eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Hoi meiden,

Hier nog even een mailtje van mij.
Het is al laat, en ik wilde eigenlijk gaan slapen.
Maar..........toch nog even hier spieken of er nog nieuws is.
Geen nieuws van Rossia en Beeldmuis............spannend..........

Zelf had ik vandaag (en nu ik nadenk gisteren ook)     roze     afscheiding.
Waar kan dat op duiden????????????
Mijn eisprong is zondag of maandag, maar misschien heeft het hier helemaal niets mee te maken???????????
Manlief en ik klussen al braaf een dag of 6 om de dag in geval dat de eispong eerder is dan zondag of maandag.
Iemand enig idee??

Nou, ik kijk wel eventjes of jullie nu nog on-line zijn en anders hoor ik jullie morgenvroeg. Slaap lekker..............

Liefs, Go

Goedemorgen!!

En......al spannend nieuws?!

@Go, ik heb geen idee wat dat zou kunnen zijn?! Misschien toch al eerder je ei?

Hier bij mij nog geen ei te vinden. Ben al vanaf dag 10 aan het testen en tot op heden nog niets, zit nu op dag 18 (de vorige maand had ik m'n ei op dag 18).
Heb zelfs de indruk dat het streepje ook niet een heel klein beetje duidelijker wordt. (gebruik de digitale van CB, maar op de testkant staan ook streepjes) Dat was de vorige keer al een  paar dagen  van tevoren wel zo.
Hoop toch niet dat ik m'n ei al in de eerste 10 dgn heb gehad?! Heb niks gevoeld?!

Heeft iemand anders dit ook (gehad)?

Heb al wel een paar dagen een wat zeurend gevoel in m'n onderbuik. Zelfs een beetje alsof ik een blaasontsteking zou hebben, alleen dan zonder de pijn bij het plassen.
Hmmm.......?!?!? Wat zou dat kunnen zijn?!
We hebben al sinds afgelopen dinsdag niet meer geklust, geen puf.
En nu kunnen we ook pas morgen weer klussen. Ik ga vanavond nl. alleen met een vriendin carnavallen.
Hoop toch echt dat m'n ei nog wel gaat komen. Duim duim duim!!! (kost me overigens wel een hoop geld op deze manier, grumpfh!! Maar........is voor een goed doel)

Hoe is het met de andere meiden? Hebben jullie je ei al gespot of gevoeld?

Als ik m'n ei iig maar heb gehad, dan kunnen die verdomde wachtweken tenminste gauw beginnen en hopelijk gauw ook weer voorbij zijn! Met hopelijk een positief einde!!

Ik begin toch echt een glitter-tekort te krijgen! HELLUP! Wie zorgt er voor glitters?!

Groetjes en een fijn weekend ladies!!
prinses

Goedemorgen!

Go, ik heb geen ervaring met de roze afscheiding. Kan je dus geen advies geven of helpen. Ik hoop dat je snel zwanger bent en succes met knutselen!!

Hier weinig anders nieuws. Nog geen tekenen van . Wel een vorm van lichte misselijkheid, maar misschien wil ik dat ook wel voelen. Als er morgenochtend nog geen ongesteldheid is, ga ik testen. SPANNEND!!

Duim heel hard voor mezelf dat het wegblijft. Duimen jullie met me mee??
Nu lekker genieten van het weekend en ga ik even een ontbijtje scoren!!

Hey prinses, we waren tegelijkertijd. Wat balen zeg dat je nog steeds je ei niet hebt opgespoord!  Ik hoop echt voorr je dat je hem snel vindt en dan lekker gaan klussen. Wel vaag is die blaasontsteking gevoel. Maar even in de gaten houden en veel drinken. Wie weet lost het zich op!

Fijne carnaval!!

Goedemorgen Rossia!

Waarschijnlijk zijn wij 1 van de enige vroege vogels! De rest ligt nog op 1 oor?!

Wat spannend joh! Dat je nog kunt wachten tot morgen zeg......ik had al lang een test gedaan. Alhoewel....iedere keer zo'n negatieve test is ook behoorlijk deprimerend natuurlijk.
Klinkt goed bij jou....ik duim zeker voor je mee!
Laat je het wel zo snel mogelijk weten?!
Aangezien ik ga carnavallen, vermoed ik dat ik morgen wat minder vroeg op zal zijn, maar ik check zeker het forum even om te kijken of er al spannend nieuws te melden is en dus een graantje mee te pikken van de glitters.
Hoop het echt voor je!!

prinses

Hoi Meiden,

Nee hoor, hier ook nog een vroege vogel !!!
Mijn zoontje was al om 7.00 uur wakker ipv 8.00 uur.
Manlief is gisteravond met een vriend carnaval gaan vieren en waren
nog die in slaap bij ons thuis.

Ik heb niet eerder op het forum kunnen kijken, omdat mijn zoontje me goed bezig hield. Ook al boodschappen gedaan, maar nu slaap mijn zoon even dus............effe snel kijken of er hier nog nieuws was.
Helaas nog geen goed nieuws, maar ook zeker geen slecht nieuws.
Ik hoop snel van jullie te horen, enne knap hoor dat je kunt wachten tot morgen met een nieuwe test. Maar wat er al eerder is gezegd, steeds die negatieve testen is ook geen pretje......

Veel liefs, Go

Hoi Go!

Ik heb nog niet eerder een negatieve test gehad hoor. Ik wacht met testen,omdat ik bang ben dat als ik te vroeg test er nog niet voldoende hcg is, waardoor ik een negatieve test krijg, terwijl ik wel hartstikke zwanger ben.
Morgen ben ik dan 2 dagen overtijd en dan zou ik toch voldoende hcg moeten hebben aangemaakt om postief te testen, vandaar.... Heb wel moeite hoor. Zou het liefste nu gelijk een testje doen, maar moet van mezelf wachten tot morgen! Vertel het jullie gelijk....

Wel raar dat jullie het dan eerder zouden weten dan bijv. mijn ouders... hihi!
Nou, wish me luck! Hoop dat ik morgen de glitters kan strooien hier!

Beeldmuis, bij jou al een ongesteldheid na al je testen?? Hoop dat je snel weet waar je aan toe bent!

Suus, druk aan het klussen??

hoi hoi

hier nog steeds geen ongesteldheid te zien ik begin zolangzamerhand gillend gek te worden hier ik dacht gister dat ik ongesteld zou worden had ik gewoon last van een hele volle blaas :p ach ja zo zie je maar dat jelichaam je ook daar mee voor de gek kan houden.

Ik heb gisteren toch voor de zekerheid multivitaminen voor zwangere vrouwen gehaald
ik kan de vitaminen wel gebruiken en heb nog even gevraagd of ik ze ook kon gebruiken als ik niet zwanger was en dat was geen probleem was juist erg gezond als je bezig bent met zwanger worden. nog beter dan gewone mulitivitaminen.

ik weet niet waneer ik ga testen maar het begint me al aardig te jeuken hier ik denk dat als ik dan een test haal hem wel s ochtends doe je kunt tegenwoordig wel de hele dag doen maar als mijn hcg niet zo hoog is dan is het misschien verstandiger om hem toch in de ochtend te doen.

Nou dames hou jullie op de hoogte en hoop dat de glitters snel komen

Veel liefs Marije

Terug
Bovenaan