Wat is je leeftijd (nog een keer)? 25 jr, 26 in okt.
Hoeveelste kindje wordt dit (nog een keer)? 2e kindje (dochter)
Hoe oud is/ zijn je andere kind(eren)? ook een dochter, sept 2006 dus nu 2,5
Wat doe je dagelijks; werken, school of thuis blijf mama? werken (natuurlijk!)
Wat voor beroep heb je dan (thuis blijf mama of student zijn is ook een beroep) en wat vind je van je werk?ik ben medisch maatschappelijk werker en ik geniet elke dag van mijn werk!
Hoeveel uur werk je? nu nog (maar) 24 u p.w. maar ik wil gauw weer meer
Welke opleiding(en) heb je gedaan.MWD & Middle Management
Heb of merk je al beperkingen door je zwangerschap? ik heb ooit een rugbelssure gehad, nu ik zwaarder wordt (al 7kg) begin ik veel vocht vast te houden en steeds vaker last te krijgen van mijn rug. Lopen, zitten, tillen e.d. doet verschrikkelijk veel pijn!!
Hoe voel je je dagelijks? Emotioneel, of juist erg stabiel of misschien ee beetje depri?nog steeds erg moe (heb er natuurlijk al een kleine rondlopen) maar wel stabiel
Is je partner een behulpzaam? hij stofzuigt 1x p.w. en doet 1x p.w. boodschappen, de vaatwasser in/uitruimen hoort ook bij hem.
Werkt je partner ook en hoeveel uur? ja, 40 u p.w.
En is je omgeving een beetje zwanger vriendelijk???? ik werk in medische settings, dus daar gelden zo en zo strenge regels/protocollen; hygiene, rookbeleid e.d. Verder heb ik een auto dus ik kan gaan en staan waar ik wil. Anders ben ik ook wel brutaal genoeg im in de bus/tram iemand uit zn stoel te trekken...tijdens de 1e zwangerschap vaak moeten doen HELAAS!
gr.hilal
22wk3dg