Eerste tekenen bevallen (40+5)

<p>hi allemaal,</p><p>momenteel 40+5 en een afspraak het weekend staan om de bevalling via een ballon in te gaan leiden.</p><p>hoop natuurlijk dat ze uit haar zelf voor die tijd komt!</p><p> </p><p>wat zijn of waren bij jullie de eerste tekenen dat de bevalling op gang kwam los van de weeen? En wanneer wist je zeker nu begint het?</p><p> </p><p>:) bedankt voor de antwoorden. </p>

Ik had zelf geen enkele teken van te voren, stond op, en ineens braken de vliezen (met 40+5).. ik had daarvoor het gevoel dat ze nooit ging komen, en ineens begon het!

Geen ervaring, maar ik zit in exact hetzelfde schuitje als jij. Dus ik lees even mee. 
Ik weet ook niet zo goed wat ik precies moet voelen, aangezien ik nog niet eerder vaginaal bevallen ben.
Succes als het zover is! Wanneer heb jij de afspraak staan? Ik vrijdag om 19 uur voor het plaatsen van een ballonnetje.

Dat bied hoop. Heb zelf wel al weken voortekenen... als het dan niet doorzet vraag je je inderdaad af wanneer het begint en of het nog wel begint haha...

niets gedaan om op te wekken?

[quote quote=10236428]Geen ervaring, maar ik zit in exact hetzelfde schuitje als jij. Dus ik lees even mee. Ik weet ook niet zo goed wat ik precies moet voelen, aangezien ik nog niet eerder vaginaal bevallen ben. Succes als het zover is! Wanneer heb jij de afspraak staan? Ik vrijdag om 19 uur voor het plaatsen van een ballonnetje.[/quote]
Ik moet het weekend. Tenzij ik gestript kan worden daarvoor...
wat zou het fijn zijn als we dit op kunnen wekken he!

[quote quote=10236427]Ik had zelf geen enkele teken van te voren, stond op, en ineens braken de vliezen (met 40+5).. ik had daarvoor het gevoel dat ze nooit ging komen, en ineens begon het![/quote]
Dat bied hoop. Heb zelf wel al weken voortekenen… als het dan niet doorzet vraag je je inderdaad af wanneer het begint en of het nog wel begint haha…

niets gedaan om op te wekken?

Terug
Bovenaan