Eind juni, begin juli 2021❤️?

<p>Hallo!  Afgelopen maandag super vroeg positief getest en vanochtend nog steeds. Testen lopen op ?? De uitgerekende datum zal ergens eind juni, begin juli zijn.  Wie is er nog meer eind juni, begin juli uitgerekend en wil daar gezellig over kletsen?</p><p>Hieronder het lijstje tot nu toe:</p><p><span style="color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;">•Kels, 2de kindje, uitgerekend 25-06</span><br style="box-sizing: inherit; outline: 0px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;" /><span style="color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;">•Sha, 1ste kindje, uitgerekend 25-06</span><br style="box-sizing: inherit; outline: 0px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;" /><span style="color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;">•Frutseltje, 3de kindje, uitgerekend 26-06</span><br style="box-sizing: inherit; outline: 0px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;" /><span style="color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;">•BeertjeVier, 1ste kindje, uitgerekend 28-06</span><br style="box-sizing: inherit; outline: 0px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;" /><span style="color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;">•MamaLynn, 2de kindje, uitgerekend 01-07</span><br style="box-sizing: inherit; outline: 0px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;" /><span style="color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;">•SimoneBB, 1ste kindje, uitgerekend 01-07</span><br style="box-sizing: inherit; outline: 0px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;" /><span style="color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;">•Memily, 1ste kindje, uitgerekend 02-07</span><br style="box-sizing: inherit; outline: 0px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;" /><span style="color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;">•SRdrie, derde kindje, uitgerekend 03-07</span><br style="box-sizing: inherit; outline: 0px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;" /><span style="color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;">•Dilana, 1ste kindje, uitgerekend 05-07</span><br style="box-sizing: inherit; outline: 0px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;" /><span style="color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;">•Zomerkind, 2de kindje, uitgerekend 07-07</span><br style="box-sizing: inherit; outline: 0px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;" /><span style="color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;">•ElineMetEenDroom, 1ste kindje, uitgerekend 09-07</span><br style="box-sizing: inherit; outline: 0px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;" /><span style="color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;">•IrisB, 1ste kindje, uitgerekend 09-07</span></p>

Ja hallo ik hier! Zondag op 13dpo een positieve test en gisteren een nog dikkere streep (manlief geloofde de eerste toch ook wel dikke streep niet). Zou vandaag dan 4+2 weken zijn en denk 28 juni uitgerekend. Spannend hè! Heb wel veel krampen alsof de menstruatie door gaat zetten.

Gefeliciteerd BeertjeVier!
Eerste kindje? Herkenbaar van je man, de mijne gelooft het ook pas als er zwanger staat op zo'n cb digitale test ?. 
Ik teste op 8dpo met zo'n digitale van cb positief dus ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. We kunnen nu alleen maar afwachten... 

Hoi! Ik heb 25 september mijn spiraal laten verwijderen. Nu 27 dagen geleden en nog niet ongesteld geworden. 
We hebben best ons best gedaan de afgelopen tijd, dus ik zou erg graag al willen testen.
Maar mijn vriend vindt het verstandig om nog even  te wachten om teleurstelling te voorkomen. Dus wie weet :)
Tijdens mijn spiraal had ik geen menstruatie dus ik weet mijn NOD niet. 
We hebben nu afgesproken dat ik 31 oktober ga testen, dus nog 10 dagen. Ben benieuwd of ik dat vol houd. 

Gebruiker... 911 spannend hoor! Heb je wel ovulatietesten gebruikt dan zou je namelijk een idee hebben op hoeveel dagen je na je ovulatie zit. Heb je symptomen die wijzen op een zwangerschap? Succes met wachten en hopelijk heb je snel een positieve test 

Ja eerste kindje! Ben vooral heel benieuwd hoe alles gaat verlopen. Nu voel ik me gewoon zoals normaal. De ene keer ben ik heel blij en de andere keer toch bang dat het fout gaat. Dat je zo lang bezig bent geweest en dan verlies te moeten meemaken. Dus qua emoties gaat het hier alle kanten op haha.
Jij hebt echt vroeg een positieve test zeg! En zeker ook met de clearblue!

Hi!!!

Ik ook maandag 19e getest en positief!!!
Net weer getest en duidelijk hoor!!

Clear blue weken test stond op 1+2.

Gefeliciteerd!!!!!

Laura gefeliciteerd! Leuk zeg. 
Beertjevier, het is inderdaad een spannende tijd. Ik begrijp uit je berichtje dat jullie er (wat) langer over gedaan hebben, vervelend zeg. Meestal stijgen de hormonen en krijg je vanaf 6 weken de bekende kwaaltjes maar dat hoeft ook helemaal niet het geval te zijn. Heb je de verloskundige al gebeld, het kan fijn zijn omdat te doen zodat die op de hoogte zijn en je vragen kunt stellen als je je zorgen maakt. Hier is het ons derde kindje ?
Ja dat van die vroege test, ben heel benieuwd omdat ze zeggen dat je een hoog hcg gehalte kan hebben bij tweelingen ? maar ja afwachten dus.. 

Terug
Bovenaan