Elkaar beter leren kennen, deel 2

Hoi ladies,

wat leuk he? Die onderstaande vragenlijst!!
Maar ik zou van iedereen eigenlijk ook wel willen weten wat je doet of beweegd in het dagelijks leven, daarom misschien nog een leuke aanvulling hieronder?

Wat is je leeftijd (nog een keer)?
Hoeveelste kindje wordt dit (nog een keer)?
Hoe oud is/ zijn je andere kind(eren)?
Wat doe je dagelijks; werken, school of thuis blijf mama?
Wat voor beroep heb je dan (thuis blijf mama of student zijn  is ook een beroep) en wat vind je van je werk?
Hoeveel uur werk je?
Welke opleiding(en) heb je gedaan.
Heb of merk je al beperkingen door je zwangerschap?
Hoe voel je je dagelijks? Emotioneel, of juist erg stabiel of misschien ee beetje depri?
Is je partner een behulpzaam?
Werkt je partner ook en hoeveel uur?
En is je omgeving een beetje zwanger vriendelijk????

Groetjes G.

Mijn gegevens;

28 jaar, 2e kindje, onze oudste is nu 16 maanden en met de geboorte 19 maanden.
Mijn werk is ambulant begeleider  met mensen met een psychiatrische achtergrond.
Dit doe ik 28 uur per week en met veel plezier. Verder heb ik cultureel werk, maatschappelijke vorming en pedagogische hulpverlening gestudeerd.
De enige beperking die ik ervaar is mijn onderrug bij het tillen van onze dochter.
En op het moment ben ik emtioneel erg gevoelig, vooral bij het horen van zielige liedjes; 'Ga je mee naar het land van je ogen dicht'? Of het zien van  erge dingen op tv...
Mijn partner is wel behulpzaam maar minder als bij de 1e! Ook hij werkt. Op het moment 36 uur en hij is om de week 1 dag  vrij. Straks is hij 1 dag in de week vrij.
Mijn omgeving is wel zwanger vriendelijk. Cliënten roken zelfs buiten hun huis voor mij, sommige kennissen naar mijn verbazing niet. En toch voelt het soms alsof ik erg assertief moet zijn, vooral naar mijn leidiggevende.

Groetjes

Wat is je leeftijd (nog een keer)? 29jr geb:  31-10-1979
Hoeveelste kindje wordt dit (nog een keer)? eerste
Hoe oud is/ zijn je andere kind(eren)? heb er nog geen
Wat doe je dagelijks; werken, school of thuis blijf mama? Ik werk drie dagen in de week, rest huisvrouw!
Wat voor beroep heb je dan (thuis blijf mama of student zijn  is ook een beroep) en wat vind je van je werk? Ik ben administratie en magazijndoos, een heel leuke, gezellige en afwisselende baan
Hoeveel uur werk je? 24
Welke opleiding(en) heb je gedaan. Ik heb HBO Levensmiddelentechnologie gedaan, maar daar doe ik niks meer mee, zit nu in de zaklampen...
Heb of merk je al beperkingen door je zwangerschap? Het tillen is wel een probleem, maar heb goede collega's, verder wel kapot aan het eind van de dag. Verder geen gekke dingen eigenlijk!
Hoe voel je je dagelijks? Emotioneel, of juist erg stabiel of misschien ee beetje depri? Mijn emoties lopen wel wat sneller en wat hoger op af en toe, maar ja, daar valt mee te leven...
Is je partner een behulpzaam? Ik moet hem af en toe zelfs zeggen dat ik zwanger ben en niet invalide, hij doet erg veel voor me!
Werkt je partner ook en hoeveel uur? ja, 38 uur per week gemiddeld, hij draait onregelmatige diensten, dus dat is soms wel lastig, maar op zijn werk weten ze het ook allemaal en ik kan hem daardoor altijd wel bereiken als er iets zou zijn!
En is je omgeving een beetje zwanger vriendelijk???? Voor zover ik weet wel, ouders en schoonouders zijn natuurlijk helemaal door het dolle heen. Op het werk doen ze ook niet moeilijk. En verder, vrienden en kennissen vinden het allemaal erg leuk en spannend!

Leuke aanvulling op het andere lijstje!

groetjes
Saskia

Wat is je leeftijd(nog een keer)? 28

Hoeveelste kindje word dit(nog een keer)? 1e kindje

Hoe oud is/zijn je andere kind(eren)? nvt

Wat doe je dagelijks; Werken,school of thuisblijf mama? Werken

Wat voor beroep heb je dan (thuisblijfmama of studentzijn is ook een beroep) en wat vind je van je werk? Ik werk in een hele leuke kledingzaak!!

Hoeveel uur werk je? 30 uur.

Welke opleiding(en) heb je gedaan? Heb geleerd voor tandarts assistente...Doe nu dus heel wat anders!

Heb of merk je al beperkingen door je zwangerschap? Ik sta veel op mijn werk en merk nu wel dat een hele dag staan toch soms wat teveel word.
Moet dus al wat rustiger aan doen..

Hoe voel je je dagelijks? Emotioneel,of juist erg stabiel of misschien een beetje depri? Ik voel me heel goed! Wel vaak hoofdpijn en sávonds nog steeds erg moe,maar verder mag ik niet klagen!
Wel maak ik me wel eens zorgen over hoe het straks allemaal moet..als de kleine er is, zullen we alles wel goed doen? enz enz...Vind   reuze spannend allemaal!

Is je partner behulpzaam? Ja hij is zo ontzettend lief voor me!

Werkt je partner ook en hoeveel uur? Mijn man heeft een full time baan.

En is je omgeving een beetje zwangervriendelijk? Ja!

Wat is je leeftijd (nog een keer)?   31
Hoeveelste kindje wordt dit (nog een keer)? eerste
Hoe oud is/ zijn je andere kind(eren)?
Wat doe je dagelijks; werken, school of thuis blijf mama? ik werk nu 40 uur pw
Wat voor beroep heb je dan (thuis blijf mama of student zijn  is ook een beroep) en wat vind je van je werk? ik ben administrief medw.   bij een drukkerij en vind het nog steeds leuk
Hoeveel uur werk je? 40 uur
Welke opleiding(en) heb je gedaan.   te veel
Heb of merk je al beperkingen door je zwangerschap? ja met zitten aan me bureau is vervelend , ik moet heel goed op me houding letten
Hoe voel je je dagelijks?   lekker veel hahaha en gezond
Emotioneel, of juist erg stabiel of misschien ee beetje depri? in het begin kon ik huilen om alles en nu ben stabiel
Is je partner een behulpzaam? ja gelukkig wel
Werkt je partner ook en hoeveel uur? ja meer dan 40 per week
En is je omgeving een beetje zwanger vriendelijk???? alleen de mannelijke collega's niet ...beetje jammer he

Wat is je leeftijd (nog een keer)?zaterdag wordt ik 30
Hoeveelste kindje wordt dit (nog een keer)?3e kindje
Hoe oud is/ zijn je andere kind(eren)?mijn dochter is 6 en mijn zoontje 2,5
Wat doe je dagelijks; werken, school of thuis blijfik werk   mama?
Wat voor beroep heb je dan (thuis blijf mama of student zijn  is ook een beroep) en wat vind je van je werk?ik geef auo en motorrijles, vind het erg leuk werk om te doen!!
Hoeveel uur werk je?20 uur
Welke opleiding(en) heb je gedaan.mavo en de beroepsopleiding voor autorij-instructeurs
Heb of merk je al beperkingen door je zwangerschap?nee, gelukkig nog niet, ik zit bijna alleen maar als ik op de auto ben ingedeeld, moet alleen later in de zwangerschap wat minder hobbelige wegen uitkiezen!
Hoe voel je je dagelijks? Emotioneel, of juist erg stabiel of misschien ee beetje depri?wel iets emotioneler als normaal, maar niet uitzonderlijk, in mijn 2e zwangerschap was ik echt heel depri, dat heb ik nu gelukkig niet.
Is je partner een behulpzaam?mijn partner heeft een eigen bedrijf en maakt erg veel uur, maar als hij thuis is,is hij wel behulpzaam.
Werkt je partner ook en hoeveel uur?hij maakt gemiddeld een 70 uur in de week.
En is je omgeving een beetje zwanger vriendelijk????ja, gelukkig wel!

idd leuke aanvulling op de vorige vragen!

groetjes susanne

Je wil wel veel weten hoor!  Hier komen ze!

Wat is je leeftijd (nog een keer)? 26 jaar
Hoeveelste kindje wordt dit (nog een keer)? derde kindje
Hoe oud is/ zijn je andere kind(eren)? 3 jaar en 11 maanden
Wat doe je dagelijks; werken, school of thuis blijf mama? school
Wat voor beroep heb je dan (thuis blijf mama of student zijn  is ook een beroep) en wat vind je van je werk? student, hardstikke leuk maar ik ben blij als ik aankomende zomer ben afgestudeerd!!!
Hoeveel uur werk je? verschilt
Welke opleiding(en) heb je gedaan. Ben nu bezig met P&O
Heb of merk je al beperkingen door je zwangerschap? Nee het gaat nu wel lekker, ben wel een beetje misselijk maar daar heb ik geen hinder van
Hoe voel je je dagelijks? Emotioneel, of juist erg stabiel of misschien ee beetje depri? Volgens mij is elke zwangere vrouw emotioneel!!!
Is je partner een behulpzaam? tja, wat moet ik daar op zeggen...hij heeft weinig vrije tijd
Werkt je partner ook en hoeveel uur?Ja, hij heeft een gewone full-time baan, daarnaast speelt hij voetbal in de hoofdklasse dus is hij ook aardig wat uurtjes aan kwijt.
En is je omgeving een beetje zwanger vriendelijk???? JA!!! Iedereen is heel behulpzaam, de vorige keren ook al dus ik weet ook dat ik me absoluut niet druk hoef te maken

Ben benieuwd naar de volgende vragenlijst!!

Groetjes Brechtje

Wat is je leeftijd (nog een keer)? bijna 32 (20-04)
Hoeveelste kindje wordt dit (nog een keer)? 2e
Hoe oud is/ zijn je andere kind(eren)? bijna 2 (14-06-07)
Wat doe je dagelijks; werken, school of thuis blijf mama? Ik ben juf op een school voor zeer moeilijk lerende kinderen (licht) verstandelijk gehandicapt
Wat voor beroep heb je dan (thuis blijf mama of student zijn  is ook een beroep) en wat vind je van je werk? geweldig werk, zou niets anders meer willen
Hoeveel uur werk je? wo om de week en de do en vr iedere week
Welke opleiding(en) heb je gedaan. eerst SPW, ben begonnen als klassenassistent, daarna deeltijd PABO en speciaal onderwijs
Heb of merk je al beperkingen door je zwangerschap? nee, ben alleen sneller moe en meot iets vaker gaan zitten, ivm bandenpijn
Hoe voel je je dagelijks? Emotioneel, of juist erg stabiel of misschien ee beetje depri? Nu best goed, heb geen emo. schommelingen, alleen moe en bandenpijn
Is je partner een behulpzaam? meestal wel, houdt me vooral met beide benen op de grond
Werkt je partner ook en hoeveel uur? fulltime
En is je omgeving een beetje zwanger vriendelijk???? ja hoor, woon in een vrij nieuwe wijk (6 jaar oud) met heeeeeel veel kinderen  er is nog een buurvrouw zwanger, mijn collegaatje is ook zwanger en een vriendin dus.......

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Wat is je leeftijd (nog een keer)? 26 jaartjes
Hoeveelste kindje wordt dit (nog een keer)? 4e kindje
Hoe oud is/ zijn je andere kind(eren)? meisje 25.08.2001 en jongen 10.10.2005 en meisje 13.03.2007
Wat doe je dagelijks; werken, school of thuis blijf mama? Ben thuisblijf mama.
Wat voor beroep heb je dan (thuis blijf mama of student zijn  is ook een beroep) en wat vind je van je werk? Ben een trotse thuisblijf mama en heb nog een paard die ik bereid en verzorg.
Hoeveel uur werk je? Dag en nacht
Welke opleiding(en) heb je gedaan. Mbo Toerisme
Heb of merk je al beperkingen door je zwangerschap? Nee niet echt alleen wat moe.
Hoe voel je je dagelijks? Emotioneel, of juist erg stabiel of misschien ee beetje depri? Voel me super
Is je partner een behulpzaam? Nu op het moment niet   ik zit voor 6 maanden in Turkije kom in juni terug, maar als die er is, en hij komt elke maand doet die alles voor me
Werkt je partner ook en hoeveel uur? Hij heeft een eigen   bedrijf en werkt fulltime
En is je omgeving een beetje zwanger vriendelijk???? Heb geen last van me omgeving. hahaha

Groetjes 4 kidz

Terug
Bovenaan