Eet mijn zoontje genoeg????

mij kindje is 7 maanden en krijgt ook nog maar 2 flessen
maar ik hep het van het concultatieburo
ze zijden dat de rest gewoon water moest zijn
en veder brood groenten en fruit   hij drint geen water dus het is ander drinken
gr stephanie

Ons zoontje was met 5,5 maanden naar 3 flessen gegaan, dat was eigenlijk al wat vroeg. Meestal gaan ze pas na de 6 maanden naar de 3 flessen. (onze flessen zijn trouwens 240 water met 8 scheppen)

Ik denk dat de mama van Marielle wel gelijk heeft :)

Groetjes
Chris

bedankt voor de reacties...

Wat het olvarit sap betreft... Rhune lust geen water, Hij speelt met zn speentje of laat het water uit zn mondje lopen.

Jullie beebjes krijgen precies echt meer flesjes maar waneer zou ik hem dan nog een fles moeten geven?? Als ik hem nu nog ga bijgeven dan ga ik hem naar mijn mening toch overvoeden? pfff weet t echt niet meer!! Ik geef m nog altijd nutrilon ar (eerste voeding) dus zn stoffen en vitaminen die hij nodig heeft krijgt hij toch??

groetjes

Wat een mooie naam Rhune!

Ik zou denk ik de groentepap van 12 uur vervangen door een fles en op de tijd van de fruitpap de groente geven met als toetje een beetje fruit.

En dan gewoon zijn fles voor het slapen gaan.

Veel succes!!

Groetjes
Chris

Succes ermee!
(Vera wordt woensdag 7 maand en krijgt 2 1/2 fles en   3 borstvoedingen nog!)

Ik wilde nog even zeggen dat ik het bijzonder knap vind dat je er zoveel groente en fruit in krijgt! Hier ben ik al blij met een paar theelepeltjes...
Christian (6 maanden) krijgt trouwens nog gewoon 1000 ml melk, eerst in 5 flessen, nu sinds 3 dagen in 4...

ik vind ook de hoeveelheden groente en fruit wel erg groot. En een fruithap is toch voor tussendoor, en niet bedoeld als maaltijd. Zo doe je dat bij jezelf ook.
Marieke is nu 6 maanden en krijgt:
07.30: een papfles van 235 ml melk en 2 lepels rijstebloem
11.00: fruithapje van 100 ml
13.00: fles van 235 ml
16.30: groentenhap van 100 ml en een halve fles
19.30: fles van 235 ml

Straks worden de ochtend en middag fles een boterham met een halve fles melk.

groetjes,
Sabine

Terug
Bovenaan