Eindelijk op dag 17 twee streepjes, yoehoe!

A

Anoniem

Guest

Hey lieve meiden,

Heb net op dag 17 weer een ovulatietest gedaan. En er was duidelijk een donkere tweede streep eindelijk! Alleen was het controle streepje nu wel wat aan de licht kant! Maakt dat uit? Ik hoop van niet. Wie weet dit?

Veel liefs xxx isa.

Oja nog een klein vraagje! Als de test nu positief is betekend dat dat mijn eisprong binnen 1 a 2 komt! Dus dat zou dan toch betekenen dat ik ook mijn nod precies kan uitrekenen? Dat zou dan over 15 a 16 dagen zijn toch? Liefs mij.

hoi Isa,

als je eerste (test)streepje donkerder dan je controlestreep is ,wil dat volgens mij zeggen dat je dan heel dicht tegen de eisprong aan zit.Dus dan gebeurt het bijvoorbeeld vandaag.Dus vanavond absoluut klussen.Heb je die van Matcare?Die gebruik ik ook en ik vind ze erg goed.
En inderdaad dan kan je ervan uit gaan dat je over 14 dagen je NOD hebt.Jij bent dus door te testen erachter gekomen dat je vrij laat ovuleert en dan heb je ook meer zekerheid voor wanneer je die andere test kan doen.
En nu maar hopen dat over 2 weekies die test ook twee dikke strepen vertoont he?
Ik duim voor je!Mijn NOD is over anderhalve week,ook omdat mijn eisprong later was deze cyclus.Ik heb momenteel ontzettende last van mijn bekken,echt zo'n o ja gevoel.Ik heb doorgaans altijd wel last van mijn bekken maar deze hevigheid is zoooooooooooooo herkenbaar.Dus ik durf al stilletjes positief te zijn.Maar ja ,die vrouwenlijven kunne af en toe zeer onbetrouwbaar zijn,ik ben al een paar keer voor het lapje gehouden hoor.

Ik zit nu in ronde 6 voor het vierde kindje.Ik heb 3 dochters van 9,7,4 jaar.

hee ik duim voor je.
liefs cindy

Hey meis,

Wat super spannend voor je zeg! Ik ga echt heel hard voor je duimen!
Vierde kindje, gaaf zeg lekker veel kids. Raakte je snel zwanger van
je andere drie kids? En had je toen ook al zo snel verschijnselen?
Succes en hou me op de hoogte! Veel liefs xxx isa.

hoi Isa,
bedankt voor je leuke reactie!
Ik zit al een tijdje op het forum hoor en heb al eens wat van je gelezen.Ik reageer niet meer zo heel vaak en kom wat minder op het forum,lijkt me qua stress beter.Maar ja ,is best moeilijk.Ik ben toch steeds benieuwd of er weer nieuwe zwangeren bij zijn.

Ik was van mijn oudste 2 vrij snel zwanger ja,maar ja toen was ik ook weer wat jonger natuurlijk.(24 van de oudste) en ik was binnen het jaar bewust zwanger van de tweede.Mijn bekkeninstabiliteit was nog steeds net zo hevig als tijdens mijn eerste zwangerschap dus hadden we zoiets van dan kunne we nu beter doorzetten en meteen voor nummertje 2 proberen en dat lukte in 2 keer.Toen ben ik onder behandeling gegaan en heb goede fysiotherapie gehad en mijn bekken sterker gemaakt .En zijn weer begonnen voor onze derde.toen heb ik nog wel een miskraam gekregen met 7 weken zwangerschap en merkte ik al dat het allemaal wat moeilijker ging dan toen ik nog een stukje jonger was.Dat heeft zo'n half jaartje geduurd en toen was ik zwanger van mijn jongste.
Nu zij wij altijd wel erg gecharmeerd geweest van een groot gezin en nu ze alledrie naar school gingen begon het toch weer te knagen.Vooral bij mijn man en die heeft me uiteindelijk toch weer zo ver gekregen.
Ik moet er toch heel wat over hebben lichamelijk,want bekkenpijn is een hel hoor.Maar ja het verlangen heeft het toch weer gewonnen.en het lijkt me zo leuk ook nu de kinderen wat ouder zijn.
Bij mijn andere zwangerschappen had ik vanaf de bevruchting mteen last van mijn bekken,klinkt heel maf en ik weet niet of er meer vrouwen zijn die dit zo ervaren hebben.Ik heb ook wel eens aan mijn gezonde verstand getwijfelt,toen ze nog zeiden dat bekkenpijn tussen je oren zat.Maar ja dat is 10 jaar geleden en toen wisten ze er nog niet zo veel van.Dan dacht ik wel eens zat het maar tussen mijn  oren dan had ik daar geen problemen haha.Maar ik had bij mijn eerste zwangerschap nog nooit van die kwaal gehoord totdat ik de diagnose kreeg en toen had ik het echt vanaf dat de cellen gingen samensmelten,dus voordat het hcg hormoon toenam.Want dat is er niet eens rond die tijd.Dus dan snap je wel dat ik aan me zelf twijfelde.Maar ja ik ben heel nuchter dus daar heb ik toen maar op vertrouwd.
En nu heb ik sinds mijn eisprong geweest is dus ook die klachten en die herken ik ook al is het alweer 4 jaar terug.
Jij bent nog lekker jong dus bij jou zal het vast niet  lang meer duren,je bent op de goede weg.Met ovulatietesten weet je waar je aan toe bent.Werkt wel zo prettig toch?
Ik hoop dat jullie vanavond goed klussen dan kunne we samen nog naar het februariforum zeker?Ik blijf je berichtjes lezen en ben benieuwd !

veel succes hoor!

doeidoei
liefs cindy

Hey meis,

Leuk dat je nog eens reageerde! Ik hoop idd dat het snel raak mag zijn bij ons!
Leuk idd als we samen naar het februari forum mogen!
Ik had trouwens een vraagje aan je! Sinds vandaag heb ik onwijze last
van hele rare steekjes in mijn zij (doet best veel pijn) en het is net of ik ongi
moet worden. Ook heb ik lage rugpijn en ben een beetje misselijk af en toe.
Zou dat komen vanwege mn eisprong? Echt raar nog geen
enkele maand rond mijn eisprong gehad! Jij wel? Weet jij meer? Liefs xxx isa.

hoihoi

ja dat zijn ovulatiekrampjes hoor!
Ik heb altijd steken onderin mijn buik,soms mijn zij.Dat houdt aan totdat hij gesprongen is zeg maar.En lage rugpijn hoort er ook bij.
als je nou morgenochtend niks meer voelt weet je dat het achter de rug is en je op tijd geklust hebt,dan heb je een ovulatietest gratis!
ik testte afgelopen vrijdag positief en sávonds kreeg ik die krampen en die hielden aan tot aan zaterdag ochtend en om een uur of tien waren die weg.Dus toen wist ik zeker dat we het goed gedaan hadden zeg maar.
Ik voelde het vroeger al goed dat ik ovuleerde maar sinds mijn kinderen nog meer.Nu doet het echt wel even pijn.

Het ziet er veel belovend uit meissie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

doe jullie best haha

liefs cindy

Jaja idd zoiets dacht ik al.... ovulatiekrampen. Soms vind ik het allemaal zo
moeilijk. Ik kan er met niemand over praten. Tenminste kan wel maar dat wil
ik niet. Ik wil het pas vertellen als ik zwanger ben. Maar dat is niet altijd even
makkelijk. Soms heb gewoon even iemand nodig om iets te vragen of om
gewoon tegen aan te zeuren! Met mijn vriend erover praten is ook zo anders.
Hij probeert me wel te begrijpen alleen lukt dat dus niet altijd! Ben blij dat dit
forum er is! Wat denk jij heb ik een beetje een grote kans deze maand! Zelf
heb ik er op de een of andere manier een onwijs goed gevoel over, heb dat nog
geen enkele maand gehad echt raar! Wie weet...... Succes liefs xxx isa.

Terug
Bovenaan