Elkaar beter leren kennen?

Hoi, ik ben Lydia, 22 jaar en sinds 8 september 2010 getrouwd met mijn man. Daarvoor waren we al 5 jaar samen. We wilden na ons trouwen graag snel kindjes en een maand later was het zover! 6 juli 2011 ben ik bevallen van ons zoontje en nu alweer 9 weken en 4 dagen zwanger van de tweede! Ik ben 3 september uitgerekend.
We wonen samen met onze hond en kat in een gehuchtje in Zeeuws-Vlaanderen (zeeland).
Mijn man is automonteur-vrachtwagenchauffeur en ik heb net mijn studie paardenhouderij afgerond. Momenteel werk ik niet, deze branche is een beetje te zwaar als je zwanger bent.
Het was even schrikken zo snel weer zwanger te zijn, maar na de echo gisteren zijn we toch echt weer helemaal verliefd! We hebben er superveel zin in!

liefs

Hoi ik ben Rian ben 34 jaar werk als kapster.
Ben bijna 7 jaar samen met mijn vriend,we hebben 1 hondje en een dochter die 24 januari 4 jaar is geworden

Vorig jaar okt heb ik een missed abortion gehad en ik ben nu zo blij dat alles goed is.
De angst blijft toch wel een beetje,maar we gaan van het beste uit.

Ik woon in Limbricht provincie Limburg dat ligt in de buurt van Sittard.
Ben geboren in Roermond.

Wel een leuk idee.

hoi ik ben angela 35 jaar en werk momenteel niet.
ben al 10 jaar samen met mijn man we hebben een dochter die 10 januari 5 is geworden en na veel praten zijn we in dec voor ons tweede kindje gegaan en het was gelijk raak we zijn uitgerekend op 14 sept.
mag verder niet klagen heb niet zo veel last van kwaaltjes de ene keer meer als de andere keer wat dan ook weer onzekerheid met zich mee brengt.
ik woon in rotterdam

groetjes angela

Hoi, ik ben Yvette en 26 jaar.
Ben momenteel werkzaam in de horeca en de thuiszorg dubbele baan dus. Zolang het lukt lukt het zeg ik altijd.
Dit is mijn 2e zwangerschap (1e missed abortion) Hopen dat deze wel blijft zitten.
Ben nu 9,5 jaar samen met mijn vriend en nog steeds wachtende dat hij op zijn knieen gaat maar ja soms....haha.
Voor de rest heb ik een grote hond en woon in de omgeving van Heerenveen.

Liefs yvette

Ik zal ook aansluiten in de rij! Mijn naam is Ilona, ik ben net 32 jaar geworden. Mijn vriend en ik zijn 2,5 jaar samen. We verwachten ons eerste kindje, super spannend! Ik ben vorig jaar naar Sneek verhuisd, waar we nu samen wonen. We hebben vorig jaar een nieuw huis gekocht, waar ze nu mee aan het bouwen zijn. Dus hopelijk kunnen we in juli gaan verhuizen en direct een babykamertje inrichten. Niet ideaal om met een dikke buik te verhuizen, maar niet alles is te plannen. We hebben er erg veel zin in.
Ik werk hier in het ziekenhuis, weet veel over zwangerschap, maar nu het om mij zelf gaat is het een heel ander verhaal en ben ik een grote 'hormonenmuts'...hihi...
We hebben een hond, poes en konijn, erg gezellig dus!
Vind het super leuk om ieders verhaal te lezen.
Wat betreft klachten heb ik er een heleboel, maar dat maakt niet uit. Als het ukje het maar goed doet, ja heel erg cliché...maar heel erg waar.

Groetjes ilona

Ik ben Mellanie. In Juli wordt ik 33
Geboren en getogen en nog altijd woonachtig in Enschede.

Op het moment woon ik samen met mijn hond, Boris, een bijna 14 jarige mechelse herder x greyhound...

Bij mijn vriend gaan er in April de dakkapellen op, en zodra dat klaar is, gaan we samenwonen...We zijn bijna 4.5 jaar samen...Samenwonen was eiglijks {voor mij} geen optie ivm de hond...
Heb in November kater Bickels moeten laten inslapen, maar die is nooit n probleem geweest.
Vind het gewoon heel erg moeilijk om Boris nu nog andere dingen aan te moeten leren en de stress te geven die toch een verhuizing meebrengt...daar hebben we al genoeg van gehad in de tien jaar dat hij bij me is...
Maargoed...de plannen zijn nu dus ff anders als dat we in de planning hadden :D

De hond is op t moment trouwens ontzettend vervelend...herkent iemand dit?
Hij laat me geen seconde met rust, ligt tegen me aan en als hij dat niet kan, dan wordt hij onwijs onrustig...en dit heeft hij voor de tijd toch echt nooit gedaan...

Momenteel zit in in de ziektewet...normaal gesproken werk ik in de detailhandel...
Maar er is heel erg veel gezeik geweest, gedram en gemekker...ook wist ik dat mijn contract per maart niet verlengd zou worden...dus heb echt voor de weg van de minste weerstand gekozen en besloten dat ik geen zin had in nog meer van het gedoe. Ziek gemeld dus...{ze weten wat de reden is} Vond namelijk nu "ons" ff wat belangrijker.
Er is strax nog genoeg te doen, dus wat dat betreft is t stiekum ook wel "makkelijk"...

De kwalen zijn er ook...met stip bovenaan is de Moeheid...met t minste geringste lig ik weer te snureken...
Geen zin in eten komt op de tweede...wel gunstig want een kilootje minder kon ik wel gebruiken...hihi...

Ik volg ...

Ik ben Lieke en ben 27 jaar. Ik ben op 3 mei 2010 met mijn getrouwd en wonen sinds augustus 2010 in Singapore, wegens een baan van mijn man. We zijn voor de 2e keer zwanger, de vorige keer kreeg ik een missed abortion tussen week 6 en 7. Nu al bij week 8, dus dat gaat de goede kant op! We zijn er erg blij mee!

We komen in juli terug naar Nederland en daar wonen we in Delft. Ik werk momenteel als associate teacher in een internationale school, maar in Nederland werkte ik als ambulant begeleider voor mensen met een lichte verstandelijke beperking. Als ik terug ben in Nederland is het de bedoeling dat ik daar weer ga werken en verder ga met mijn opleiding HBO Social Work.

We hadden een eenogige duivel (kat), maar wegens onze verhuizing is die naar familie gegaan. We zouden het wel erg leuk vinden weer wat huisdieren te hebben.

Liefs Lieke

Hoi,

Ik ben Yessica 22 jaar en woonachtig in Vlissingen.
25 juni trouw ik met mijn vriend. Wij zijn zwanger van ons eerste kindje. Ik werk in de gehandicaptenzorg als begeleider bij verstandelijk beperkte mensen. Verder wonen wij gezellig met 2 katten youp en guus. Zij zullen waarschijnlijk heel jaloers worden op de kleine straks.

Verder gaat alles heel goed!

Liefs Yessica

Terug
Bovenaan