Eerste zwangerschap & uitgerekend in oktober!

Hoi meiden,

ik wil me graag bij jullie groepje aan sluiten.

vandaag hebben wij te horen gekregen naar jaren medische traject dat het is gelukt:)

ik had het eigenlijk niet verwacht omdat ik ongesteld achtige krampen voelde aankomen maar de gyn en bloedtest gaf toch echt een andere uitslag

hopelijk hebben we allemaal een fijne zwangerschap! En kunnen we hier ervaringen delen

groetjes

Hoi Happy!

Ik zie bij jouw berichtje dat je reactie is gerapporteerd vanwege ongepaste inhoud, ik zie echter niks ongepast!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wanneer ben je uitgerekend? En wat voor traject hebben jullie gehad in het ziekenhuis (als je dat wil vertellen)?

En hoe oud ben je en waar kom je vandaan? :)

En nu weer, forum werkt niet helemaal mee.

wij ebben eerst iui gedaan en nu via ivf ons wondertje.

bang dat het fout gaat vind ik wel lastig maar gelukkig volgende week donderdag echo om te kijken of het er 1 of 2 zijn en het hartje klopt.

wanneer ben jij uitgerekend en heb je je eerste echo?

Wij 4 oktober als het goed is.

Goedemorgen,

Herkenbaar. T forum is niet de makkelijkste/ handigste in gebruik!

Extra speciaal nu het dus gelukt is! En wat snel de echo, maar dat komt vast door de manier waarop het gelukt is.

Ik heb mij dinsdag online ingeschreven bij een verloskundige praktijk in het Ziekenhuis maar nog geen reactie gehad. Ik ga zometeen maar eens bellen.

Verder heb ik mij gisteravond ingeschreven bij Moeders voor Moeders.

O ja ik had 28 dec de 1e dag van mij  laatste menstruatie dus ga er dan vanuit (had die maand een 27 daagse cyclus, berekend aan het voelen van mijn eisprong) dat ik 3 oktober ben uitgerekend.

Ik kreeg gisteren gigantische kramp en was bang dat het foute boel was. Maar in 10 min was het weer over (was aan t lopen naar mn auto vanaf een borrel van mn werk) en toen ik thuis kwam heb ik een tijdje op de wc gezeten met gigantische buikpijn en "buikloop". Nu hoop ik er maar op dat de buikpijn daarvan kwam. Heb nogal gevoelige darmen en daarvoor 3 bitterballen gegeten.....

Hoi bemama,

ja klopt vanwege medische redenen eerder en meer op controle. Dat is dan wel er fijn aan.

goed dat je hebt ingeschreven voor moeders voor moeders ga ik ook doen als ik mag krijg nog medicatie dus weet nog niet of het mogelijk is.

heb je al wat gehoord van de verloskundige praktijk en hoe gaat het nu met je buik.

kan natuurlijk ook zijn vanwege dat er altijd veel gebeurt in je buik.

zijn ook super spannende tijden nu he wat voel je allemaal en gaat het allemaal wel goed..

ben 29 jaar oud en jij?

groetjes

Welkom happy s en gefeliciteerd!

De test was een en al vreugd/hyperactiviteit, ik stond inderdaad ook te trillen en bleef maar rondjes lopen hahah.

Be mama hebben het aan beide ouders en broers/zussen verteld! Verder nog niemand en denk dat we hier nog even mee wachten ja Misschien dat ik het 2 of 3 naaste vriendinnen vertel volgende week ofzo maar daar blijft het voor nu dan even bij haha, vind het wel moeilijk  want je wil het natuurlijk het liefste van de daken schreeuwen;)

Ik denk dat ik inderdaad zo rond de 4'5 week ben, ligt beetje aan wanneer  de innesteling precies was natuurlijk.. heb in ieder  geval een afspraak met vk voor 20 februari wat spannend zeg!! Jij al een afspraak bemama?

Heb wel de angst dat het mis zou kunnen gaan, herkennen jullie dit?

Dat laatste is heeel herkenbaar, lag gister in bed en bedacht me ineens iets dus 'sprong' uit bed en kreeg een dikke steek. Had voor m'n zwangerschap vaker steken links in m'n buik (voor m'n gevoel eileider) dus zat gelijk in de stress, ik dacht gelijk aan buitenbaarmoederlijke zwangerschap oid want daar leek t op. Echt stom haha, ben normaal nooit zo! Maar nu heb ik dat ineens wel.

Maar gefeliciteerd voor de meiden die nieuw zijn. Super nieuws ook als je uit zo'n medisch traject komt!! En fijn dat je de echo eerder hebt :) ik kan niet wachten tot 21 feb haha.

Oh enne cupcakes zijn een leuk idee idd! :)

Fijn weekend allemaal alvast!

Terug
Bovenaan