Elkaar beter leren kennen?

Meiden!
Ik weet we typen hier nog maar net samen met zijn allen, Maar is het niet leuker als we elkaar beter leren kennen?

Ik wil wel beginnen met wat te vertellen?

Mijn echte naam is Manuela
Ben nu 21 jaar en moeder van 2 kindjes en 1 engeltje,
Nu ons 3 de kindje dan in aantocht is ben ik wederom best wel bang voor een miskraam!,
Ben inmiddels nu bijna 7 jaar samen met mijn man en daarvan bijna 3 jaar getrouwd,
Hij is de vader van de kids
Ik heb 1 dochtertje van bijna 4 jaar en 1 zoontje van 2 jaar,
En woon in oldebroek.

Wie durft het ook aan?
Lijkt me leuk om wat van jullie te lezen!

Liefs Manu

Leuk idee! OK, hier komt 'ie:

Mijn echte naam is Nelleke
Ik ben 27 jaar en moeder van Alex (16 maanden)
Ik ben ruim 3 jaar getrouwd (bijna 4) en we kenden elkaar al 5 jaar toen we trouwden.
Ik woon in Tiel, maar ben geboren en getogen in Maarssen.

Wie volgt?

Ik ben Yani en 32 jaar. Ik ben geboren in Indonesië, opgegroeid in Assen en heb daarna in diverse steden gestudeerd en gewoond. Nu woon ik sinds twee jaar in Tilburg.
Mijn vriend heeft een dochter van acht jaar (gisteren jarig) en we verwachten nu ons eerste kindje samen.

Groetjes!

Mijn naam is Francis, 31 jaar en woonachtig in Papendrecht. Tot mijn 24e heb ik in Dordrecht gewoont.
Ik ben 9 jaar samen met mijn man, waarvan wij nu 4,5 jaar zijn getrouwt.
Wij hebben samen 1 zoon die eind mei 3 jaar wordt. In november hebben wij een miskraam gehad met 5,5 week. En daarna werden wij zwanger van het wonder die nu 9 weken in mijn buikje zit.

Wie is de volgende?

Ik ben Lizette eind maart word ik 26 jaar. Ik ben al 10 jaar samen met mijn man! We zijn afgelopen oktober getrouwd op de dominicaanse republiek heel romantisch! Dus sinds 4 maanden zijn wij man en vrouw! Ik werk op een sportschool als groepslesdocente en bij de front desk. Mijn man is personal trainer dus onze kleine moet wel haast een sportman( vrouw ) worden :) we wonen in groesbeek dat is bij Nijmegen in de buurtsamen met onze hondjes Gijs en jop die nu onze baby's zijn voordat de eerste word geboren! Ik ben nu...6 weken en 5 dagen zwanger nog steeds erg ongerust vanwege het ontbreken van de zwangerschapskwaaltjes :( ...wie o wie volgt?

Ik ben marie, 23 jaar en woon samen met mijn vriend in den haag. hartje centrum dus een verhuizing zit er wel aan te komen. We zijn nog niet lang samen bijna 1 jaar maar kennen elkaar al bijna 10 jaar. T duurde gewoon even voordat we besefte dat we bij elkaar hoorden! Heb altijd al een kinderwens gehad,Dit is mijn vierde zwangerschap maar pas de eerste die tot zover succesvol mag zijn...:) het voelt nu allemaal goed! mijn partner is nu ook de juiste dus ik geloof dat het zo heeft moeten zijn!

ben nu rond 8 weken zwanger 9-9 uitgerekend! heb last van alle zwangerschapskwaaltjes maar het is zeker de moeite waard!

who's next?

Hoi, mijn naam is Ramona, ik ben 28 jaar. Mijn vriend en ik kennen erlkaar 3,5 jaar. In april van dit jaar gaan wij trouwen en op 5-9 verwachten wij ons kindje.
Vorig jaar heb ik 2 miskramen gehad, het kan ermee te maken hebben dat ik een aantal aandoeningen heb.
SLE (auto immuuniziekte)
Fenomeen van Raynoud (vernauwde bloedvaten in handen en voeten
oedeem
prikkelbaredarm.

We hebben op dit moment een kat en 2 honden en we wonen in Rotterdam.

Hey wat leuk dat jullie het allemaal doen zeg!

Misschien wel ook even erbij te zeggen ik heb zelf ook 3 hondjes,
Merk dat er veel een 1ste of 2 de krijgen!
Leuk hoor!

Terug
Bovenaan