Shop
Voordeelpas
Zwanger- & Babybox
Blog
Forum
Meer
Home > Forums > Zwanger worden > NOD augustus 2018
NOD augustus 2018
Sorteer reacties van nieuw naar oud
←1…4950
IngeRijvers
24/08/2018 om 06:37REACTIE | REPORT | QUOTE
Van harte aan de dames die positieve testen hebben!
Hier blijft het onzeker.. gisteren op dag 31 één bloeding, maar leek meer op vlies o.i.d. en daarna weer helemaal niks tm vanmorgen. Maar net toch weer wel wat bloed…
Het is mijn eerste ronde, maar die onzekerheid (misschien wel, misschien niet, oh misschien toch wel, of toch weer niet) en het wel/niet kunnen vertrouwen op je lichaam en de signalen maakt het wel erg lastig vind ik. Andere dames die daar ook zo’n last van hebben?
jackym
24/08/2018 om 08:52REACTIE | REPORT | QUOTE
Mijn collega is zwanger en vertelde me dat ze een ovulatie test had gedaan voor de grap omdat je hier ook uit kan halen of je zwanger bent. Ik voelde me al vanaf dinsdag anders.. misselijk kokhalzen hoofdpijn.. Morgen is mijn NOD. Ik dacht ach laat ik het eens proberen.. en jahoor knalpaars.. ik schrok me rot en heb meteen een zwangerschapstest erbij gepakt.. had alleen een normale.. en jahoor… een licht streepje.. een streepje is een streepje toch ?
Het blijft natuurlijk nog super spannend omdat ik nog niet overtijd ben, maar stiekem ben ik echt heel blij
gebruiker70048
24/08/2018 om 14:00REACTIE | REPORT | QUOTE
Hallo dames,
Ik zou ook heel graag met jullie meeschrijven. Die tijd tussen eisprong en nod is echt slopend!
Ik heb een onregelmatige cyclus van tussen de 30 en 38 dagen. Als ik uitga van 30 dagen is maandag 27 aug nod. Ik vermoed mijn eisprong te hebben gevoeld afgelopen zaterdag. Ik merk dat ik veel witte afscheiding heb (sorry), gevoelige borsten (heb ik vaker na eisprong) en veel weeïge krampen en steekjes. Sinds gisteravond ook nog een flink verkouden geworden met enorme keelpijn. Dit had ik in januari ook toen ik zwanger bleek. Dit werd helaas een vroege miskraam.
Nou al met al weer spannend dus. Herkennen jullie dat? Dat je weerstand minder is tijdens een evt innesteling?
Liefs Lin