Eerste tandje!!!!!!

Hahaha, ja we wilde ze toch graag kort op elkaar, hoewel toen ik vorige keer zwanger bleek te zijn ik wel even moest slikken. Noah was toen nog maar net 3 maanden. Maar sinds die mk is het wel weer heel erg gaan kriebelen. dus nu zijn we weer aan het klussen. Vorige maand eigenlijk al begonnen alleen was mijn cyclus toen nog niet op gang. Nu ben ik 18 mei ong. geworden en nu kunnen we er dus echt voor gaan. Hoop ook dat het vrij snel wil lukken, maar dat blijft natuurlijk afwachten...
Wel heel leuk dat je dat allemaal zo goed onthoudt. Heb je o'n goed geheugen of ben je van jezelf zo attent??

Groetjes M

Ik kan me voorstellen dat het toen even slikken was. Ik denk dat dat ook wel normaal is als je zo snel weer zwanger bent. En toen je eenmaal aan het idee gewend was ging het mis. Dat is dan weer zo dubbel.
Wel spannend hoor. Ik zou er zelf nog niet aan moeten denken maar dat is ieder voor zich. Tussen mijn 2 kinderen zit ruim 4 jaar. Dat is wel weer wat veel, maar helaas hebben wij dat niet voor het kiezen.

Ik denk beide. Voor namen en kentekenplaten moet je bij mij zijn. Die kan ik erg goed onthouden. Misschien een tic van me :)

Groetjes Corina

hahahaha beetje fotografisch ingesteld. ;-)

Er zijn veel mensen die er niet aan moeten denken om zo snel al weer voor een volgend kindje te gaan. Maar ik denk maar zo: ook al zou het nu meteen lukken( waar ik natuurlijk niet van uitga) dan is Noah toch al ruim anderhalf voordat nr 2 komt. Maar het zal wel later worden. Kunnen er nu ook maar 1 maand voor gaan, dan 2 maanden pauze omdat mijn zusje april 2011 trouwt en daar wil ik natuurlijk wel bijzijn... dus ja, als het nu niet lukt is het alweer september voor we verder kunnen gaan, en dan is hij al bijna 2...

Groetjes..

Oh echt niet? Jelte is nu 7½ maand. En ik denk dat ze boven ook beginnen te komen. Ik voel al een bult zitten, maar ja dat dacht ik bij de 2e ook en heeft 't nog 4 weken geduurd voor ie doorkwam haha.
Ach ze zullen best een keer komen toch? ;-)

Terug
Bovenaan