Eind juni, begin juli 2021❤️?

Afgelopen dinsdag een innestelingsbloeding gehad (op 12 DPO) en gisteren en vandaag (dubbel checken, haha) de positieve zwangerschapstest. Voelde me al “anders” dan bij een naderende menstruatie. Clearblue geeft 1 - 2 weken aan.

Dit wordt ons eerste kindje ☺️?

Hi dames! 

Ook ik mag met jullie meeschrijven! Morgen officieel mijn nod (geloof ik), maar test sinds woensdag al positief! ?? Ik zou rond 4 juli uitgerekend zijn! Na een miskraam in mei 2020, met 6 weken, ben ik best wel nerveus! Probeer er natuurlijk wel van te genieten, want mag qua kwaaltjes nog zeker niet klagen! (Is natuurlijk ook nog heeel vroeg haha) 
23 november staat onze eerste echo + intake vast bij de verloskundige ?
liefs, mij

Welkom wieteke..
Welkom ditte, vervelend miskraam met 6weken. Snap dat daarom spannender is, heb ik ook heel erg. Zal het nu wel goed gaan. Ben pas opgelucht na 8 weken denk ik hihi

Hey Dames,
Ik zou ook graag meeschrijven. Afgelopen woensdag positief getest, dit was volgens mij 1 dag na NOD. Afgelopen woensdag nog een clearblue gedaan die gaf 3+ aan?. Ik heb 17-11 mijn eerste afspraak bij de vk en mijn eerste echo pas 30-11.Ik ben trouwens 25-10 uitgerekend als het goed is.

Wieteke, Ditje en Kels gefeliciteerd! Spannend allemaal ☺️
Ik ga denk ik morgen nog een keertje testen en dan volgende week ergens de verloskundige bellen. 
Komen jullie uit Nederland of België? 

@kells ik denk dat je dan al week verder bent. Vaak de eerste week geeft ee ckearblue aan 1,2 weken. Dus zou je 5 weken zijn volgens mij. En wanneer ben je uitgerekend?
Welkom voor de resr, spannende tijden nu.

Ik kom uit Nederland trouwens 

Terug
Bovenaan