Eerste woordjes..

Hahahaha Kirsten,
wat dacht je, Tyche zegt al zoveel, ik plaats het lekker 3 x??? jhahahahahhaha

liefs maaike

tess zegt de volgende woordjes

papa,mama, tiesje (tessje), die, dat, boe, dag  en nog meer onverstaanbare dingen.
Maar inderdaad erg schattig dat gebrabbel.

Liefs sandra

ja zo trots was ik haha.
Nee hoor de pc deed vaag en ik maar drukken op 'plaats bericht'
schaam schaam.

Siebe is niet zo'n prater, wel een schreeuwer/giller, hahaha!

Hij zegt tot op heden:

mama
papa
daaaat = dank

en als hij b.v. iets wil hebben, is het nog altijd; uuuuhhhhh....

Groetjes Fonske.

Ja zeg, voor ik het vergeet: het hoofdcommunicatiemiddel van Sophie is ook nog steeds: uuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhh (heel hard) en als daar niet heel snel op gereageerd wordt, kan ze ook heeel goed gillen haha!

Groetjes
Susan

Hiya momma's

Max z'n eerste woordje was tata (papa)....grrrrr ondankbaar klein....haha nee hoor. Hij zegt nu ook gericht mama, de kat is aahhh (afgeleid van mijn mantra "aaien" zodra ie in de buurt van de kat komt)
als er een vliegtuig voorbij komt zegt ie uig....close enough.
Maar z'n meest gebruikte is toch wel Mehmehmeh, in allerlei situaties.....ik denk dat het "me" is (in het engels dan dus) want hij gebruikt het voornamelijk als ie iets wil...drinken, eten, op schoot, z'n beker in de wc gooien.....dat soort zaken.
verder heeft ie wel klanken waarvan ik zeker weet dat het in zijn hoofd een heus woord is, maar in de echte mensen wereld valt er geen touw aan vast te knopen.

Ajuus, ilja

Nou hier een heleboel geluid maar echt woordjes???
papa, maar niet bewust tegen papa, zo ook in nog mindere mate met mama, alles wat in de lucht hangt is bal(lon) een eendje is wel "kwak kwak" en "pardon"kan ze nog steeds het beste maar daar helpt haar zus ook wel aan mee.
Vandaag is het de hele tijd "die" en dan wijst ze naar vanalles en nog wat.
Roos kon al snel heel goed praten, maar vanaf wanneer dat bij haar heel bewust ging weet ik gewoon niet meer en heb het ook niet op kunnen zoeken.
We wachten af, ik vindt het geklets nu ook wel erg gezellig.

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan