Einde van de droom in zicht

Ach ik mag niet klagen. Ik heb 2 prachtkereltjes. Dat maakt het wel een stuk makkelijker en heb de afgelopen dagen extra van ze genoten.

Wat balen zeg supertje....:(( Ik zou je zo graag ff een hart onder de riem steken. Fijn dat je wel de afgelopen dagen met volle teugen van je kindjes hebt kunnen genieten ondanks - of misschien wel juist mede vanwege - het nieuws. Je bent een taaie volgens mij dus kop op nog ff meid...je weet maar nooit! Ik duim hard voor je door.

hoi allemaal,, ik weet niet of het einde voor mij in zicht is maar hier mijn verhaal:::
mijn eerste nod was 18 juni,, 13 juli was de innesteling,, 17 juli teste ik positief,, voel me wel zwanger dus heel anders dan normaal,, afgelopen vrijdag ben ik mijn eerste 8 weken echt gaan maken en daar zagen we een te kleine vruchtje,, het kon dus 2 kanten op,, of het is gestopt met groeien of hij gaat een groeispurt maken,, maar volgens mijn berekening als ik vanaf de innesteling telt tot heden vandaag dan ben ik nog geen 6 weken toch?????
aanstaande maandag weer een tweede echt kijken of het gegroeid is.. heel spannend ik hoop echt dat het wat wordt

Je krijgt 2 weken kado. Ze tellen vanaf de eerste dag va je laatste menstruatie. Ik hoop dat je maandag een goede echo hebt.

@supertje Vervelend nieuws zeg! Wie weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit en pakt het toch nog positief uit. En anders wat je zelf al zei je 2 prachtjongens zijn al hele wonders op zich. Maar dat neemt niet weg dat je het graag nog gewild had. Ik duim voor je deze ronde.
@isha30 wel heel spannend allemaal. Bij mijn 1e echo bleek dat ik ook minder ver heen was dan ik zelf had uitgerekend. Hopen op goed nieuws!

Lieve supertje,
Ik lees nu dit alles en wil je een hart onder de riem steken. Ik leef heel erg met je mee. Ik kan me dan ook alleen maar aansluiten bij de rest. Ik duim extra voor je komende maand en anders op een spontane reactie van je lichaam.
Xxx

Ik heb me er inmiddels bij neergelegd. Deze ronde nog met metingen en dan sluit ik het hoofdstuk af. Heb geen zin meer in hormonen enz. Kan er de energie niet meer voor opbrengen.

Terug
Bovenaan