Eerste tekenen bevallen (40+5)

Bij de eerste helemaal niks gemerkt. S'avonds lekker gaan slapen en s'ochtends schrok ik ineens wakker want m'n vliezen die braken. Binnen een mum van tijd weeën die aan 1 stuk kwamen. Bij de tweede stond ik s'ochtends op met lichte krampjes die in de loop van de dag steeds regelmatiger terug kwamen maar prima te doen waren. Dit heeft de hele dag geduurd tot de keizersnede s'avonds werd uitgevoerd. Dus het kan heel verschillend verlopen. Succes meid!

41,1 weken nog geen teken wel 2cm ontsluiting. Gestript en 3 uur daarna kwam de weeen. 40,3 weken veel rommelingen gehad voor mijn gevoel had ik al wel ontsluiting maar geen echte weeen. Ben op afspraak bij vk geweest. Gekeken of er wel ontsluiting was had ik 3 cm ontsluiting ben gestript en 2 en half uur later begon de weeen. Nu de 3de afwachten. Veel sterkte

Bij de een werd ik wakker met weeen (41 weken) en bij de ander ging  ik slapen en begonnen de weeen uit het niets. Wist wel dat ik 3 cm ontsluiting al had die ochtend. Ook met 41 weken.

Terug
Bovenaan