hallo Hans,
ik schrok wel een beetje toen ik jullie berichtjes allemaal las..
Ik heb zelf 3 jaar geleden een zwangerschap hehad met hellp syndroom (ernstige vorm van zwangerschaps vergiftiging) en het verhaal van je vrouw lijkt er erg op.
laat de artsen het goed in de gaten houden!! an als je het niet vertrouwd een second oppinion vragen bij academisch ziekenhuis!!
voor je vrouw en de baby kan het gevaarlijk zijn!!
mijn klachten waren:
overgeven,
hoge buikpijn (ook wel band gevoel genoemd) ivm slecht werkende nieren en lever)
eiwitten in urine
hoge bloeddruk
slechter zien/sterretjes zien
snel prikkelbaar (te testen door reflexen te slaan op knie)
gelukkig dat ze in het zienhuis ligt, dan kunnen ze haar in ieder geval goed in de gaten houden!! jij succes met alle drukte en zorgen!!!
ps: het is met mij en mijn inmiddels 3 jarige dochtertje goed afgelopen!!
groeten missC..
ik schrok wel een beetje toen ik jullie berichtjes allemaal las..
Ik heb zelf 3 jaar geleden een zwangerschap hehad met hellp syndroom (ernstige vorm van zwangerschaps vergiftiging) en het verhaal van je vrouw lijkt er erg op.
laat de artsen het goed in de gaten houden!! an als je het niet vertrouwd een second oppinion vragen bij academisch ziekenhuis!!
voor je vrouw en de baby kan het gevaarlijk zijn!!
mijn klachten waren:
overgeven,
hoge buikpijn (ook wel band gevoel genoemd) ivm slecht werkende nieren en lever)
eiwitten in urine
hoge bloeddruk
slechter zien/sterretjes zien
snel prikkelbaar (te testen door reflexen te slaan op knie)
gelukkig dat ze in het zienhuis ligt, dan kunnen ze haar in ieder geval goed in de gaten houden!! jij succes met alle drukte en zorgen!!!
ps: het is met mij en mijn inmiddels 3 jarige dochtertje goed afgelopen!!
groeten missC..