Eerste tandje!!!!!!

Vandaag is Jelte zijn eerste tandje doorgekomen. Eindelijk!! Hij kwijlde al zo lang en overal lag ie op te bijten. Sinds de laatste week veel vieze broeken en vanmiddag voelde ik het puntje er door heen.

Zijn er al meer kindjes met 1 of meer tandjes?

Het is hier weer zo stil, dus misschien dat we nu weer wat leven in de brouwerij krijgen? :)

Nou, Nienke (van 15 okt) heeft nog niets... Vaak denk ik nu zal t wel gaan gebeuren, ze kwijlt veel en knaagt overal op... maar nee, nog geen puntje.
Zal binnenkort wel komen denk ik.
Gr Ingrid

Hoi hoi!
Luka's 1e tandje is gisteren doorgekomen!!!Ben zo trots!
Kwijlde heel veel, en 2 dagen terug wat bloed bij z'n kwijl.Zijn oudste zus kreeg haar 1e tandje net na haar 1e veraardag!Wat een verschil!Echt grappig!
Groetjes Roos.

Ten eerste, Wat leuk dat er hier nog wordt gekletst!!! Wist niet dat hiet ook nog een mamaclub zat. Was hem al kwijt op het zwangerforum...
( ik was destijds mmws)

Noah heeft ook nog steeds geen tanden. Hij is nu al bijna 8 maanden, kwijlt al enorm vanaf pak hem beet 5,5 maand en bijt ook echt overal op... Zie nu wel zowel onder als boven overal hobbels en boobels in zijn tandvlees maar ze komen maar niet door. Ben benieuwd wanneer dat gaat komen...

Kan me voorstellen dat jullie trots zijn op de eerste tandjes. Zit er ook echt op te wachten.. hihi

Groetjes Miranda

@ Miranda,

Misschien vergis ik me helemaal hoor, maar ik ben een tijdje geleden op het zwanger zijn forum een "oud oktobermama" tegengekomen die weer zwanger was. Was jij dat nou of niet?
(misschien sla ik nu wel een enorme flater.... ;-))

@ Miranda,

Misschien vergis ik me helemaal hoor, maar ik ben een tijdje geleden op het zwanger zijn forum een "oud oktobermama" tegengekomen die weer zwanger was. Was jij dat nou of niet?
(misschien sla ik nu wel een enorme flater.... ;-))

hahaha nee dat klopt hoor. Helaas is dat al vrij snel misgegaan.. We zijn nu sinds vorige maand weer begonnen dus hoop dat het snel weer zo ver mag zijn.

Groetjes Miranda

Terug
Bovenaan