eisprong/menstruatie te zien op de echo?

Hallo mamma13,

Weten ze hoe het komt dat de cystes steeds terug komen?

Heb zelf meegedaan met moeders voor moeders, omdat ze daar weer de medicijnen van kunnen maken om andere vrouwen helpen zwanger te worden.

Hopelijk lukt het met de hormonen de volgende keer weer.....hoop echt voor je dat het binnenkort lukt zwanger te worden.

Heb inderdaad gekeken op de site en denk dat het een goede manier van verwerken is.Zelf hebben we een mooi steentje gekocht ter afscheid van ons kindje.

Groetjes,
charlie

Tja.......vanmiddag in het ziekenhuis geweest voor de nacontrolle.En wat bleek, ondanks de heftige bloeding door de pillen, zit het vruchtje nog steeds in mijn lijf.
Verklaard ook meteen de enorme moeheid, duizeligheid en andere kwaaltjes.

Moet dus alsnog een curratage hebben. Vind ik een naar idee, maar de arts zegt dat het voorlopig echt niet zelf los laat (heb ook helemaal geen bloedingen en vloei ook helemaal niet). Ik moet aankomende donderdag naar het ziekenhuis toe.

Vanmiddag van pure teleurstelling bijna een flink potje zitten huilen in de wachtkamer, maar goed het is niet anders.

Wilde ik gewoon even kwijt.

Groetjes,
Charlie

Hee Charlie,
Ah wat een enorme teleurstelling moet dat zijn. Denk je er vanaf te zijn en te kunnen beginnen met de verwerking, en moet je nog een keer. Heel veel sterkte meid!
Ps. door het enorme bloedverlies had ik last van bloedarmoede en daarom heb ik staalpillen voorgeschreven gekregen.
Ik denk dat het goed is dat je je ijzergehalte ook even laat controleren (moeheid, duizeligheid zijn tekenen die op bloedarmoede wijzen)!
Gr. Laura

Terug
Bovenaan