Einde van de droom in zicht

Ik begrijp je echt supertje... Vaak zat dat ik heb gedacht ik stop hiermee... En om eerlijk te zijn ik zou ook graag een derde willen.. Alleen gebeurd dat hopelijk meteen nadat ik bevallen ben na deze en anders houdt het op ik doe het niet meer in het ziekenhuis ik vertik het!

Je bent echt leeg kwa energie simpel zat dus nogmaals ik begrijp je heeeeel goed!

Knap hoor supertje, maar ook nu krijg ik er weer kippenvel van als ik het lees. Vind het zo moedig van je dat je hier zo optimistisch bent en er zo open over kunt spreken terwijl je een ander voorziet van goede adviezen en blij voor ze bent. Heb ik echt respect voor, al ken ik je natuurlijk helemaal niet.

Dank je Tuinier. Maar ik heb 2 kindjes en zie alleen maar hoe groot het wonder is dat ik 2 prachtkereltjes heb. En dat gun ik iedereen. (Nou ja bijna dan. Baal er nog steeds van dat mijn k****-ex wel een kindje verwacht). Door veel tegenslag in mijn leven heb ik mezelf geleerd dingen positief te zien, daar wordt het leven een stuk leuker van.

Terug
Bovenaan