Eerste symptomen

Bij mij zwakken de symptomen erg af.. wel hoofdpijn nog en pijnlijke borsten en de buikpijn word erger.. denk toch echt dat ik ongesteld ga worden.. al een vroege test gedaan net, die gaf negatief aan. Dus zal wel vals alarm zijn! 
 
Hoi!
Ik had erg zere tepels en mijn borsten deden echt vanuit binnen pijn. Met ongesteld worden deden ze bij mij meer aan de zij en onderkant pijn. Ook had ik ineens last van een hele droge huid.
Vroeg testen werkte bij mij ook niet echt. Moest op een maandag ongesteld worden en de donderdag ervoor nog dikke negatieve test. Toen ik 2 dagen overtijd was had ik pas een positieve test! 
 
 
Nog geen ongesteldheid te vinden! Wel krampen en nu ook dikke witte afscheiding?? Iemand dit ook? Of gehad?
 
pff ben zo zenuwachtig
 
Hier ook nog steeds geen ongesteldheid. 
Moet wel heel veel plassen en heb schralen plekken op me huid woensdag zou ik ongesteld moeten woorden maar nog geen teken of niks alleen ruik ik alles 10x zo goed en heb ik al 2x moeten overgeven en ben heel moe 
 
Nog steeds geen menstruatie! Wel erge buikkrampen alsof ik echt ongesteld ben! Vanochtend testje gedaan en die was negatief! Ik ben altijd eerder ongesteld nooit later.. 
 
ugh ik heb een hekel aan wachten ?
 
Hier ook nog niets.. nod was gisteren.. ik heb nu een beetje last van lotion achtige afscheiding. Gevoeligheid borsten neemt ook af. Dus ik weet het even niet meer 
 
Hier ookal 4 dagen over tijd. Altijd een super stabiele cyclus. Overal puisten op mijn rug en borst. Misselijk en pijn in mijn buik. Vandaag een beetje krampen en lichtroze afscheiding maar het zet niet door. Zwanger? Test is negatief.......
 
Terug
Bovenaan