eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

En nu nog maar 20 berichtjes!!
Ik hoop dat ons nieuwe topic z'n naam eer mag gaan aandoen!!

Zat net ff op hyves te kijken of er al foto's te bewonderen waren van Rossia, maar helaas nog geen vakantiekiekjes!
Maar klopt 't Judith dat jij ook in Brabant woont?! Ik woon in een dorpje bij Breda.
Zag dat 1 van de kindjes bij jouw foto's Feline heet, is ook een mooie naam, ga 'm hier ff in de groep gooien.

Wij zoeken een meisjesnaam die kort maar wat langer mag zijn, persoonlijk hou ik wel van namen met niet meer dan 3 lettergrepen. Veel namen klinken in 't Twents (daar wonen m'n ouders) nogal ordinair, dus tsja, lastig he?!
Melanie jij had wel heeeeeeel veel namen opgeschreven, maar hieruit blijkt wel hoe kieskeurig ik ben, want ik had bij niet 1 zoiets van ja.....(ja oke bij Elena dus wel)
Onze jongensnaam wordt zeer waarschijnlijk trouwens Floris. Vinden jullie die leuk?!

Wel ja, nog tiet zat!!
Hmmm,...moet me nog wel iets van 't hart trouwens. Heb sinds we weten dat ik zwanger ben nog maar 1 keer sex gehad met m'n vriend en we lopen erg vaak te katten. De sfeer is er zeg maar niet beter op geworden. Nou vraag ik me erg af of het alleen maar aan mij en m'n hormonen ligt, maar dat kan ik me toch eigenlijk ook echt niet voorstellen. Wel ja, zal wel weer overwaaien, maar gezellig is het niet.
We hadden 't net bijvoorbeeld aan tafel over gezag en voogdij aanvragen omdat we dus niet getrouwd zijn. Toen zij hij (ondanks dat hij weet dat ik heel graag wil trouwen) dat hij trouwen echt de grootste onzin vind en het echt absoluut niet ziet zitten. Zo duidelijk is hij er nog nooit over geweest, dit kwam dan ook best als een klap aan. Zo is hij de hele tijd, zo op 't kattige af.
Zal de komende verandering misschien gewoon zijn?!  

We zijn er trouwens ook nog niet over uit wat we met de achternaam van 't kindje moeten doen. Ik wil gewoon geen andere achternaam dan mijn eigen kind (ben toch geen stiefmoeder?!), maar ja, mijn vriend wil natuurlijk dat 't zijn naam gaat dragen......oftewel discussie! Heerlijk hoor!

Zo....das wel weer ff genoeg geklaag voor vandaag, excuses ladies! Maar toch fijn om het even van me af te schrijven.
Hoop zo dat er gauw iemand lekker met me mee gaat zwangeren! Ik duim voor jullie allemaal hoor!!!!

Dikke kus van een zwangere kip

@ Prinses,
Helaas woon ik niet meer in brabant, maar daar gaat nog wel weer verandering in komen, mijn man komt uit 't westland (zuid-holland) en zonder erbij na te denken hebben we hier een huis gekocht hij deed werk wat je brabant niet vindt iets met kassen en water. Ik heb in het begin heel veel heimwee gehad, nu gaat het goed, maar mijn man wil ook graag in brabant wonen. We gaan daan naar tilburg waar ik vandaan kom. Iedereen denkt dus ook dat wij wachten met kinderen totdat we daar weer wonen, want dat is wat ik altijd heb geroepen!! Komt nu wel goed uit, want er zijn niet veel mensen die meer vragen wanneer we aan kinderen willen beginnen. Alleen kon ik het toch niet laten en mijn man vindt het ook harstikke leuk, dus ja waarom wachten!!
Feline is trouwens de kleine van mijn broer en 3 maart 2 geworden. Ik weet niet hoe mijn schoonzus het heeft gedaan, maar de oudste is van 6-6 en de jongste van 3-3. En als ik gelijk de eerste keer na de pil zwanger was zou ik 9-9 uitgerekend zijn. Had ik wel grappig gevonden, maar ja!!

@suus
Ik heb ook het idee dat ik meer pukkels heb rond mijn ei, sta nu "helemaal" onder en bij de ongi is het alweer bijna over en dat was met de pil niet zo!!

Zo nu ga ik even koffie zetten, tot snel!!!

X Judith

Hey meiden ,

namen worden bij ons moeilijk om dat ik van appart hou en mijn man hollandse namen,

ik zelf zou kiezen uit de namen,

Alicia
chanaya
Angela
Larrisa
Naomi
Lyndsey

Keano
Dylan
Kenji
Rob
Joë'l
Dennis

Verder gaat het hier wel weer zijn gangentje alles druk.
Leren voor over 2 weken dan moet ik op voor de taxi examen in Eindhoven.

Met zwanger raken ben ik nu ff niet zo bezig het komt vanzelf wel.
Krijg veel tips van mijn moeder en van mijn 2 zwangeren zusjes,

Mijn zusje   die donderdag 31 weken is heeft nu steeds al wat weeen   misschien dat ze tabletten ervoor gaat krijgen en vanaf 34 weken mag de baby gewoon komen.
Ze ligt 2 weken voor schema al nu en ligt al in de geboortenkanaal. Word mijn petekindje. Kan niet wachten mijn anderen zusje is nu 15 weken zwanger zij begind nu een buikje te krijgen.

Dat duurt me wel te lang dat ik zwanger raak maar we moeten geduld hebben toch?

Verder hoe gaat het nu met jullie meiden al iemand een nod?
Ik wil hier weer eens graag glitters zien.

Verder de nieuwe forum glittergirls wanneer komt ie ?

Zo ik ga nu lekker met mijn mannetje film kijken ff wat koffie zetten kaarsjes
aanmaken,

iest Melanie.

haai!

was ik weer...heerlijk ff bij de nagelstudio geweest..

jeetje prinses wat een verhaal weer ja!
zijn vast de hormonen joh!(sex enzo)
maar je mannetje is er zeker duidelijk in dat hij niet wil trouwen zeg!jeetje...
heeft hij er ook een reden voor?
dat is het enige lastige als je niet getrouwd bent..kinderen. nou ja lastig,je moet je inderdaad met voogdij,achternaam,erkennen enz enz...bezig houden.
hier in mijn vriendenclub,(waar verder niemand getrouwd is trouwens),hebben alle kids de achternaam van paps gekregen.moeilijk moeilijk....begrijp je volkomen!!!

melanie wat een berg namen heb je ja!!! jeetje..
heeft je man keuze genoeg! maar als ie van hollandse namen natuurlijk niet zoveel he?hihi...ik zelf   hou niet zo van die namen die je hebt uitgekozen,maar gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak he?als ik moet kiezen kies ik angela en rob!(zo heet een vriendin van mij en haar vriend)

judith,je hebt me weer een beetje hoop gegeven!hihi..heb nu een erge steek iets boven mijn rechterheup en dan iets naar beneden..duidelijk?ahahaha
dus nog maar ff aan de klus! hebben nu een paar avonden achter elkaar geklust..(hoe houd ze t vol he?) heb ergens gelezen dat dat niet zo erg is voor de kwaliteit van het sperma..maar denk we vanavond maar ff overslaan..hihi.. breekt je toch wel op!(raar he??)hahaha..

monatoetje ik duim voor je!!

en ellepel?zit lekker op de skies he?
verder...alles goed met de rest?

nog ff en dan openen we officieel de *** GLITTERCHICKS *** JOEHOE!!!!

nou lekker vroeg op bed vanaaf...morgen vrij van werk..maar word direct door mijn kerel ant werk gezet!!hihi...dus helaas geen uitslapen voor mij!

oja prinses als je de namen in het drents zegt zijn ze ook niet om aan te horen hoor!haha.. gelukkig spreek ik geen plat drents niemand van ons.. vind twents trouwens wel leuk om te horen!

nou ik ga nu echt stoppen!

xxxxx

oja..zit morgen al op dag 24.
stel dat vandaag mijn eisprong is/was.
dan reken ik 14 dgn verder. kom ik uit op 25 maart
 dag ervoor is pasen. stel dat ik dan nog niet ongie ben???ga ik met pasen testen!
wat is pasen vroeg dit jaar jah!

helaas ongesteld..

baal enorm.. Echt klote.. Ga ook afstand van jullie doen. trek het niet meer om elke keer hierover te schrijven. laat het even een maand rusten..

Allemaal   ontzettend veel succes..
Wij gaan ronde 5 in.
liefs mij

Goedemorgen Meiden,

Eerst monatoet, wat enorm %%$^$#$!! Had het zo gehoopt voor je. Laat je snel weten als je wel goed nieuws hebt?? Even flink uithuilen nu hoor!!

Suus, aan de bak jij! Hup hup hup, dat huis moet klaar, want de babykamer moet ingericht worden!

Prinses, wat een frustratie. Ik begrijp je volkomen. Wij zijn ook niet getrouwd en denk niet dat ik het voor elkaar zou krijgen om het kindje mijn achternaam te geven. Nou vindt ik zijn achternaam ook niet heel erg. Trouwen zit wel in de planning, dus dan gaan we sowieso zijn achternaam aannemen. Misschien ben ik daar te burgerlijk in.... Hoe Katja en Thijs Schuurman gedaan hebben is natuurlijk ook wel heel erg van de tijd... Nou moet er maar eens over nadenken als het zo ver is.

Melanie, wat een namenlijst zeg. Genoeg keuze voor je man, maar als hij echt een NL naam wil is het wat lastig.  De namen zijn ook niet mijn smaak, gelukkig verschillen smaken, anders zou iedereen hetzelfde heten....

Gister 20km hardgelopen in de regen. Heb er wat hoofdpijn van nu. Ga maar eens rustig aan de slag!

Oh Prinses, ik laat wel even weten als de foto's erop staan. Ben wat traag.... Moet ook nog steeds foto's van ons opgeknapte huis erop plaatsten.
En Judith, ik zal jou ook nog even als vriendje uitnodigen. Kun je ook even bij glupen, want weet inmiddels wel hoe jij eruit ziet!! Hihi!

Suus, dan heb je echt een paasei dan.
Nou nu ga ik echt stoppen!

Ciao

Hallo dames !

Wat ontzettend $^%&%* voor je ik begrijp dat je er even genoeg van hebt al 5 maand grrr
kan ik wel inkomen dat je dan even alles los wil laten ! ik hoop voor je dat je heel snel een positive test in je handen hebt!

Wat vervelend dat je iederekeer onenigheid hebt met je vriend mijn advies probeer er zo veel mogelijk over te praten ! er gebeurd nu een heleboel in je lichaam dus het is ook best logisch dat je even geen zin hebt aan sex ! voor je vriend is het natuurlijk ook erg wennen hij ziet jou in eens heel erg veranderen en voor hem is het natuurlijk ook heel spannend dat hij papa word.

hier is het allemaal beetje raar. ik heb die hele korte pijnloze menstruatie gehad en ben nu sinds een paar dagen af en toe wat misselijk wat ik erg vreemd vind want voel me voor de rest super en ben nog net niet in mijn vruchtbare dagen dus als ik deze maand een positive test in mijn handen heb twijfel ik een beetje of ik dan niet al iets langer zwanger ben dan je normaal vanuit zou gaan. maar goed niet vooruitlopen op de zaken eerst maar eens een positive test in me handen hebben he.

Nou dames Veel klusplezier en niet te veel stressen in afwachting van die nod's !

Veel liefs Marije

Terug
Bovenaan