eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

NOD's!!!!!!!!!!!

Ellepel                 15-03        3e ronde       1e kindje (ga uit van mn langste cyclus)
Suus                     17-03          3e ronde       1e kindje
Judith                     25-03        4e ronde       1e kindje (ga toch uit van 28 dagen)
Madootje         29-03     3e ronde       1e kindje (ga maar ff uit van 30 dg)
Marije                    30-03        3e ronde        2e kindje (ga maar uit van 28dgn)
Rossia                  03-04       4e ronde       1e kindje
Melanie               04-04       3e ronde       1e kindje

Monatoetje      ????         5e ronde       1e kindje (cyclus van 28 dagen.)

"zwanger"

Prinses          1e kindje uitgerekent op :  28 oktober 2008

heb even het lijstje aangepast zodat monatoetje dat niet hoeft te doen
ik haal haar er niet helemaal uit zodat we wel voor haar kunnen blijven duimen !

Veel liefs Marije

@Suus, lijkt mij wel leuk als je 25 maart je NOD hebt dan zijn we samen kunnen we samen stressen en wachten.
@Monatoetje, ik weet niet of je het nog leest, maar wel jammer adt je ons gaat verlaten en je weet ons te vinden bij de GLITTERCHICKS!!
@Rossia, waar haal je de zin vandaan om 20 min te gaan hardlopen,ik ben echt A sportief, maar wordt idd wel nieuwsgierig naar je!
@Prinses, wel lastig dat je een keuze  moet maken met de achternamen en dat je  vriend niet dezelfde mening heeft, maar niet te veel ruzie over maken hoor. Ik denk idd ook dat het ook een beetje de veranderingen in je leven zijn het zijn toch dingen voor de rest van je leven en die van je kindje!!
@Marije, wel handig dat je een pijnloze ongi hebt gehad, maar volgens mij wordt bij iedereen hier de ongi in de loop van de tijd minder, zouden we nu echt van die pil hormonen af zijn?

Ik dacht voor mezelf dat dit mijn laatste kans is voor een 2008 baby, maar ging net bij predictor kijken en als mijn ongi toch zou komen op 25 maart en zou daarna wel zwanger zijn ben ik uitgerekend op 30 december, precies op het sneetje!!
Misschien wat voorbarig, maar wel leuk om te weten!!

X Judith

hee lieve Meiden,

Ik heb soms wat moeite om alles bij te houden, maar ik doe mijn best!

@Monatoetje, ik hoop dat je weer terugkomt en de volgende ronde je veel geluk zal brengen. Maar ik kan me voorstellen dat het je nu even te veel is.

@Rossia, fijn dat je er weer bent, ik word helemaal vrolijk van je verhalen!

@Suus, gewoon doorklussen, dan wordt het vanzelf iets moois! Het blijft raden met dat ei. Ik had vandaag zulke heftige steken in mijn lies, niet normaal gewoon, maar wat dat te betekenen heeft? Het lijkt alsof ik continu wel dingen voel.

@Melanie, wat leuk dat je zoveel namen hebt verzameld. Ik zelf durf er nog niet serieus over na te denken, alsof ik dat pas mag als ik echt zwanger ben.

@Prinses, jeetje wat ben ik toch blij dat het bij jou gelukt is. Dat geeft hoop! We hebben veel meer glitters nodig op dit forum.

@Judith, het lijkt bij mij alsof die pukkels maar niet weg willen gaan. Maar goed dat we al die jaren hiervoor de pil hadden en een mooie huid.

@Iedereen: GLITTERCHICKS RULE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hai meiden,
ik had al een poosje meegelezen op jullie forum en dacht; leuk, ik ga mee schrijven! Maar ik merk dat het toch niet echt iets is voor mij. Ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven. Ik kom wel af en toe kijken hoe het met jullie gaat en ik hoop dat jullie allemaal heel snel zwanger zijn, want het is echt heel erg leuk!
Succes, Aline.

Goedmorgen meiden,

Nog 8 berichtjes en dan gaan we door naar de GLITTERCHICKS! Wordt dan wel hoog tijd dat er veel meer glitters gaan komen en dat iemand prinses eens gaan vergezellen, want die is wel heel erg eenzaam zo he!

Suus let je op dat je op tijd de Glitterchicks opent, want aan jou toch echt deze eer!

Madootje, thanks ik doe echt mijn best om er steeds een leuk verhaaltje van te maken, maar het lukt niet altijd.

Hoe zou het met ellepel zijn?? Die heeft ook bijna haar NOD. Weet zij dat ze de volgende keer naar Glitterchicks moet zoeken??

Aline, ik kan het me heel goed vorostellen. Lees lekker mee en kom vooral melden als je heel goed nieuws hebt, zet hem op en succes.

Prinses, ik zal vanavond of morgen de vakantiekiekjes op hyves zetten. Hou het dus in de gaten. Hoe gaat het verder met je??

Ben gister wezen zwemmen met mijn bijna 20 weken zwangere vriendin. Wow die krijgt echt een waanzinnig mooi buikje nu en toch kan ik het niet laten om stikjaloers te zijn. Hoop dat ik volgende maand echt glitters kan strooien! Zou toch leuk zijn om een 2008 baby op de wereld te zetten. Maar goed de natuur laat zich niet dwingen en er zit niets anders op dan ons ding te doen, de spermadans en vervolgens rustig af te wachten!

Zo meiden, het is alweer 10.00 uur en heb nog niets uitgevoerd, ga maar eens wat doen! Gaan we vandaag die 700 berichten halen? Was gister wat rustig hier....

Hallo meiden,

Princes je hebt een beetje gelijk zo denk ik er ook over.
Ben ook niet meer continu ermee bezig,

Maar ik blijf zeker alles volgen en probeer toch te reageren want anders
ga ik de meiden hier zo missen je bouwt toch wel
een band ermee op vind ik.

mijn banner nu

liefst melanie

monatoetje!!wat ontzettend k*t voor je!!
maar kop op he? volgende ronde meer succes!!! hoop t echt voor je!
en snap t donders goed dat je ff niet meer op het forum komt..
heb t zelf ook wel es gedacht...maar kan t toch niet laten!
ben er ook niet meer zoveel mee bezig zoals in t begin..
en net zoals rossia zegt..de natuur zijn beloop laten.

moet ik t nieuwe forum openen?hihi wat een eer dames!
doe ik het vanavond oke? heb nu geen tijd meer.moet weer naar mijn werk.

heb al 2 avonden niet geklust..pffff werden er toch een beetje flauw van..haha
heb wel het gevoel dat mijn ei is geweest.maar stoppen niet met klussen!
je weet maar nooit!
en aline als je goed nieuws hebt!!melden he??

prinses?begint je buikje al te groeien?en hoe voel je je?

nou ga er van door!

tot vanavond bij de feestelijke opening! haha

xxx suus

Aline, Ik heb dat soms ook, maar het is zo fijn om dit forum te hebben. Want we zitten allemaal in hetzelfde schuitje en ik kan er bijv. met niemand anders over praten, want niemand weet nog dat we zwanger willen worden. Ik hoop dat je ons af en toe laat weten hoe het met je gaat.

Rossia, gister zag ik een collega met zo'n kogelronde buik (ze is al 7 maanden) en dat ziet er toch wel fantastisch uit, vind je niet? Maar met 9 maanden wordt die buik wel heeeeeeel erg groot en dan ben ik altijd stukken minder jaloers!

Suus, kom maar op met die feestelijke opening! Als glitterchicks wordt het natuurlijk een eitje om met glitters rond te strooien! ********************************************************************************************
Mijn ei zit er vanaf morgen echt aan te komen, dus ik ga m'n vriend eens goed lastig vallen!!

Liefs, Madootje

Terug
Bovenaan