Eindelijk op dag 17 twee streepjes, yoehoe!

Veel plezier met klussen

Ik heb me vingers gekruist

Groetjes nata;sja

aha daar was je berichtje!

Ik begrijp dat je er een goed gevoel over hebt .dat heb ik ook door die testen.Ik weet nu dat ik echt goed time zeg maar.En jij zal dat ook wel hebben denk ik hihi dat je dan al blij bent dat je een keer een positieve test in je handen houdt .Ook al is het dan geen zwangerschapstest.Ik ben dan al lang blij dat ik weet dat mijn eisprong er toch is.Stom he?Kijk ,ik weet dat ik zwanger kan worden en dat mijn man vruchtbaar is enzo ,maar ik ga dan toch weer twijfelen of alles nog wel werkt.En door die testen weet je dat het daar oke is.Bovendien heb ik in maart een vroege miskraam gehad en dat geeft ook weer zeker heid ,hoe raar dat ook klinkt.

Ik vind het ook prettig om mij   ei hier kwijt te kunnen,we zitten allemaal in de zelfde situatie immers hahah.
Slik jij ook nog dingen om de vruchtbaarheid te verhogen en de cyclus te reguleren?Ik draag zelfs een maansteen.Alles voor die zwangerschap he hihi

Het zou wel vet gaaf zijn als je straks met je buikie de felicitaties in ontvangst neemt op je bruiloft en dat jullie dan nog een reden om te feliciteren hebben die niemand dan nog weet.ik hoop het zo voor je!

hee doeidoei
cindy

Hey Cindy,

Ja wat heb jij hebt heb ik idd ook. Ik was bang dat ik geen eisprong had omdat ik erg onregelmatig menstrueer maar was echt super blij toen ie positief was.

Vorig jaar kreeg ik veel last van buikpijn en bloedingen tijdens het vrijen (was toen nog wel aan de pil). Ik ging toen naar de huisarts en die verwees mij door naar de gynogoloog. Daar kreeg ik een inwendige echo en bleek dat alles goed was! Ik was toen nog helemaal niet bezig met zwanger raken maar ben wel onwijs blij dat ik die echo heb gehad. Ik weet nu dat alles goed zit daarbinnen!

Verder slik ik natuurlijk foluimzuur. Heb pas van iemand gehoord dat teunisbloemolie helpt voor een regelmatige cycles te krijgen dus dat heb ik vandaag gekocht! Ik heb zoiets van baad het niet dan schaat het niet! Verder slik ik niks. Jij had het over medicijnen die je zwangerschaps kansen verhogen... wat bedoel je daarmee.... bestaan die dan?

Hoe voel je je trouwens verder? Nog verschijnselen? Veel liefs xxx isa.

heeeeey isa

teunisbloemolie slik ik ook.En tarwekiemolie dit is voor een goed innesteling.En shatavari (klinkt stoer haha) dit heb ik via de baybrabbelshop schijn je vruchtbaarder van te worden .het  is eigenlijk een hele grote dosis asperge en die lust ik niet maar in een capsule kan ik ze toch eten .
het schijnt dat zink ook de vruchtbaarheid verhoogd en extra vitamineE ook .maar ik houd het even bij deze drie en inderdaad die vrouwenvitamines waar de foliumzuur al in zit.Ik heb ook monnikspeper geprobeerd maar die heb nu dus vervangen door die shatavari.

Joh misschien helpt het voor geen meter maar dan heb ik het toch maar mooi geprobeerd toch?En het is niet schadelijk dus hoppetee...

er zijn zelfs middeltjes voor de mannen ook he?Maar of die van mij daar aan begint haha ik weet het niet hoor.schijnt dat chroom en zink goed is voor gezond zaad.

Als je ziet wat je allemaal geadviseerd wordt dan zie je door de bomen het bos niet meer.Die ovulatietesten zijn nog steeds de beste tip volgens mij.

En die teunisbloem heeft er bij wel mooi voor gezorgd dat mijn ongi wat  beter uit te houden is ,want diewas  wel altijd erg zwaar.En nu regelmatiger en rustiger .

hee doeidoei

xx cindy xx

Hey meis,

Tarwekiemolie, zink en vitamine E ga ik ook kopen is gewoon in de winkel verkrijgbaar toch? Even over die shatavari waar jij het over had is die niet in de winkel te koop, hou nl niet van kopen via internet. En waarom heb je monniksperper vervangen door shatavari te gebruiken, hebben die dezelfde werking ofzo? Ben blij dat je mij deze tips geeft. Ik hou wel van kruiden en homeopatische middeltjes. Of het werkt geen idee maar het schaat tenminste niet. Het is het proberen waard! Veel liefs xxx isa.

heeey

in tarwekiemolie zit trouwens al genoeg vitamine e dus die hoef je niet nog eens los te kopen.Zink is ook los te koop ,maar ik weet niet welk foliumzuur je slikt.In de pot vitaal zwanger van Kruidvat zit al 40% van de aanbevolen dagdosis lees ik net.
Ik heb effies de pot erbij gepakt.En daar zit ook weer 54% aan vitamine E in.De tarwekiemolie is ook bij Kruidvat te koop voor ik geloof rond de drie euro.

En de monnikspeper en shatavari zijn van vitelle en die kan je eventueel bij de drogist bestellen en dan kan je het daar afhalen.Je kan wle natuurlijk even lezen op die site wat het precies kan doen.Dan hoef je het daar niet te bestellen.Misschien heb je een goede homeopatische drogist in de buurt.

Lachen dat je er hetzelfde over denkt als ik,ik neem het met hetzelfde principe in als jij.je weet het immers nooit.
Ik was trouwens even gestopt met die monnikspeper omdat ik die shatavari al vrij prijzig was.Die kost daar rond een tientje en die monnikspeper rond de 7.

Laat je nog even horen wat je doet?

Ik ga afsluiten ,ik lees morgenochtend de reacteis weer even doeidoei

fijne avond xxxxxxxxxxxxx

Oja nog een klein vraagje!

We hadden het gister over ovulatiekrampen. Nou dat rot gevoel zit nog steeds in mijn buik. Heb ook nog die slijm (weet ff niet meer hoe dat heet) niet gehad die bij de ovualie hoort. Gister was de test natuurlijk positief maar zou ik dan pas morgen mn eisprong kunnen krijgen ofzo? Weet jij het? Liefs xxx isa.

goedemorgen!!!!!!!!!

Ja ik weet het,ik ben vroeg(gaap).Maar dat moet wel anders zijn ze niet op tijd klaar .Ik ga er elke dag om 6 uur uit.Dat heb je met meiden,ik heb altijd al een kwartier werk met haren doen haha.En mijn jongste moet ook nog eens verkleed dus ik moet aanpoten!

Over je vraagje:als je nog steeds krampen hebt/had dan is je eisprong nog niet achter de rug.Je testte   maandag positief dus dat wil zeggen dat je dan in de volgende 24 tot 36 uur je eisprong zou gaan hebben.Je hebt voor de eisprong geklust dus dan ben je het meest vruchtbaar.
En dat slijm hoort af te nemen NA de eisprong.Dus ik denk dat ie bij jou vannacht'gesprongen'is.

Ik heb meestal ook zo'n dag of 2 die krampen.

Ik ga er weer een wakker maken en onder de douche zetten,laterssssssssssss

doeidoei
cindy

Terug
Bovenaan