A
Anoniem
Guest
Mijn zoontje is bijna 6 maanden en eet nu zo:
8u fles van 225 en 7.5 schepjes
12u 250 gr groentenpap
16u 250gr fruitpap (banaan peer appel en koekjesmeel)
20.30u fles van 240 en 8 schepjes
Door de dag drinkt hij ongeveer 2 flesjes van 125 olvaritsap.
Hier in belgie werken ze ook met half schepjes poeder en 15 water meer... ik heb hier nog eens de reactie gekregen dat dat raar is daarom zet ik het er al maar bij.
Maar mijn vraag is als het wel genoeg is??? Bij mn vriend op voetbal was er vorig jaar een echte babyboom (9 babys geboren) en eentje ervan is nu 8 maand en drinkt nog 3 flessen en 1x groenten en 1x fruit...
Wel is mn zoontje een refluxbaby en moesten we vroeg met vaste voeding starten. En hij vraagt niet eerder voor eten of meer?! Maar toch weet ik niet als t genoeg is??
Sorry voor mn gezaag maar ik weet t ff niet meer...
Groetjes carol
8u fles van 225 en 7.5 schepjes
12u 250 gr groentenpap
16u 250gr fruitpap (banaan peer appel en koekjesmeel)
20.30u fles van 240 en 8 schepjes
Door de dag drinkt hij ongeveer 2 flesjes van 125 olvaritsap.
Hier in belgie werken ze ook met half schepjes poeder en 15 water meer... ik heb hier nog eens de reactie gekregen dat dat raar is daarom zet ik het er al maar bij.
Maar mijn vraag is als het wel genoeg is??? Bij mn vriend op voetbal was er vorig jaar een echte babyboom (9 babys geboren) en eentje ervan is nu 8 maand en drinkt nog 3 flessen en 1x groenten en 1x fruit...
Wel is mn zoontje een refluxbaby en moesten we vroeg met vaste voeding starten. En hij vraagt niet eerder voor eten of meer?! Maar toch weet ik niet als t genoeg is??
Sorry voor mn gezaag maar ik weet t ff niet meer...
Groetjes carol