Elkaar beter leren kennen?

Hoi nou ik dan ook maar...
Ik ben Janet 39 jaar en woon in een klein gehucht in de buurt van Zevenaar/Arnhem.
Ik ben nu 7 jaar samen met mijn vriend en na heel veel proberen vorig jaar een miskraam/abortus moeten ondergaan in de 14e week...
Mijn vriend heeft 2 dochters uit een eerdere relatie van 13 en 15.
Ik heb een kantoorbaan van 36 uur dus dat hou ik wel vol tot ik met zwangerschapsverlof mag! ;-)
We hopen ook dit jaar eindelijk ons huis te verkopen en naar een groter huis te mogen verhuizen!

Vanmiddag gaan wij voor de eerste echo, spannend!!
Liefs Janet

nou ik dan ook maar,

ik ben Kelly ik ben 20 jaar en word in april 21, ben geboren in Amsterdam maar na 19 jaar verhuisd naar Rijsenhout.
waar ik mijn vriend leerde kennen tijdens de Feestweek.
5juni hebben we de stap genomen om een relatie aan te gaan,we zijn eind juli samen op vakantie gegaan en na de vakantie hebben we een huisje gekocht in Aalsmeer Centrum, we wonen hier sinds 28oktober.

ik ben nu 9 weken zwanger van hem we willen gaan trouwen maar pas als de kleine er is en kan lopen.

we zijn SUPER GELUKKIG!!!!

Hallo allemaal
Ik ben Jantina ben al13jaar getrouwd met een turkse man,ben ook moslim geworden,we wonen in Flevoland.We hebben een zoon van 12 die 1ejaar middelbare school zit,een prachtdochter van 10,die al aan het puberen is met alle kwaaltjes alleserop en dr aan,en 2zonen van 6 en 7jaar.verder zijn we een echt voetbalgezin,2zoons spelen selectie en nu wilt mn dochter ook op voetbal hihi,de kids zijn superblij dat we weer een broertje of zusje krijgen.

Terug
Bovenaan