quote: 4Kidz reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-04-2009 20:01:01&apos
);
Er zijn natuurlijk nog leuke aanvullingen te bedenken (wel/niet smeren met zwangerschapscrèmes, wel/geen cursus, wel/geen pretecho, wel/niet zwanger op vakantie, wie mag er bij de bevalling zijn, wel/geen pijnbestrijding, fles/borstvoeding, baby in eigen kamer laten slapen of (eerst) op slaapkamer ouders, hierna nog meer kinderen?, etc.)
Ik smeer helemaal geen speciale creme's voor zwangerschap
wel elke ochtend met cocus bodylotion.
Heb bij de eerste wel gedaan en tot week 41 niks maar tijdens de bevalling.
Na mijn mening houje het niet tegen.
Bij de tweede en derde kind niks bijgekomen aan striae
Geen cursus vind het niks ben ik geen type voor,
Nu niet van toepassing maar vond het bij de 2e wel heel mooi om te zien 3/d echo.
Ik zit nu voor 6 maanden in Turkije en sta hier onder controle en ik was net zwanger toen ik hier heen kwam. juni keer ik weer terug.
Dus ja wel op vakantie hhaaha en vliegen doe ik ook gewoon. tot 36 weken mag je vliegen.
Me moeder voord de kinderen eventueel op te vangen, en me man, ben de laatste keer thuisbevallen en vond dit zo iedeaal hoop dit weer te doen, kinderen lagen te slapen en na de geboorte de oudste gelijk wakker gemaakt. wilde ze ook. zo speciaal was dat.
Voor mij geen pijnbestrijding 3 keer niet gedaan en vond het niet nodig, dus nu ook niet.
Borst en fles combi. dag borstvoeding en de laatsevoeding een flesje.
dochter sliep met 2 weken al door. Super.
Eerste dagen bij mij maa na 3 dagen op eigen kamer heb ervaren dat dit voor haar als mij rustiger was.
Ik wil denk ik geen meer kinderen meer. ben 26 maar 4 vind ik echt wel genoeg!
Heb nu 2 meiden en 1 jongen en ?
Ook praktiche redenen zou ik niet meer willen, plaats in de auto en kamer enzo.
groetjes mama van bijna 4 kidz
Er zijn natuurlijk nog leuke aanvullingen te bedenken (wel/niet smeren met zwangerschapscrèmes, wel/geen cursus, wel/geen pretecho, wel/niet zwanger op vakantie, wie mag er bij de bevalling zijn, wel/geen pijnbestrijding, fles/borstvoeding, baby in eigen kamer laten slapen of (eerst) op slaapkamer ouders, hierna nog meer kinderen?, etc.)
Ik smeer helemaal geen speciale creme's voor zwangerschap
wel elke ochtend met cocus bodylotion.
Heb bij de eerste wel gedaan en tot week 41 niks maar tijdens de bevalling.
Na mijn mening houje het niet tegen.
Bij de tweede en derde kind niks bijgekomen aan striae
Geen cursus vind het niks ben ik geen type voor,
Nu niet van toepassing maar vond het bij de 2e wel heel mooi om te zien 3/d echo.
Ik zit nu voor 6 maanden in Turkije en sta hier onder controle en ik was net zwanger toen ik hier heen kwam. juni keer ik weer terug.
Dus ja wel op vakantie hhaaha en vliegen doe ik ook gewoon. tot 36 weken mag je vliegen.
Me moeder voord de kinderen eventueel op te vangen, en me man, ben de laatste keer thuisbevallen en vond dit zo iedeaal hoop dit weer te doen, kinderen lagen te slapen en na de geboorte de oudste gelijk wakker gemaakt. wilde ze ook. zo speciaal was dat.
Voor mij geen pijnbestrijding 3 keer niet gedaan en vond het niet nodig, dus nu ook niet.
Borst en fles combi. dag borstvoeding en de laatsevoeding een flesje.
dochter sliep met 2 weken al door. Super.
Eerste dagen bij mij maa na 3 dagen op eigen kamer heb ervaren dat dit voor haar als mij rustiger was.
Ik wil denk ik geen meer kinderen meer. ben 26 maar 4 vind ik echt wel genoeg!
Heb nu 2 meiden en 1 jongen en ?
Ook praktiche redenen zou ik niet meer willen, plaats in de auto en kamer enzo.
groetjes mama van bijna 4 kidz