bij mij). Gaan we lekker eten, kletsen, spelletjes doen, tv kijken, vuurwerk kijken etc.etc. erg gezellig altijd!!
De kleine laat ik lekker thuis. Geef de babyfoon aan mijn tante, de kleine ligt dan lekker gewoon in zijn eigen bed en heeft nergens geen weet van. En hier wordt bijna geen vuurwerk afgestoken, dus die zal ook niet wakker worden denk ik!! Heerlijk hoor, wij een avondje lekker uit, en de kleine lekker in zijn eigen bed, en morgenochtend is hij gewoon lekker thuis, wat ik zelf erg prettig vind!!

Werkse nog!!
x

Nou, zit ik net te vertellen van de leuke dingen die we vanavond zouden gaan doen...gaat het niet meer door!!!
het KNMI voorspelt zeer dichte mist, zicht minder dan 10 meter, en aangezien wij een half uur moeten rijden!!!!!
Manlief vind het te gevaarlijk, dus nu gaan we niet meer....
Heb er echt de balen van!!!

Zitten we dus gewoon heel de avond thuis, gezellig hoor, bah!!

x

Hoi,

Ik ben bij de vk geweest. We hebben fijn gepraat en ik heb een echo gehad. Het klopte wat ik zelf al dacht. Mijn baarmoeder is weer helemaal leeg en zag er goed uit. Alleen nog wat opgezwollen maar dat was normaal zei ze. Wel balen allemaal hoor. Maar gelukkig voelen we ons goed genoeg om meteen door te gaan naar de volgende ronde. We willen echt heel graag een tweede kindje! Hopelijk kom ik begin 2009 met positiever nieuws.

@knutseljuffie. Welkom bij dit topic. Leuk dat je meekletst.
@Romaty. Balen zeg dat jullie leuke avondje niet door gaat. Je had je er zo op verheugd. Maar misschien is het wel beter zo.

Wij blijven gewoon thuis met z'n drietjes. Ik heb m'n dochter beloofd dat ik haar vannacht wakker maak voor het vuurwerk. Als het lukt tenminste want meestal is ze verschrikkelijk chagarijnig als ze snachts wakker wordt. We zien wel. Een beetje saai voor mijn man maar ik ga savonds ook even een uurtje liggen want ik moet morgenochtend om 7 uur beginnen met werken. Ik werk dan tot savonds 18 uur dus ik moet wel genoeg slaap krijgen van tevoren.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!

Liefs, mama1977.

Terug
Bovenaan