Eerste tandje!!!!!!

Nienke heeft nog niks... die krijgt nooit een gebitje denk ik hahaha, nee hoor grapje. Ze bijt overal flink op maar dat doet ze al een maand of 3 dus dat zegt niet zoveel meer denk ik. Komt van zelf wel, afwachten nog maar even.

Wat leuk trouwens dat jullie hier weer zo aktief zijn met babbelen!
@mamavaN, inderdaad vlak na elkaar word het wel dan miss maar ook wel weer erg leuk voor de kids zelf! Jammer joh van je mk!! Gaat vast snel goed komen! Succes!! En... houd je ons een beetje op de hoogte? We hoeven geen details hoor, haha!!

Groetjes Ing.

Hahaha ik zal jullie zeker mee op de hoogte houden. als het goed is heb ik zondag ong mijn nod dus dan horen jullie meer... Zou wel echt een wonder zijn als het meteen raak is. ;-)

En over de tanden: Noah heeft al overal bulten dat je ze ziet zitten maar doorkomen ho maar. Boven kun je ze echt allemaal al zien zitten. en onder staat zijn tandvlees al dik 2 maanden open maar er komt maar geen tand. Misschien maar een kunstgebitje laten aanpassen. hahahaha

x

@Miranda, nou dan haalt Noah in ieder geval de krant. De jongste ooit met een kunstgebitje haha.

@Ingrid, met mij en mijn mannen gaat het goed hoor. Ze worden zeker groot. Alleen Jelte is momenteel een beetje gefrustreerd. Hij wil heel graag zitten, maar kan dat nog niet alleen en zelf gaan zitten al helemaal niet. Dus er zijn momenten dat ik diepe zuchten slaak als hij in de box weer ligt te piepen. Maar verder gaat het prima hoor. Grote broer is nog steeds dol op hem en andersom ook. Als hij uit school komt en gaat naar Jelte toe dan begint Jelte meteen te lachen en maaien met armen en benen. Geweldig om te zien!
En met jouw kroost?

Groetjes Corina

@Miranda, nou dan haalt Noah in ieder geval de krant. De jongste ooit met een kunstgebitje haha.

@Ingrid, met mij en mijn mannen gaat het goed hoor. Ze worden zeker groot. Alleen Jelte is momenteel een beetje gefrustreerd. Hij wil heel graag zitten, maar kan dat nog niet alleen en zelf gaan zitten al helemaal niet. Dus er zijn momenten dat ik diepe zuchten slaak als hij in de box weer ligt te piepen. Maar verder gaat het prima hoor. Grote broer is nog steeds dol op hem en andersom ook. Als hij uit school komt en gaat naar Jelte toe dan begint Jelte meteen te lachen en maaien met armen en benen. Geweldig om te zien!
En met jouw kroost?

Groetjes Corina

Leuk om te lezen, Corina!! Hier net zo hoor. Nienke wil meer dan ze kan maar t lukt nog niet. Als ik haar in de box leg gaat ze vaak nephuilen! Als ik dan begin te lachen kijkt ze me raar aan en gaat het nog s proberen. Als ik dan weg loop gaat ze spelen! Wat 'n boef!! Maar het is een schatje hoor. Ze is erg makkelijk en ik geniet enorm van haar! Wat heb ik in m'n zwangerschap hier naar uit gekeken zeg!!!! Nienke zit ook nog niet los, draait net een beetje om en kruipen... nog geen beweging in te krijgen, hihi! Ze doet het lekker rustig aan.

Leuk dat we zo af en toe nog wat kunnen uitwisselen over de kids!

Groetjes Ingrid.

Terug
Bovenaan