eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

dag dames

hier nog steeds geen duiveltjes te zien heb voor de zekerheid een inlegkruisje. ik was gisteravond behoorlijk beroerd maar heb het idee dat er nu toch wat menstruatie kramen aan komen afwachten.................afwachten...............

Veel liefs Marije

en oja ik heb al een zoontje van 2 en ik ben thuis mama dus kan zo ff achter de pc kruipen :p

en oja ik heb al een zoontje van 2 en ik ben thuis mama dus kan zo ff achter de pc kruipen :p

hey meiden,

ja ben niet veel online meer geweest want ik ben best flink ziek van die verstandkiezen trekken heb er een heel dik en blauw gezicht van nu. Heb ebrufen gekregen voor de pijn maar die mag ik niet pakken omdat ik geen pil heb paracitamol moet ik me mee behelpen maargoed to the point ik moet de 8 ste ong worden en   niet te 10 moet rekening 28 dagen dus heb ik fout berekent.

Maar hoe gaat het nu met jullie meiden?

beeldmuis     30-01       1e ronde        2e kindje

Ingrid03             02-02      1e?ronde       1e?kindje

Rossia                02-02     3e ronde       1e kindje

Prinses             12-02       2e ronde       1e kindje

Monatoetje   16-02     3e ronde         1e kindje

Suus                     17-02       2e ronde        1e kindje

Go                            18-02      2e ronde          2e kindje

Madootje       18-02     2e ronde         1e kindje

Melanie               08-02   1e ronde          1e kindje

Judith                      23-02   3e ronde       1e kindje

dag dames

gelukkig lees ik nog nergens dat de  gearriveerd zijn.. Houden zo.. Gaan we gewoon allemaal deze maand doen.. Zou wel leuk zijn..
Ik heb op zich niet heel veel te melden.

Manlief verheugt zich alweer op vanavond.. Wel fijn dat hij het zo positief oppakt en er een gezellige boel van maakt..
Hij vraagt zelfs naar de ovulatietesten.. grappig.. had ik dus nooit van hem verwacht.

ga er vandoor.. lekker even in een heerlijk warm bad..
tot morgen dan maar.

misschien spiek ik vanavond nog even naar reacties..
liefs mij

Ik heb het!!!! Weekend! Haha! Heb morgen lekker een dagje vrij, dus lekker lang weekend deze week!
Wij nemen vandaag een extra rustdag. Aangezien de ovulatietest nog steeds blanco is, doen we het morgen wel weer.
Het moet wel leuk blijven, nietwaar?! Ben nu echt te moe om pap te zeggen, laat staan om........

De eerste NOD was gisteren alweer, beeldmuis als ik het goed heb?! Heb je nog geen test gedaan? Snap niet hoe je het geduld kunt opbrengen?! Knap hoor!
Het wordt nu weer spannend! Hoop echt dat er eindelijk eens wat meer geglittert gaat worden.

Ik voel deze keer tot nu toe helemaal niets. Geen ei te vinden tot dusver?!
Hoe is het bij de andere meiden, heeft iemand z'n ei al gevoeld?

Nou, ik ga het niet te lang maken deze keer, ga zo eerst ff lekker douchen, dan een pot thee zetten en hop horizontaal de bank op om van daaruit zo door te suffen naar m'n bedje.

Fijne avond ladies!!
liefs, prinses

hallo dames

weer een negatieve test ggggggggrrrrrrrrr.....
nog geen ongesteldheid te bekennen

oh beeldmuis, wat een drama! Hoop dat je ongesteldheid snel komt, dan weet je tenminste waar je aan toe bent en kun je aan een nieuwe ronde beginnen. Dit schiet ook niet op he!!

Hier weinig nieuws. Nog geen spoor van een ongesteldheid, dus we blijven rustig afwachten. Meer kunnen we niet doen!

Werk ze ladies, en prinses geniet van je weekend. Ben jaloers op je!
Lfs Rossia

Terug
Bovenaan