Eerste ronde voor een eerste kind, wie nog meer?

Ja spannend is het zeker, vooral als je al zo dichtbij je NOD zit.
Nog even afwachten dus.

Mijn NOD is pas 23 Juli, een dag eerder dan jou Bambi, wel leuk dat we dan zo dicht bij elkaar zitten. Kunnen we elkaar op de hoogte houden.

Oh sorry , ik las verkeerd, dacht dat jij hem zaterdag al had. Pff ben er niet helemaal bij hahah.
Het is inderdaad leuk om ervaringen enzo te delen, want het is natuurlijk niet nik swat we aan het ondernemen zijn.

We zijn allemaal een beetje van slag, het is inderdaad niet niks wat we aan het doen zijn. Maar wel super leuk.

Hoi Fabienne,

Net als jij was ik ook heel carriere gericht bezig. Heb nu samen met mijn vriend besloten om te gaan voor ons eerste kindje. Ik moet nu nog mijn strip afmaken (nog 2 te gaan).
En dan gaan we voor het echie.
Ben erg benieuwd hoe het bij jou gaat lopen.

Gr Sandra

Nou, we zijn al met een hele club die er nu voor gaan... We moeten elkaar dan ook maar wel op de hoogte houden he?!

Ik zit nu bijvoorbeeld met een stevige koppijn thuis. Krijg je van dat ongesteld zijn he?
Zijn er meer van jullie die hun NOD pas begin augustus hebben? Ik ben trouwens heel benieuwd of mijn cyclus weer normaal op gang komt. Was het altijd  heel regelmatig met 28 dagen. Ze zeggen dat het ontpillen wel een tijdje duurt, maar had in maart/april ook alweer meteen een cyclus van 28 dagen. Kan ik er dan volgens jullie nu ook weer vanuit gaan dat dit nu weer zo is?

Maar goed, dit waren mijn gedachten weer... hahaha. Kunnen jullie trouwens alles goed delen met je partner? Die van mij roept namelijk stees, "wacht nou eerst maar tot je zwanger bent". Het leeft bij hem lang niet zo als bij mij. Soms wel jammer als ik eens over mijn onzekerheden wil praten. Soms is het ook echt een nuchtere boer....

Nou ja, genoeg over mij!

Doeg!
Marientje

Dag lieve meiden,

Het is een heel gezellig clubje aan het worden; GEZELLIG!
Ik zit momenteel nog in mijn ongi-week, maar als deze cyclus hetzelfde gaat als de vorige (2e keer na het stoppen met de pil) zou ik rond 17 juli flink moeten "klussen".
Grappig wie dit woord ooit tot leven heeft gebracht!
Ik vind het nog steeds erg spannend om voor ronde 1 te gaan,  maar ik ben er helemaal klaar voor, denk ik :)
Aanstaande maandag ga ik voor vier weken op vakantie, maar ik hoop dat jullie lekker door blijven klessebessen!
Ik probeer op het FORUM te komen, maar vergeef me als dat niet gaat lukken.

@Freesia: Is jouw vent al een beetje meer over de streep getrokken, of houdt hij standvastig vol dat hij nog meer tijd nodig heeft?

Dikke kus aan allemaal x

@Marientje: als ik jouw verhaal lees, praat jij ook al alsof je zwanger bent. Ik doe dat ook, terwijl ik nog niet eens aan ronde 1 ben begonnen.
Jij hebt begin augustus je NOD; ik op 30 juli....

SPANNEND!!

Sterkte met je hoofdpijn!
Denk aan je!

x Fabienne

Terug
Bovenaan