Eiwit in Urine???

hallo dames

Het houd maar niet op met mij.
Na mijn erge klachten over buikpijn, kon in   dinsdag in eens niet meer zien.
Eerst gedacht aan  de migraine. Al snel kwam de misselijkheid,braken, hoofdpijn, pijn onder de borst moeite me ademen, ik dacht ik ga dood. Maar gelukkig ben er nog. nu heb ik dat allemaal  nog. alleen dat ik niet neer zie komt met vlagen.  

Bij de ha zatten er eiwitten en nog een stof in mijn urine. Maar dat meisie kon niets uitleggen want het was een pas begonnen student. Ik  vind het wel super eng worden  allemaal.  

Mijn moeder heeft het wel es gehad bij een zwangerschap maar bij haar was het snel duidelijk  omdat ze daar een hoge bloeddruk bij had.

Zijn er damens  die dit kennen.  

kus ber

Hoi Ber,

Hoe ver ben je in de zwangerschap? Een vriendin van mij heeft ook eiwitten in urine gehad en uiteindelijk HELLP.
De klachten die je hebt kunnen op zwangerschapsvergiftiging duiden.
Waarom ben je niet doorgestuurd naar VK of gyn?
Heb je ook een hogebloeddruk?
Bij die vriendin begon het met een stijging van bloeddruk en een beetje eiwitten in urine. Week er na weer afgezakt.
Na twee weken een nog hogere bloeddruk en max aan eiwitten.
Opgenomen in ziekenhuis constatering van zwangerschapsvergiftiging.
Kindje liep al achter met groei. (dit was allemaal in de 37e week, gelukkig)
Na drie dagen was het HELLP en is met spoed bevallen.
Zij kreeg toen klachten als sterretjes, hoofdpijn en het gevoel een band om de buik te hebben. Uit haar bloed bleek toen dat ze HELLP had.
Wat heeft de HA nu geadviseerd of gedaan?

Vis

Hoi Vis,

Dank je wel dat je zo snel reageerd.
Ik ben nu 31 weken. Mijn  VK is op vankantie en de vervanger neemt het niet echt serieus. Er zit wel een stijgede lijn in mijn bloeddruk maar  is nog steeds goed. Ik hoorde maandag eerst al dat het kindje wel wat  aan de kleine kant was. maar is ook niets mee gedaan. Het gevoel een band om de  boven buik hebben herken ik dan ook weer. Ik moest het nog maar even een week aan zien van HA.  Maar het kunt me niet ik voel me echt zo slecht.  Maar heb ook zo iets van als VK het niet  serieus neemt, zou ik me wel aanstellen. Dus aan de ene kant wil ik wel naar het ziekenhuis om alles goed na te laten kijken maar  aan de andere kant heb ik ook zo iets van ja wat moet je  met die VK

Liefs Ber  

Ik denk dat je het beste nog eventjes kan bellen omdat je je niet echt serieus genomen voelt.
Een HA weet natuurlijk er niet heel veel van af tenminste dat is hier zo.
Het is wel zo dat hogebloeddruk er meestal wel bij hoort bij vergiftiging..
Bel maar eventjes en spreek je gevoel uit is mijn tip.
Lekker zitten doe je niet. Zeg dat je er een raar gevoel bij hebt.
sterkte.
vis

gewoon gaan bellen als het wel erstig is is het gevaar voor jou en je kindje
jij bent de baas jij betaald ziekenfonds kom op laat  je hormonen gaan
en bellen hoor laat het even weten
gr marijke

Beste Ber,

Niet afwachten!!
Je MOET echt actie ondernemen. Dit kan idd een beginnende zwangerschapsvergiftiging zijn (HELPP) en dat is heel ernstig.
Mijn advies is: snel naar de VK of de eerste hulp van jet ziekenhuis.

Groetjes,

hallo,

Je moet je echt niet laten afschepen hoor!!! gewoon bellen van mij part rechtstreeks met het ziekenhuis!!!
bij mij nam de verloskundige mijn vele harde buiken met 32 weken ook niet serieus maar toen ik na enig aandringen toch naar de gyneacoloog MOCHT. kon ik wel gelijk een week blijven en kreeg ik weeen remmers!!! omdat de kans aanwezig was dat de kleine geboren ging worden!

luister naar jezelf en echt beter tien keer teveel naar het ziekenhuis dan 1 keer te laat!!!
bovendien is een zwangerschapsvergiftiging voor jou en de lkeine erg gevaarlijk!

succes ermee
mama io

Niet afwachten hoor! Gelijk even met de gynaecologie bellen en vragen
of ze je na willen kijken! Dit klinkt niet echt goed als ik dit zo
lees. Ik hoor wel eens vaker dat de bloeddruk dan nog goed is, maar
toch een zw.vergift. is. Ik weet van een kennis dat het ineens heeeeeel
snel kan gaan. Dus voor de zekerheid even bellen!

Miriam

Terug
Bovenaan