Hoi ladies,
wat leuk he? Die onderstaande vragenlijst!!
Maar ik zou van iedereen eigenlijk ook wel willen weten wat je doet of beweegd in het dagelijks leven, daarom misschien nog een leuke aanvulling hieronder?
Wat is je leeftijd (nog een keer)?
Hoeveelste kindje wordt dit (nog een keer)?
Hoe oud is/ zijn je andere kind(eren)?
Wat doe je dagelijks; werken, school of thuis blijf mama?
Wat voor beroep heb je dan (thuis blijf mama of student zijn is ook een beroep) en wat vind je van je werk?
Hoeveel uur werk je?
Welke opleiding(en) heb je gedaan.
Heb of merk je al beperkingen door je zwangerschap?
Hoe voel je je dagelijks? Emotioneel, of juist erg stabiel of misschien ee beetje depri?
Is je partner een behulpzaam?
Werkt je partner ook en hoeveel uur?
En is je omgeving een beetje zwanger vriendelijk????
Groetjes G.
Mijn gegevens;
28 jaar, 2e kindje, onze oudste is nu 16 maanden en met de geboorte 19 maanden.
Mijn werk is ambulant begeleider met mensen met een psychiatrische achtergrond.
Dit doe ik 28 uur per week en met veel plezier. Verder heb ik cultureel werk, maatschappelijke vorming en pedagogische hulpverlening gestudeerd.
De enige beperking die ik ervaar is mijn onderrug bij het tillen van onze dochter.
En op het moment ben ik emtioneel erg gevoelig, vooral bij het horen van zielige liedjes; 'Ga je mee naar het land van je ogen dicht'? Of het zien van erge dingen op tv...
Mijn partner is wel behulpzaam maar minder als bij de 1e! Ook hij werkt. Op het moment 36 uur en hij is om de week 1 dag vrij. Straks is hij 1 dag in de week vrij.
Mijn omgeving is wel zwanger vriendelijk. Cliënten roken zelfs buiten hun huis voor mij, sommige kennissen naar mijn verbazing niet. En toch voelt het soms alsof ik erg assertief moet zijn, vooral naar mijn leidiggevende.
Groetjes
wat leuk he? Die onderstaande vragenlijst!!
Maar ik zou van iedereen eigenlijk ook wel willen weten wat je doet of beweegd in het dagelijks leven, daarom misschien nog een leuke aanvulling hieronder?
Wat is je leeftijd (nog een keer)?
Hoeveelste kindje wordt dit (nog een keer)?
Hoe oud is/ zijn je andere kind(eren)?
Wat doe je dagelijks; werken, school of thuis blijf mama?
Wat voor beroep heb je dan (thuis blijf mama of student zijn is ook een beroep) en wat vind je van je werk?
Hoeveel uur werk je?
Welke opleiding(en) heb je gedaan.
Heb of merk je al beperkingen door je zwangerschap?
Hoe voel je je dagelijks? Emotioneel, of juist erg stabiel of misschien ee beetje depri?
Is je partner een behulpzaam?
Werkt je partner ook en hoeveel uur?
En is je omgeving een beetje zwanger vriendelijk????
Groetjes G.
Mijn gegevens;
28 jaar, 2e kindje, onze oudste is nu 16 maanden en met de geboorte 19 maanden.
Mijn werk is ambulant begeleider met mensen met een psychiatrische achtergrond.
Dit doe ik 28 uur per week en met veel plezier. Verder heb ik cultureel werk, maatschappelijke vorming en pedagogische hulpverlening gestudeerd.
De enige beperking die ik ervaar is mijn onderrug bij het tillen van onze dochter.
En op het moment ben ik emtioneel erg gevoelig, vooral bij het horen van zielige liedjes; 'Ga je mee naar het land van je ogen dicht'? Of het zien van erge dingen op tv...
Mijn partner is wel behulpzaam maar minder als bij de 1e! Ook hij werkt. Op het moment 36 uur en hij is om de week 1 dag vrij. Straks is hij 1 dag in de week vrij.
Mijn omgeving is wel zwanger vriendelijk. Cliënten roken zelfs buiten hun huis voor mij, sommige kennissen naar mijn verbazing niet. En toch voelt het soms alsof ik erg assertief moet zijn, vooral naar mijn leidiggevende.
Groetjes