effe wat anders: wat een lekker ding!!!!!!!!!!!

Toen Loek met zijn liesbreuken zat, gingen we een keer naar de ehbo en toen kwam er dus zo'n arts binnen (chirurg). Kan je je voorstellen dat ik even van mijn apropos was??? Ik kreeg zelfs op mijn donder van Dave, ik zat nl te stotteren ervan!!! Ik zat met kriebels in mijn buik naast man en zieke zoon, beetje ongepast...
En die arts zat nog best openlijk te flirten ook, eigenlijk niet echt netjes! Praatte vooral met mij, bleef maar zitten, toen er geen vragen meer waren, legde hij uit zichzelf nog maar eea uit... Hij heeft zelfs de operatie voor ons vervroegd met een week.

Dave zei naderhand heel zielig: hij is wel een hunk.... Ik ben toch ook een hunk..???

o ja... dat was dus ongeveer een maand na de bevalling. Ik moe, niet opgemaakt, uitziend als een dweil voelde me niet echt aantrekkelijk. Dus waar hij het vandaan haalde om zo te flirten is me nog steeds niet duidelijk...
(deed hij al op de gang voor duidelijk was dat hij onze arts zou zijn en wij zijn patienten.

is wel goed voor je zelfvertrouwen hahahaha als er iemand met je flirt terwijl je net bevallen bent...... kan je nagaan als je weer hersteld bent dan valt ie flauw denk ik hahahahaha.

gr tammy

Hij was meer zoals Nick. Ooooh, als ik er aan terug denk....
Maar ach, ik heb een geweldige vent, he. Blijf maar lekker dromen. Deze mannen zijn toch meer om van te dromen dan om er echt mee te gaan. Veel te frustrerend... Al die concurrentie.

Oh ik wordt door een andere lekkere vent geroepen, die wordt net wakker en wil eten.

hihi

Terug
Bovenaan