Eisprong voelen

ik voel de eisprong zelf niet, maar heb wel altijd een dag migraine 2 weken voordat ik ongesteld word en de dag dat ik ongesteld word weer. Dus die ene dag 2 weken ervoor is ongetwijfeld de dag van mn eisprong...

Bij mij is het een soort hol pijnlijk gevoel... een doffe pijn die een tijdje aanhoudt. alsof er een gat onderin zit. Vooral als je springt voel je het meer.
En over ontpillen gesproken: sommigen doen er inderdaad iets langer over om zwanger te raken maar andere deskundigen beweren juist dat je gelijk weer vruchtbaar bent en misschien wel extra vruchtbaar bent in de eerste maanden.
Wij hebben voor de tweede bewust ervoor gekozen om eerder te stoppen met de pil. Bij de eerste duurde het nl inderdaad een halfjaar. Nu hebben we eerst nog met condoom gevrijd of niet in de vruchtbare periode. toen we na 3 maanden ervoor gingen was het in ronde 3 raak. Dus ja... geef je lichaam wel even de tijd om de draad na zo'n lange tijd weer op te pakken!

Hoi,

Je eisprong kún je voelen, maar het hoeft niet. Ik heb een cyclus van 28-30 dagen en ik heb mijn eisprong vaak op dag 15-17, vrij laat dus. Handige manier om te berekenen is 14 dagen voordat je denkt ongesteld te worden.
Ik voel een aantal uur een steek in mijn buik / zij, tussen mijn heup en schaambeen. Ene keer links, andere keer rechts.
Het beste is het om om de dag te vrijen, zeker net voor je eisprong. Tijdens / na je eispring kan je ook nog zwanger worden maar net ervoor is het beste.

Succes!

Ik had gister wel een raar gevoel onder in mijn buik aan de rechterkant, een beetje kloppend stekend gevoel maar wel alleen aan 1 kant. Maar het lijkt me toch een beetje vroeg om nu al mijn eisprong te hebben aangezien de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid 24 augustus was en we nu dus nog maar 9 dagen a 10 dagen verder zijn?

Wanneer was je eerste dag van de menstruatie dan? Als dat ongeveer 18 aug was dan zou dat best wel eens kunnen..

Ik heb hem di gevoelt en s'avonds begonnen we met ronde 1..hopelijk waren we net op tijd haha
Ik ben het laatste 19 aug ongesteld geworden!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Nee de eerste dag was 24 augustus, maar ik moet er bij zeggen dat ik normaal ook wel eens 2 dagen eerder ongesteld ben geweest dit keer was het vrij laat.

Owja heb niet goed gelezen!
Is dan idd wel vroeg.

Anders kijk eens op deze site;
http://www.predictor.nl/content.asp?page=641

Terug
Bovenaan