Eerste ronde voor een eerste kind, wie nog meer?

Hi Fabienne,

Mijn vriend en ik hebben na een onverwacht vroege eisprong een paar maanden geleden (ongeplande 1e ronde dus) besloten om heeeel voorzichtig te gaan proberen. Afgelopen maand was dus onze 1e bewuste ronde, maar officieel 2e ronde. En ik ben 5 dagen geleden gewoon ongesteld geworden...

Ik  ben degene die rationeel elke keer loopt te twijfelen. Ik ben nu 33 en het duurt niet lang of ik ben alweer een jaartje ouder en ik vind dat ik maar eens moet ophouden deze beslissing uit te blijven stellen 'omdat het nog niet uitkomt'.

Toen ik ongesteld werd 5 dagen geleden was het goed voor me om te voelen dat ik stiekem best wel teleurgesteld was (hihihih).

Ik ga jullie hier volgen (wel 3 weken op vakantie begin augustus) en hoop dat de  glitter  maar overvloedig gestrooid gaan worden in de zomermaanden door jullie (wie weet ons) allemaal!

Nicky

Hoi meiden,

Ja ik heb dat ook hoor, waneer komt het nou echt uit, Nooit   zou je denken. Ben pas een maand gestart met een nieuwe baan, maar heb al begrepen pat het geen probleem zal zijn wanneer ik zwanger zal raken. Ik werk parttime en wil dat na een zwangerschap blijven doen.
Ook mijn man moet nog aan het idee wennen, maar hij is het type dat went nooit, totdat het zover is.

Ben benieuwd wie de eerste van ons gaat worden. Waneer heeft iedereen zijn NOD
De mijne is waarschijnlijk 24 juli. Als het goed is, weet namelijk nog niet hoe lang mijn cyclus is, maar die was voor de pil altijd regelmatig dus wie weet.

Tot snel.

xxx Diana

Hoi allemaal,

Ik ben Susan, 23 jaar en ben sinds 30 juni gestopt met de pil. Mijn vriend en ik zijn al druk aan het klussen geweest en hopen allebei dat het in 1 keer lukt. De kans is klein, maar als het niet lukt blijven we proberen. We weten niet wat er allemaal op ons af zal komen, maar we vinden het heel erg spannend.
Ik heb vandaag wel een heel raar gevoel gehad in mijn buik en moet de hele dag al erg vaak naar het toilet  (ik weet niet of dit hier iets mee te maken heeft, misschien dat iemand van jullie hier ook ervaring mee heeft).
Verder wens ik alle meiden veel succes met zwanger worden en hoop dat we hier gezellig kunnen kletsen.

Groetjes Susan

Hoi Susan,

Ja ik plas me gek,  Doe niks anders als naar de wc rennen. Dacht dus vandaag net als jij miss. me ei te hebben.

hoi,

ook ik ben nu bezig met de 1e ronde, 1e kindje.
het kan inderdaad ook zijn dat als je vaak moet plassen dat je dan zwanger bent.
hoe zit dat met harde buiken?

Hihi, Ik reageer net op je andere berichtje !

Nou ik heb niet echt een harde buik (lekker rolletjes zijn altijd zacht ) maar heb wel een opgeblazen gevoel. Waneer is je NOD ?

groetjes Diana

mijn nod is zaterdag. erg lekker als je dan een bedrijfsfeestje hebt met watersporten.

Hoi Bambi,

Nu wordt ik toch een beetje nerveus, wie weet is het raak, maar ik maak even geen illusies, het zou toch wel leuk zijn.
Het deed vanmorgen wel een beetje zeer toen ik voor de eerste keer naar de wc moest. Maar daarna niet meer. Ik weet niet welke symptonen er op kunnen duiden dat je zwanger bent. Heeft iemand hier een antwoordt op. Of moet ik maar gewoon op mijn NOD wachten.

Susan

Terug
Bovenaan