Eiwit in Urine???

Als je een beetje eiwit in je urine hebt en geen hoge bloeddruk houden ze je in de gaten omdat het dan een beginnen de zwangerschapsvergiftiging kan zijn...als je ook nog andere klachten krijgt zoals hoofdpijn en veel vocht vasthouden dan moet je onmiddellijk aan de bel trekken, want dan is het echtniet goed...

Althans zo is het mij verteld, maar als je het niet vertrouwd, dan moet je gewoon bellen hoor naar VK of Gynacoloog, want daar zijn ze voor,

Groetjes Yvonne

Hoi Ber,

ik zou als ik jou was zo snel mogelijk contact opnemen met de verloskundige. Als die niets doet, zou ik zelf naar het ziekenhuis bellen. Het gaat tenslotte om jouw gezondheid en die van je kindje. Desnoods ga je heel erg huilen aan de telefoon of zo. Zij ze helemaal gek, zo kunnen ze je toch niet laten doormodderen.

veel sterkte en laat even weten hoe het gaat.

veel liefs van Marloes

Hallo allemaal,

Nou ik mocht een update gaan maken. Ik zou me voor stellen, Ik ben de man van Ber.
we hadden gister naar de VK gebeld en ik was echt boos wat  Ber, was ook al 3 keer in een uur flauwgevallen.  De vk zag hoe slecht het ging en  ons doorverwezen.

Nu  zijn ze nog steeds bang voor een beginnende Zwangerschapsvergiftiging. Daar konden ze tot ze het niet zeker wisten ,niet veel mee. Maar ze is toch opgenomen, want ze was al ernstig uitgedroogt. Ze ligt sinds gister aan het infus. En ging vanmiddag redelijk.  

Verder houden ze de baby in de gaten omdat ze ook  veel last heeft van hardebuiken.

Als ik   weer een update heb laat ik het horen,

Bedankt dat jullie haar zo steunen.    

Groet, Hans

Hoi Hans en Ber,

ik wil jullie even heel veel sterkte wensen. Wat fijn dat het wat beter gaat met Ber. Ik hoop dat ze goed hersteld en dat jullie straks een kerngezonde baby (en Ber) hebben.

veel liefs van Marloes

Oh wat fijn dat Ber is opgenomen! In goede handen!
Sterkte! Jij ook Hans voor jou is het ook niet niks!
Blijven op komen ! Je bent in het ziekenhuis maar daar moet je ook op je strepen gaan staan. Ber en jij voelen het beste aan als het goed gaat!
Sterkte!
Fijn dat je hebt laten weten hoe en wat!

vis

Ook veel sterkte van mij voor jullie! Wat goed dat je even goed boos bent geworden zeg, want eerlijk gezegd werd ik het zelf alleen al van het lezen van het berichtje van Ber. Dat ze blijkbaar niet serieus werd genomen, vind ik erg kwalijk.
Ik duim voor jullie en dat alles maar goed mag aflopen. We hopen snel goed nieuws te horen!

Liefs, Mimi

Terug
Bovenaan