aha daar was je berichtje!
Ik begrijp dat je er een goed gevoel over hebt .dat heb ik ook door die testen.Ik weet nu dat ik echt goed time zeg maar.En jij zal dat ook wel hebben denk ik hihi dat je dan al blij bent dat je een keer een positieve test in je handen houdt .Ook al is het dan geen zwangerschapstest.Ik ben dan al lang blij dat ik weet dat mijn eisprong er toch is.Stom he?Kijk ,ik weet dat ik zwanger kan worden en dat mijn man vruchtbaar is enzo ,maar ik ga dan toch weer twijfelen of alles nog wel werkt.En door die testen weet je dat het daar oke is.Bovendien heb ik in maart een vroege miskraam gehad en dat geeft ook weer zeker heid ,hoe raar dat ook klinkt.
Ik vind het ook prettig om mij ei hier kwijt te kunnen,we zitten allemaal in de zelfde situatie immers hahah.
Slik jij ook nog dingen om de vruchtbaarheid te verhogen en de cyclus te reguleren?Ik draag zelfs een maansteen.Alles voor die zwangerschap he hihi
Het zou wel vet gaaf zijn als je straks met je buikie de felicitaties in ontvangst neemt op je bruiloft en dat jullie dan nog een reden om te feliciteren hebben die niemand dan nog weet.ik hoop het zo voor je!
hee doeidoei
cindy