Eisprong voelen

Als je een eisprong op dag 9 of 10 hebt dan heb je een cyclus van 24 dagen... dus dan zou je na 3,5 week weer ongie moeten worden. Omdat ik ook varieerde van 26 - 30 dagen vrijden we altijd direct nadat mijn ongie over was om de twee dagen zeker tot dag 18... dan wisten we zeker dat we mijn eitje niet hadden gemist. Vaak voelde ik m wel, maar soms ook niet...

Hallo,

Niet iedere vrouw kan het voelen,maar ik voel het af en toe.Meestal heb ik een paar dagen een drukkend stekend gevoel in mijn linker of rechter lies.1 dag van te voren heb ik een raar gevoel in mijn achterwerk.Net alsof er een stok in je h... zit,hahaha.Bij het gaan zitten wip ik dan een beetje omhoog van de pijn.Beetje vervelend,maar dan weet ik wel weer hoe laat het is.

Succes met zwanger worden.

Groetjes Bien (mama van 2 meiden,zwanger van nr 3)

Nou er zit niks anders op dan afwachten he haha.

Maar dat gevoel dat ik gister en eer gister had dat heb ik nooit gevoeld toen ik aan de pil was, dus misschien was het wel de ei-sprong gewoon even in de gaten houden wanneer ik ongesteld wordt... of niet. Maar kan natuurlijk ook wel zijn omdat ik net met de pil ben gestopt dat mijn lichaam even weer moet wennen. Of misschien heb ik dat wel eerder gevoeld maar nog nooit eerder op gelet haha.

Nou maak mezelf in ieder geval wel gek met voel ik wat of niet en wat zou het zijn haha!!

Terug
Bovenaan