Eerste symptomen




Shop
Voordeelpas
Zwanger- & Babybox
Blog
Forum
Meer



 












Home > Forums > Zwanger worden > NOD augustus 2018


NOD augustus 2018


 Sorteer reacties van nieuw naar oud

←1…4950





IngeRijvers
24/08/2018 om 06:37REACTIE | REPORT | QUOTE




Van harte aan de dames die positieve testen hebben!
Hier blijft het onzeker.. gisteren op dag 31 één bloeding, maar leek meer op vlies o.i.d. en daarna weer helemaal niks tm vanmorgen. Maar net toch weer wel wat bloed…
Het is mijn eerste ronde, maar die onzekerheid (misschien wel, misschien niet, oh misschien toch wel, of toch weer niet) en het wel/niet kunnen vertrouwen op je lichaam en de signalen maakt het wel erg lastig vind ik. Andere dames die daar ook zo’n last van hebben?







jackym
24/08/2018 om 08:52REACTIE | REPORT | QUOTE




Mijn collega is zwanger en vertelde me dat ze een ovulatie test had gedaan voor de grap omdat je hier ook uit kan halen of je zwanger bent. Ik voelde me al vanaf dinsdag anders.. misselijk kokhalzen hoofdpijn.. Morgen is mijn NOD. Ik dacht ach laat ik het eens proberen.. en jahoor knalpaars.. ik schrok me rot en heb meteen een zwangerschapstest erbij gepakt.. had alleen een normale.. en jahoor… een licht streepje.. een streepje is een streepje toch ?
Het blijft natuurlijk nog super spannend omdat ik nog niet overtijd ben, maar stiekem ben ik echt heel blij 







gebruiker70048
24/08/2018 om 14:00REACTIE | REPORT | QUOTE




Hallo dames,
Ik zou ook heel graag met jullie meeschrijven. Die tijd tussen eisprong en nod is echt slopend!
Ik heb een onregelmatige cyclus van tussen de 30 en 38 dagen. Als ik uitga van 30 dagen is maandag 27 aug nod. Ik vermoed mijn eisprong te hebben gevoeld afgelopen zaterdag. Ik merk dat ik veel witte afscheiding heb (sorry), gevoelige borsten (heb ik vaker na eisprong) en veel weeïge krampen en steekjes. Sinds gisteravond ook nog een flink verkouden geworden met enorme keelpijn. Dit had ik in januari ook toen ik zwanger bleek. Dit werd helaas een vroege miskraam.
Nou al met al weer spannend dus. Herkennen jullie dat? Dat je weerstand minder is tijdens een evt innesteling?
Liefs Lin










 
Hier ook symptomen en mijn Nod is vandaag, tot nu toe enkel nog maar spotting maar dat is al enkele dagen aan de gang.
Ik ga morgen testen als het vandaag niet op gang komt.. 
Spannend!
 
Hoi meiden,
Ik wil graag even mee schrijven..
Ik ben 1 aug gestopt met de pil omdat ik graag zwanger wil worden. Daarna uiteraard een onttrekkingsbloeding gehad en ik heb het gevoel dat ik ongeveer vorige week vrijdag (18 aug) mijn eisprong heb gehad. Ik had namelijk wat van het bekende slijm.
Dit zou wel heel stipt zijn want 4 augustus was mijn eerste menstruatiedag terwijl dit nog de onttrekking was natuurlijk. 
Ik heb sinds afgelopen woensdag gevoelige borsten maar met name mijn tepels. En ben af en toe duizelig. Kunnen dit al tekenen van zwangerschap zijn zo vroeg? Ik heb 2 sept (als het stipt loopt?) mijn nod dus dat duurt nog een week.. En het kan natuurlijk zijn dat de ongesteldheid nog uitblijft omdat ik pas net gestopt ben! Dat zou heel normaal zijn.. Misschien is mijn cyclus nog helmaal niet kloppend. Maar gezien die eisprong..?! 
Hebben jullie hier ervaringen mee? Zou ik meteen al zwanger zijn? 
Groetjes 
 
Hoi!
Ik zit ook middenin een spannende tijd. Moet maandag of dinsdag ongesteld worden maar ben al een paar dagen duizelig, licht in m'n hoofd, heb gevoeligere borsten en sinds vandaag ruik ik álles. Zo super spannend! Helemaal omdat ik ook een opgezette zere buik heb, en dat hoort voor mij echt bij bijna ongesteld worden. Het kan echt alle kanten op.
Heb slechte ervaringen met vroeg testen, ze zijn altijd negatief. Ook toen ik wel zwanger bleek (na 3 weken jammer bleek het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, hij brak gelukkig zelf af) was de vroege test negatief. Maar het is zo moeilijk om niet te testen!! Ik heb met mijn vriendin afgesproken dat we maandag na mijn werk gaan testen, tot die tijd duimen duimen duimen.
 
 
Gefeliciteerd het lijken wel mijn symtonene ik heb precies de zelfde alleen pijnlijke borste af en toe alleen me tepels jeuken wel heel erg en voegen week getest maar helaas niks En moet woensdag ongesteld woorden dus ben benieuwd 
 
Terug
Bovenaan