Eerste ronde, tweede kindje

quote: ellen29 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-08-2007 09:38:01'));

AUGUSTUS

30) Desiree, mama van Zoë 17 mnd, 1e ronde  uitgerekend 8 mei 2008
31)

SEPTEMBER

1) Ellen, mama van Anne 17 mnd, 1e ronde
2)
3)
4)
5) Saskia, mama van Lars, 11mnd  
Marlave, mama van zoon 15 mnd
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)          
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)Mila, mama van een zoontje van 3 jaar, 1e ronde
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Joehoe!! Dat zijn al twee zwangeren in ons clubje. Indy en mama van Zoe, gefeliciteerd!! En Ellen, ben je nog steeds zo positief gestemd? Het zou wel mooi zijn, drie vrouwen meteen in de eerste ronde zwanger. Of heeft dat te maken met dat we voor het tweede kindje gaan?

Ik heb me voorgenomen dat de volgende test een positieve gaat zijn, dus ik ga pas een paar dagen na mijn NOD testen. Zeg ik nu....

Groetjes van Saskia

Wauw al 2 zwangere dames!! Gefeliciteerd hoor!
Oh ik hoop echt dat het voor mij (en alle andere wachtenden) ook niet lang meer gaat duren.

AUGUSTUS

31)

SEPTEMBER

2)
3)
4)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)          
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)Denise,mama van Damian 17 mnd, 2e ronde
28)
29)
30)
31)

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.

Helaas, op naar de volgende ronde.... Volgens mij kunnen we Ellen wel feliciteren als ik het goed heb gelezen elders op het forum!! Da's al nummer drie deze maand. Prima score toch?

Ik hoop volgende maand aan de beurt te zijn.... Marlave, hoe is het met jou??

Groetjes van Saskia

31)

SEPTEMBER

2)
3)
4)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)          
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)Denise,mama van Damian 17 mnd, 2e ronde
28)
29)
30)
31)

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

hoi Saskia (en de rest natuurlijk ook)

vandaag NOD en niet ongesteld en een heeeeeeeeeel vaag streepje, 1ste streepje was echter ook niet duidelijk, had weinig en ging ernaast van de zenuwen.....
Dus morgen maar naar de winkel en opnieuw proberen. Bij mijn zoon trouwens ook pas 3 dagen later 2 duidelijke streepjes. Nog even geduld dus. Voel me wel anders maar kan ook wishfull thinking zijn.

Tot snel!

Jippie! na nog 4 testen waarvan de streepjes steeds iets duidelijker werden maar nog niet echt vet weten we het zeker! We zijn in blijde verwachting van ons 2 kindje!! Net als de vorige keer in 1 x raak. Ik besef me echt hoe bijzonder dat is en kan het ook nog bijna niet geloven.....

Saskia, heel veel succes, ik zal voor je duimen!

liefs,
Marlave

Wow!! Gefeliciteerd hoor Marlave!!

Tjeez, wat een vruchtbaar clubje hebben we opgezet. Ik denk dat ik hier nog maar even blijf rondhangen, wie weet slaat het over.
Volgens mij is de lijst nog niet compleet. Voor wie wordt het binnenkort spannend?

Groetjes van Saskia

Mijn klusdagen zitten er net weer op en nu is het afwachten geblazen. Ik vind het superspannend. Van mijn zoontje ben ik onverwachts zwanger geraakt, ondanks het gebruik van voorbehoedsmiddelen, maar nu gaan we er echt 'gepland' voor. Nieuw voor mij dus.

Vorige maand is mijn spiraal eruit gegaan en gelukkig werd ik een paar dagen daarna ongesteld. Ik heb geen idee hoelang mijn cyclus is dus we zullen zien of het goed gegaan is. Aangezien dit een vruchtbaar groepje is blijf ik hier ook maar hangen.

Hoe is het met jullie?

Groetjes Mila

Terug
Bovenaan