Eind juni, begin juli 2021❤️?

@Gebruiker ..911 wat spannend! Duimen maar!
@Laura, gefeliciteerd! Welkom bij de juni/juli club!
@Gebruiker..918 3e kindje al! Superleuk! Mijn droom ;). We hebben er meer dan 2 jaar over gedaan. Bij fertiliteitsarts geweest, niks kunnen vinden. Nu 3 maanden na HSG baarmoeder onderzoek toch zwanger! Vrijdag had ik nog een clearblue test doen met manlief zodat hij echt ziet dat het echt is en dan bel ik de verloskundige. Merk dat ik inderdaad behoefte heb aan zekerheid. En ja met zo'n test zo vroeg misschien inderdaad wel nummer 3 én 4! Zo leuk om andere zwangeren te volgen :D

Beertjevier wauw twee jaar! Dat is een lange tijd, extra fijn dat het nu eindelijk zover is. Je hoort vaker dat vrouwen na een HSG extra vruchtbaar zijn. Die eerste weken gaan zo traag en je leeft dan echt van echo naar echo maar dat wordt beter helemaal als je de baby gaat voelen ?
Wij zouden er in de toekomst graag vier wensen maar een voor een heeft wel mijn voorkeur ?

Ja zeg dat wel! Blijdschap en angst wisselen elkaar een beetje af zeg maar. Maar de tijd zal het leren. Het wilde eerst niet lukken en nu is het gelukt en moet ik dus mijn lijf leren vertrouwen dat het dit kan.

Mijn neef heeft 4 kinderen en die hebben het altijd zo leuk met elkaar! 1 voor 1 is wel prettig ja, anderszijds... een tweeling is wel bijzonder hihi. Ben heel benieuwd!

Hoi meiden,
Ik kom er ook gezellig bij... vanmorgen een positieve test gehad. 1 juli uitgerekend. 
dit is ons 2e kindje, heb een dochter van 5. 
We zijn 14mnd bezig geweest. Ondertussen eileider verwijderd omdat deze dicht zat, endometriose weggebrand en deze week begonnen met schildklier medicijnen. Die is traag. Dus even afwachten wat alles gaat doen, omdat je verhoogde kans op miskraam hebt met trage schildklier. Dit is in maart ook al gebeurt.
Maar ben positief. Zolang ik gevoelige borsten hou ben ik positief, e wat verhoogde temperatuur.
Hoe voelen jullie je? 
Ik krijg over ongeveer 2weken in ziekenhuis echo omdat het misschien buitenbaarmoederlijk kan zijn.
Jij denk ik ook beertjevier?

Astrid-Lynn gefeliciteerd! Spannend ook na zo'n lange weg vol obstakels. Hopelijk gooit je schildklier geen roet in het eten. 
Ik voel mij prima, de kwaaltjes waaraan ik een zwangerschap herkende waren: verhoogde temperatuur, licht ontvlambaarheid, gevoelig tandvlees, gespannen borsten, ontbijt wat niet smaakt, sterk ruiken en een bepaald gevoel in m'n buik.
Over twee weken al een echo, hopelijk zit jullie baby precies waar die moet zitten ?

Gebruiker 102 bijna het hele pakketje had je dus hihihi. Ik merk het ook dat ik veel meer zin heb in slecht eten hihi... heb ik normaal niet zo heel sterk, maar nu wel en laat het deze week eveb lekker gaan.. zondag sporten weer oppakken 

@Astrid Lynn gefeliciteerd! Jeetje wat een weg om te bewandelen zeg! Heftig met eileider verwijderen en endo. En dan ook nog je schildklier erbij. Ik duim voor je dat alreeds goed zit!
@gebruiker, jij had echt al kwaaltjes.
Ik heb echt letterlijk helemaal nul klachten. Fijn hoor! Maar maakt me ook onzeker. Toch bang dat het dan niet goed zit ofzo. Ook al had mijn moeder ook echt totaal geen kwaaltjes tijdens haar zwangerschappen. Heb vandaag poli fertiliteit gebeld om het goede nieuws te delen en ik mag gewoon naar de verloskundige. Krijg geen echo via hen, omdat we verder nog geen medische interventies waren gestart maar alleen de onderzoeken hadden afgerond. Maandag verloskundige bellen. Voelt zekerder als ik dan echt 5 weken ben ofzo. Stom hè.

Terug
Bovenaan