Eerste zwangerschap & uitgerekend in oktober!

Hoi allemaal!

Ik dacht, wellicht zijn er meerdere in dezelfde positie als mij :)
Ik ben zwanger... Denk ik .. Haha!
vrijdag 20-01 dacht ik overdag, even een ovulatietest doen voor de grap.. Die knalde! , rond middernacht weer gedaan, weer een knaller.. hmmmm
De volgende ochtend (21-01) een vroege test gedaan, gezien ik 4 dagen voor nod zat!  Een hele vage streep... hmmmmm...
Uurtje later een actiontest gedaan.. weer een 2e streep!
en dat 4 dagen voor nod! ( oei oei toch geen tweeling hoop ik haha)

Diezelfde dag nog etos testen gehaald.. zondag en vanmorgen weer getest, nog steeds een tweede streepje, alhoewel ze niet echt verschillen qua kleur.
Vandaag is dus officieel mijn nod.
Al 2 dagen pijnlijke boobies!

Denk dat het echt staat te gebeuren..! nu hopen dat het blijft plakken allemaal :)

Als het allemaal goed gaat, zou mijn uitgerekende datum 03-10-2017 zijn.

Vind het allemaal erg spannend , en kan het ook bijna niet geloven eigenlijk... Zo raar idee als mijn menstruatie vandaag en komende dagen uitblijft!
 
Hoihoi,

Wat leuk ik sluit me aan! Zit in hetzelfde schuitje, samen met mn vriend ons eerste kindje. De afgelopen dagen meerdere testen gedaan en bij mij ook een licht streepje te zien. Heel onwerkelijk nog allemaal en we durven het ook bijna niet te geloven!

Mijn nod zou volgens cyclus vorige week al zijn geweest,  dus dan 5 dagen overtijd. Als ik bereken vanaf m'n eisprong zou het vandaag zijn, tot dusver (gelukkig) nog geen spoor van menstruatie.

Al ruim een week verschillende klachten, dus daarom ook al eerder getest. Als ik bereken zou ik ook rond 3 oktober uitkomen, leuk!

Wat een spannende tijd nu hé rosanne! Inderdaad hopen dat het goed mag blijven gaan en we over een aantal maanden een klein hummeltje in de armen mogen sluiten (als ik dit zo type denk ik wow wat onwerkelijk haha).!
 
Hoi, same here, NOD zou gister of morgen zijn (wisselde telkens tussen 28-30 dagen) en gister al licht streepje, vandaag al donkerder. Mijn uitgerekende datum is 2 oktober. Raar gevoel he! Ik had vorige week al het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn; moe, pijnlijke borsten, geen zin in koffie :p heel onwerkelijk. Voor ons wordt het ook de eerste. Voor jullie ook een fijne en gezonde zwangerschap gewenst! Hebben jullie trouwens de verloskundige al gebeld? Mijn vriend wil daar liever nog even mee wachten, die wil het eerst 'zeker' weten (al weet ik niet wat dan dan precies is haha). Groetjes!
 
Welkom Charley! Ja vind het echt nog heel raar en onwerkelijk maarja als we de test(en) mogen geloven kunnen we er beter maar aan wennen, zwanger aaaah!

Nee nog niet gebeld, hier hetzelfde haha! dacht zelf misschien eind deze week bellen ofzo?

Fijn dat dit forum er is, kunnen we dit soort dingen(naast met onze vriend) met elkaar delen/uitvogelen want het is natuurlijk allemaal nieuw. Hier verder namelijk nog niemand op de hoogte in de omgeving, dus het is echt nog ons geheimpje. Hoe is dit bij jullie?
 
Ja denk dat ik ook donderdag of vrijdag VK ga bellen hihi. Hier verder ook nog niemand op de hoogte, al heb ik 9 februari een sauna dagje met mijn moeder gepland staan dus dan moet ik het wel voor die tijd melden, want sauna wordt afgeraden in 1e trimester.

Wanneer gaan jullie het vertellen? Zit nog ff te bedenken hoe we t kunnen gaan vertellen haha, leuk.
 
Ik denk dat we het al deze week aan ouders en broers/zussen gaan vertellen.. vind het zo mooi nieuws en denk niet dat we dit lang verbogen kunnen houden naar hen haha. De rest van de familie (ooms, tante etc) en op het werk enzo houden we denk ik nog wel even geheim in iedergeval tot echo is geweest. En jullie?
 
Hey meiden !
Wat ontzettend leuk!
de app doet op mijn telefoon een beetje raar dus ik kan pas antwoorden als de computer aan staat, heel vervelend :(

Ik had gisteren een dikke knaltest nog gedaan met de 2e urine en dan met die van de action!! etos testen zijn dus stom haha
Nu net weer een test gedaan, weer een dikke streep jeej ! al lijkt ie Ietsiepietse lichter.. ja ik maak mezelf gek, maar voel vaak nog steken en alsof ik ongesteld ga worden, pijn in de rug etc, hebben jullie dit ook nog?
Ik ben in staat om elke dag te gaan testen om te zien of het nog goed zit haha! ik moet hier toch echt mee stoppen denk ik haha.

Wij hebben nog geen verloskundige of dokter gebeld, ik denk dat ik dat begin volgende week doe ofzo! , mijn collega is de enige die het weet , ze is zelf ook net zwanger dus dat is wel leuk,   denk wel dat ik vanaf 6 weken ergens alvast een echo laat maken voor de fun,  dan klopt het hartje en is er soms toch al wat te zien. mijn vriend is heel nuchter,  die zegt ik geloof het pas als ik de echo zie  hihi  (alhoewel die dikke knaltesten komen bij hem ook wel aan nu)

ik denk dat ik het een van me beste vriendinnen vrijdag vertel, dan zie ik haar... Maar mijn ouders gaan op vakantie die dag,  mijn vriend wil het pas vertellen als ze terug komen,omdat het nog mis kan gaan..  maar ik twijfel nog of ik het niet gewoon vertel donderdag. Maar hoeeee hahahaha jeetje.
Voor mijn schoonmoeder dacht ik een doosje, met een hartje erin en een briefje erbij waarop staat " .............. is het hartje van je eerste kleinkind gaan kloppen"

Ik heb wel een afspraak met moeders voor moeders gemaakt, die komt over anderhalve week :)
 
Hihi ja herkenbaar dat van dat testen. Ik heb er ook al een aantal versleten en uiteindelijk een clearblue digitaal gehaald om het toch echt zeker te weten hahah(vond m'n vriend ook fijn). Hier stond met 1 duidelijk woord zwanger dus duidelijker kan je het niet hebben toch.

Ik voel ook nog steeds steekjes/krampjes en herken het gevoel van telkens willen testen haha. Het is toch iets wat je zo graag wil samen en wat je hoopt dat goed blijft gaan.. denk dat dit gevoel nog wel gaat aanhouden in ieder geval tot de eerste echo is geweest en we het hartje hebben gehoord en gezien.

<span style="line-height: 1.5;">Wat leuk dat je een collega hebt waarmee je het kan delen die in hetzelfde schuitje zit. Wat betreft je ouders begrijp ik goed dat je het toch wel zou willen vertellen, het klopt dat het inderdaad nog mis zou kunnen gaan maar ook dit zou je dan met hen kunnen delen. Volg hierin jullie gevoel en doe waar jullie je goed bij voelen! Wat een leuk idee dat cadeautje voor je schoonmoeder!</span>

Wij hebben een klein boekje en slabbetje gehaald voor de opa's / oma's en denk dat we het snel gaan delen, houd jullie op de hoogte. De rest weten we nog niet, is beetje afhankelijk  wanneer we hen zien en hoe het loopt (vind het wel lastig om me in te houden haha)

Wat goed zeg dat je meedoet aan moeders  voor moeders!

Denk dat wij ons wel vast gaan aanmelden voor verloskundige vandaag of morgen,  geen idee alleen welke de beste is want als je het mij vraagt lijken de meeste visies etc op elkaar haha!
 
Terug
Bovenaan