eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    = Zwanger.

Naam:________
Ronde:____
Leeftijd:____
NOD:_____    
Status:__

Daniellexx
2
24
begin jan

Yessie84
4
24
18 jan  

Jansske
3
27
?

Djurresmama
2
26
9 jan

Februari08
1
29
?  

mama1977
1 na mk
31
?

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel
27
1
06-08-2009
06-01-2009

Lientje79
29
1
28-08-2009
?

Romaty
24
1
29-08-2009
21-01-2009

LindaG80        
28
3
?
?

Nou, ik wilde het lijstje aanpassen maar er is iets fout gegaan. Wil iemand anders het voor mij doen?

Naam:____________
Ronde:________
Leeftijd:______

Daniellexx
2
24
begin jan

Yessie84
4
24
18 jan  

Jansske
3
27
?

Djurresmama
2
26
9 jan

LindaG80
3
28
29 dec

Februari08                                        
1                                                        
29                                                    
??                                        

Mama1977
1 na mk
31
??

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel
27
1
06-08-2009
06-01-2009

Lientje79
29
1
28-08-2009
?

Romaty
24
1
29-08-2009
21-01-2009

Als het goed is sta je nu weer goed mama1977. Ik vind het trouwens best knap dat je meteen doorgaat. Laat de zwangeren onder ons in plaats van vuurwerk dan maar flink wat glitters strooien, dan komt het voor ons in 2009 ook goed!

Jammer, Romaty, dat je avondje nu niet doorgaat. Je had je er zo op verheugd! Maak het maar lekker gezellig met je mannetje , want door de mist in de polder lijkt me ook niks... Wij blijven ook lekker thuis. Er komt een goede vriend van ons en voor de rest houden we het lekekr rustig. Melanie gaat gewoon naar bed en we zien wel of ze wakker wordt of niet. Er wordt nu al heel wat afgeknald trouwens. Ben beniewd of ze nog wat over hebben vanavond. hihi

Gisteravond heeft Mel niet zo best geslapen. Volgens mij had ze steeds jeuk, ze was aan het jengelen en ondertussen aan het krabben. Maar vanmorgen waren de pokjes alweer een stuk minder gelukkig! Dat gaat de goede kant op!!

Ik zal zo even op hyves gaan neuzen of ik iets kan vinden wat ano is en dan kunnen we altijd nog zien, toch?

Veel plezier vanavond!

Oeps. Linda80 was eraf gevallen..., Sorry Linda

Naam:____________
Ronde:________
Leeftijd:______

Daniellexx
2
24
begin jan

Yessie84
4
24
18 jan  

Jansske
3
27
?

Djurresmama
2
26
9 jan

LindaG80
3
28
29 dec

Februari08                                        
1                                                        
29                                                    
??                                        

Mama1977
1 na mk
31
??

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Linda80
28
3
??
??

Berg-Driel
27
1
06-08-2009
06-01-2009

Lientje79
29
1
28-08-2009
?

Romaty
24
1
29-08-2009
21-01-2009

He meiden,

Baal er echt van, moest net gewoon ff janken, (hoezo zwangerschapshormonen). Maar goed, net ff lekker met mijn ventje gewandeld en gespeeld, en dan weet je weer waar je het voordoet...
Ik ga ook echt niet met hem op touw, want hij vind in een andere omgeving slapen al zo lastig, laat staan met oud en nieuw... dus het is goed zo.....

Trouwens vorig jaar mistte het ineens ook zo erg, toen hebben we nog wel gereden maar je wilt niet weten hoe, ik reed, mijn vriend naast me. hij hield aan de ene kant de grasstrook in de gaten en ik aan mijn kant, zo wist ik zeker dat ik niet de sloot in zou rijden!!!!! We konden ons huis bijna niet vinden, zo mistig was het...
Dat was al gevaarlijk genoeg, ik ga dat niet nog een keer opzoeken!!

Dan duiken we vanavond nog wel even bij de buurtjes (mijn oom en tante) naar binnen, ook gezellig!

@danielle, gelukkig worden de pokjes wel weer minder, zo sneu het voor die kleintjes!!

Lees wel dat meerdere mensen het rustig houden vanavond, hihi!!

Een voordeel heb ik wel, ik hoef geen voorkom alcohol smoezen meer te verzinnen, hihi!!

@mama1977, goed zeg, dat jullie alweer zover zijn dat jullie gelijk weer opnieuw gaan proberen!! Knap hoor!
Ik hoop dat we snel weer postief nieuws van je kunnen horen!!

Meiden hier nog wat glitters voor het nieuwe jaar

hihi Romaty, dus de horormoontjes slaan meteen weer toe? Arme jij.  Ik moest wel lachen vanmorgen. Een week of wat geleden dacht Mars dat ik zwanger zou zijn, maar vanmorgen zei hij: "Nee ik denk het ook van niet. Je bent nog steeds zo aardig."   Ahum! Dat zegt wel iets over hoe ik een paar maanden geleden was....

Ik heb trouwens net even op hyves gekeken en een hyves pagina aangemaakt. De hyve is volkomen privé, staat niet in de zoekmachine en je kunt alleen posten en lezen als je lid bent. Waarschijnlijk alleen de mensen van hyves die het dus wel weten, maar daar  ontkom je denk ik niet aan. Dus als je zin hebt: het adres is http://jgmamas.hyves.nl    
Ik beheer de site, dus je zal wel een mail moeten sturen ofzo. Ben er nog niet helemaal achter hoe het werkt. Ik ga nog even verder vogelen

hihi danielle, dat is ook wat als je vriend dat zegt!!!ohoh

Ik heb dan niet veel klachten, maar de traantjes zitten hoog op het moment, en ik kan dus ook weer lekker kort zijn zeg maar!! Een echte bitch zegt mijn vriend dan
En ik probeer me nog wel in te houden!
Maar goed, het gaat weer over hoor, pfffff

Wel goed hoor van die site, maar eh, krijg je dan zo'n icoontje op je eigen hyvespagina dat je aan kan klikken? Ben mss een muts, maar ik wil gewoon uitsluiten dat er iemand mee kan lezen.... en daarmee al vroeg ontdekt dat ik zwanger ben!!
Hoor het wel!!

x

Terug
Bovenaan