Eerste tekenen bevallen (40+5)

Ik voelde haar opeens de hele dag niet. Vk stuurt me naar ziekenhuis voor een hartfilmpje, breken mn vliezen tijdens filmpje. Toen met weeën naar huis geraced en 5 uur later mn dochter in mn armen.

Bij al mijn Kids werd ik wakker... Met een soort grieperig gevoel.. Me ontbijt ging er gelijk met diaree uit... En ik voelde me gewoon niet oké....
Dat waren beiden de dagen waarop ze in de nacht geboren zijn, na heel de dag niet oké voelen eindigde het savonds beiden in weeën en de bevalling ging van start!
Nu 38 weken in verwachting van de 3e...dus wacht weer op dat gevoel.. Hahaha.. Maar iedere bevalling is anders dus misschien dit keer wel niet op die manier....
Iigv alvast heel veel succes met de geboorte van de kleine... Voordat je het weet is het zo ver!!!

Mamavanbijna3

Ik liep sowieso al dagen ervoor met echt flinke onderbuik pijn en pijn daaronder. En uiteindelijk  bleek dus dat ik al 2 cm ontsluiting had. Toen wist ik eigenlijk  al dat het niet lang meer zou duren ook omdat ik gestript  was. 1 dag daarna begon het in de nacht te rommelen lichte menstruatie  krampen en ze werden steeds heftiger dus ik ging time en kijken of het voor  weeen waren want dat had ik eigenlijk  niet echt gehad .
maar het  bleef aanhouden dus mn bevalling was begonnen.
Succes met de laatste loodjes?

Geen enkel voorteken. Het leek wel of het helemaal niet meer ging gebeuren! Hoewel de kans met de minuut toenam natuurlijk. Uiteindelijk bevallen met 42 weken (na 2x strippen) en 41 weken. En toch gewoon begonnen met een allereerste wee...
Nu in verwachting van de derde (bijna 38 weken) en benieuwd hoe het deze keer zal gaan.
Succes alvast met jouw bevalling!

Terug
Bovenaan