effe wat anders: wat een lekker ding!!!!!!!!!!!

trouwens Tammy: flauwvallen zal wel meevallen hoor. Ik vind mezelf niet lelijk, maar een vamp ben ik zeker niet... En al helemaal niet meer sinds ik moeder ben. Maak me niet eens meer op, eerder altijd!
Doen jullie dat eigenlijk nog? opmaken?

ik moet zeggen dat ik me alleen optut als we weggaan naar iemand toe, maar verders eigenlijk nooit....voorheen echt altijd als ik het vergeten was ging ik terug naar huis.
Nu ben ik soms ook veels te moet en wrijf ik in mijn ogen, en ja dan zit de make-up ook echt overal hahahaha...pipo

gr tammy

tis hier zelfs al zo erg dak een hele week in een lekker slobber shirt loop spijkerbroek en nee maak me ook niet op dan alleen als we weg moeten dan altijd potloodje en mascara .....mn haar is zowiezo al geen land mee te bezeilen dus daar probeer ik niet eens wat van te maken ;-)
maar had ik bij de oudste toch erge als nu ik had toen gewoon geen tijd om maar aan make up te denken .......ach en alle moeders zijn toch mooi;-)

dat bedoel ik tammy whahhaha wij gingen laatst naar de stad zegt marco laat mij de buggy duwen (dan heeft hij aandacht zegt ie) vind hij geweldig ...ik en mn oudtse ztaan nog ergens te kijken en marco was al iets door gelopen .....staat hij ineens heel radeloos te kijken naar me van HELLUUUPPPP whahahha aandacht had hij gekregen maar alleen minder leuke dan hij dacht er kwam een stoet omatjes aan gelopen en die stonden allemaal met de kop in de buggy ooo wat een schatje en maar vragen aan hem stellen aan marco dan ik en Timo lagen helemaal blauw van het lachuh heerlijk ......

wat lijken die mannen dat toch op elkaar he, die van mij wil jadey ookoveral mee naar toe nemen maar dan zonder mama!!!! hahahha krijgt hij sjans zegt ie dan...... whahahahha.

gr tammy

ik had een paar jaar geleden een klein hondje gehad van mijn mannetje( een maltezer) en was pas 12 weken oud

me man gilde steeds ik ga hem niet uit laten die hond is voor meiden en een man hoord daar niet mee te lopen

tot op een dag dat we gingen winkelen en ik stond in die winkel naar nieuwe kleertjes te kijken en hij stond met de hond in de ingang een aandacht dat hij kreeg hij heeft die hond niet meer los gelaten     allemaal jongen meiden om hem heen
ze krijgen dan zo een bepaalde blik in hun ogen he ego weer even gestreelt   ik kwam niet meer bij van het lachen  

in de avond zei hij spontaan zal ik de hond even uitlaten (jaja waarom zal dat zijn )

alleen als hij de hond ging uit laten kwam hij drie uur later terug meneertje ging effe een biertje halen in de kroeg dus op een geven moment ben ik zelf maar de hond gaan uitlaten in de avond
ach ja mannen

groetjes mariella

Terug
Bovenaan