Eet mijn zoontje genoeg????

hoi dames!

ik vond dat de reacties eigenlijk nogal negatief waren dat mijn zoontje maar 2 flessen drinkt...Nu geef ik hem minder fruitpap en daarna geef ik hem nog een kleine fles dus zit hij op 3 flessen...

Groetjes carol

Fijn!
Maak je echt pap van de fruit en groente? Of noemen jullie dat gewoon anders in Belgie?

Hoi Carol,

Mijn zoontje is volgende week 5 maanden en zit ook al op 3 flessen.Hij heeft nu het volgende voedingsschema:

07.30 uur fles 210 cc water, 7 schepjes en 3 scheppen nutrix
11.00 uur fruithap met liga vanaf 4 maanden, daarna beetje diksap
15.00 uur fles 180 cc water, 6 schepjes
17.30 uur groentehap met aardappel of rijst, daarna beetje diksap
19.15 uur fles 210 cc water, 7 schepjes en 3 scheppen nutrix

Ik heb vorige week bij het CB aangegeven dat hij de fles van 11.30 uur niet meer wilde en die zeiden: "als je er niet meer in krijgt sla je die fles gewoon over".
Ons zoontje zat overigens met 9 weken al op 4 flessen, dus waarschijnlijk komt het daardoor. Hij komt gewoon goed aan, groeit goed en is een supervrolijk manneke.

Groetjes,

Jessica

Hallo

Ik neem nu dus 1/2 banaan 1/2 appel en 1/2 peer dat in stukken snijden en dan de blender in of met de mixer... echt een papje dus daarbij doe ik nog wat koekjesmeel...
Rhune vind het echt een feestmaaltijd!!!

Groetjes

hihi dat noemen we hier een fruithapje, ach scheelt maar 1 letter ;-)

Ik gebruik voor het fruit de blender. Steeds wat anders: soms een appel, soms een peer, soms een banaan, om de beurt 1 soort dus. Geen koekjesmeel erdoor. Ze krijgt later op de dag een rijstwafel (ze is 7 maand nu).

Groente geef ik heel op een bord en dat pakt ze zelf met de hand en eet het zo op. Vanaf 6 maand.

Terug
Bovenaan