Eerste ronde voor een eerste kind, wie nog meer?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben Fabienne, 28 jaar oud en ik woon samen met Koen. Ben altijd heel carrièregericht geweest, maar dat heb ik al een tijdje geleden laten varen.
Ben tot de conclusie gekomen dat er meer in het leven is dan werken.
Deze  maand beginnen we aan onze eerste ronde, ben benieuwd of er meerdere meiden zijn die hieraan beginnen!

In ieder geval iedereen succes gewenst!

x Fabienne

Hoi Fabienne,

Welkom op dit forum.
Wij zijn vorige maand begonnen aan de 1e ronde voor ons 1e kindje. Gisterochtend heb ik een test gedaan, en ik ben zwanger! Echt bijzonder en zo snel. Ik hoop voor je dat het bij jou ook niet lang duurt.

Groetjes, Dubio82

Hoi Hoi,

Ik ben Diana 24 jaar oud. Getrouwd met Lennaert en woon samen met 3 katten en een hond. Ook wij zitten in de 1e ronde van onze 1e. Ik hoop hier gezellig over onze belevingen te kunnen kletsen. Succes met klussen.

Groetjes Diana

Hoi meiden,
Ik ben Maud en samen met mijn lover ook bezig voor de 1e. Wij zitten nu na een miskraam in ronde 2. De 1e keer was het direct raak en nu... afwachten he. Spannend he? Hebben jullie dat ook, dat je al denkt van alles te voelen? Ik heb van het weekend stiekem getest, omdat ik me nu echt anders voelde, maar ja... negatief. Toch heb ik nog die hoop. Mijn vorige cyclus was 26 dagen, vandaag is weer dag 26. Voor de miskraam varieerde het tussen de 29-33 dagen.
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen, gevoelens en ideeen!
Liefs Maud

Hoi!

Ik ben Marientje, ben 26 jaar, en nu weer in de eerste ronde voor mijn eerste kindje. In maart ben ik 2 maanden van de pil af geweest, ook al om te proberen zwanger te worden. Maar na een maand hoorde ik dat het niet zo lekker ging op het werk, dus ben ik weer begonnen. Nu heb ik besloten om me daar niet meer door uit het veld te laten slaan. Ik was in maart meteen weer regelmatig ongesteld met een cyclus van 28 dagen. Ben vandaag (lees, net) ongi geworden, dus heb mijn NOD op 7 augustus. (Tenminste daar ga ik vanuit) We wachten maar rustig af!
We zullen elkaar wel regelmatig spreken op dit forum denk ik!

Heel veel geluk met zwanger worden allemaal!!

Groetjes,
Marientje81

Hoi meiden,

Wat leuk dat jullie gereageerd hebben op mijn topic.

@Dubio: van harte gefeliciteerd zeg! Dat heb je snel gedaan; nog tips? ha ha

@ Bambi: ik hoop ook dat we gezellig onze ervaringen kunnen delen. Er gaan spannende tijden aanbreken.

@ Marientje: goed dat je je niet uit het veld laat slaan vanwege je werk. JIJ bent altijd het allerbelangrijkste. Goed dat je voor jezelf hebt gekozen

@Maud: Hoe staat het ervoor?

x Fabienne

Hey Fabienne,

Ik zit ook in mijn eerste ronde. Ben er al wel een tijdje mee bezig. Ongeveer een jaar geleden al gestopt met de pil om mijn lichaam de tijd te geven en nu gaan we  bezig voor het eggie. Verwacht eind deze week mijn eisprong. Ben benieuwd. Wel erg spannend allemaal!

Hoihoi,
Ik ben dus Freesia (Nathalie) en ik ben 35. Woon samen met Alex en 6 katten en 2 honden. Ben 4 juli gestopt met de pil en zou eigenlijk gelijk willen beginnen aan ronde 1.
Mijn lief heeft echter iets langer de tijd nodig om aan het idee te wennen. Maar wie weet, gaat ie deze ronde nog overstag :) Dan laat ik het gelijk weten :)
Iedereen heel veel klusplezier en veel succes!!

Groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan