Einde van de droom in zicht

Voor ons komt het einde van de droom van een 3e kindje in zicht. Deze cyclus wordt nog gemonitord met FM's. Als er spontaan niks gebeurd, kunnen we weer terug naar de hormonen en als dat net zo weinig effect heeft als het afgelopen jaar, dan is het over. IUI is geen optie als mijn cyclus niet goed op gang komt, IVF is te zwaar gezien mijn reactie op clomid en de miskramen die ik gehad heb. Jammer maar helaas. Denk dat ik me er bij moet gaan neerleggen dat ik geluk heb gehad en 2 prachtige jongens heb.

@supertje....
Wat een k**t nieuws...Echt balen dat je deze beslissing toch wel moet nemen ipv wil nemen...:-(Natuurlijk begrijp ik je volledig en je hebt ook gelijk wat betreft vooral dat stukje waarvan je weet dat dat toe nu toe geen succes gehad heeft en dan het stukje emotionele...
Tuurlijk heb je twee prachtige jongens, maar dat neemt niet weg dat de wens van een derde er is/was en je dit toch probeert te verwezenlijken!
Hopelijk geschiet zich nog een wonder! Dat gun ik jou en je familie enorm! Tot aan die tijd wil ik je gewoon ff een dikke knuffel geven en je het allerbeste wensen de komende periode! Wie weet ;-)
Liefs Annemarie

Och Supertje.. Wat een vreselijk bericht zeg. Doet me pijn om dit te moeten lezen. Hopelijk doen de hormonen nog wat goed werk. Ik hoop ontzettend dat een derde kindje toch voor jou is weggelegd.
Dikke knuf!

Hey meis....

podverdikkie! Wat een klote nieuws... zit hier bijna met tranen in mn ogen op de bank.
ik sluit me volledig aan bij de rest!

Een hele dikke knuffel voor jou!! ♡

Och meid toch.. Wat een vervelend nieuws. Tuurlijk ben je blij met je jongens, maar je had gewoon die wens. Ik hoop voor jullie toch op die kleine kans positiviteit.. En dat jullie anders steun bij elkaar vinden en t samen op één of andere manier een plekje kunnen gaan geven. Een mama mag dromen..
Liefs

Supertje, wat een verdrietig nieuws. Een heel moeilijke keuze om te maken lijkt me. Ik wens je heel veel kracht toe, en hoop enorm op een wonder voor jou en je man!!! Liefs.

Terug
Bovenaan