Elkaar, de augustus mama`s, beter leren kennen

Dames, ik heb dit gekopieerd van de juli mama`s omdat het onwijs leuk is! dus doe mee en vul de onderstaande vragen in!

1. Hoe oud ben je ?
2. Uitgeteld op ?
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ?
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ?
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ?
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ?
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ?
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ?
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis)
10. Waar kom je vandaan ?
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ?
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ?
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ?
14. Verloskundige of gynaecoloog ?
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ?

groet Hilal

dan zal ik ook gelijk de eerste reactie geven:

1. Hoe oud ben je ?25 jaar
2. Uitgeteld op ? 1 augustus 09
3. Hoeveelste kind ? ik heb al een dochtertje van 2,5 en ben nu zwanger van de 2e
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ? nog een meisje!
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) helemaal niets
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ? helemaal natuurlijk
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ?onze oudste dochtertje heet ilayda, dus de naam van de 2e komt daar enigszins mee overeen.
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ? wij
hebben alles van ilayda nog, de ledikant en commode hebben een andere
kleur gehad, en de kleine kamer is opnieuw geverfd en behangen.
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis) ik
wilde in het bronovo zk(den haag) maar dat kon niet want het is
logistiek te ver van mijn huidige woonplaats. we hebben hier op 5min
rijden een ziekenhuis maar 5 van de 7 verhalen zijn negatief. 7-4 een
kijkdag maar ik ga toch voor THUIS
10. Waar kom je vandaan ? zoetermeer
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ? getrouwd 23-8-06
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? 29-7
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ? de eerste keer was het in 1x raak, dit keer bij de 6e poging.
14. Verloskundige of gynaecoloog ? VK
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ? nog
perfecter dan de 1e keer, na 8 wkn niet meer ziek,zwak of misselijk. nu
is de kleine erg bewegelijk (22wk1dg) dus ik geniet er volop van.

groetjes hilal
22wkn 1 dg

1. Hoe oud ben je ?32 op 4 april.
2. Uitgeteld op ?1 augustus 2009
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ?we hebben twee engeltjes Trstan en Etiënne(*5 oktober 2005* mono-amniotische tweeling) en zoon Lorenzo 12 september 2006.vorig jaar nog een miskraam gehad met 12 weken(1 april).
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ?ja het is een meisje.
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ? alleen de 20 echo.
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ?natuurlijk
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ?waarschijnlik wel
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ?We zijn net begonnen heb nog niet zo'n haast
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis)Ik moet in het ziekenhuis vanwege eerdere keizersnede.
10. Waar kom je vandaan ?twente
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ?ja op 21 10 2005
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? 25 juli
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ?na de miskraam 7 maanden.
14. Verloskundige of gynaecoloog ?nu nog verloskundige met 36 weken de gyn.
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ?goed... alleen nogal vergeetachtig.

groetjes
Bianca mv Lorenzo.

Ik zie nu dat het antwoord op vraag drie er een beetje raar staat.
Maar met die 1 april bedoelde ik dat ik op die dag een curretage heb gehad
en beslist geen grap is.

groetjes
Bianca mv Lorenzo.

quote: hilal1983 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-03-2009 20:24:24'));

Dames, ik heb dit gekopieerd van de juli mama`s omdat het onwijs leuk is! dus doe mee en vul de onderstaande vragen in!

leuk!! kijken of het kopieren lukt,

1. Hoe oud ben je ? 29 jaar (zaterdag wordt ik 30....
2. Uitgeteld op ? 17 augustus
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ?3e kindje, heb een dochter van 6(demi )en een zoon van 2,5 (dinand)
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ?heb woensdag de 20 wekenecho, maar wij willen het niet weten
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ?nee
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ?natuurlijk
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ?we zijn er nog niet helemaal uit maar we hebben iets met de D, dus waarschijnlijk wel weer met de D.
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ?we hebben de kamer van dinand nog helemaal babykamer dus die blijft zo, dinand krijgt een andere kamer.
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis)ziekenhuis, dat ivm medische indicatie vanwege een te hoog gewicht
10. Waar kom je vandaan ?arnhem
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ?nee wij zijn niet getrouwd
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? 20 aug, de andere 2 werden ook met 40 wkn en 3 dgn geboren
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ?wij waren onverwacht zwanger, ik heb pco en volgens de gyn. zat er geen natuurlijke zwangerschap meer in voor ons, maar het tegendeel is bewezen en we zijn er erg blij mee!!
14. Verloskundige of gynaecoloog ?verloskundige
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ?gaat heel goed, vanag een week of7,8 geen klachten meer, voel nog wel heel weinig leven, maar alles is goed, dus ik geniet met volle teugen!

ik ben benieuwd naar jullie antwoorden,

groetjes susanne

1. Hoe oud ben je ?
2. Uitgeteld op ? 28 augustus
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ? Het is de 4e wondertje
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ? Nee weet het nog niet, Als ik het wel weet deel ik het met jullie.
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ? Heb de nekplooimeeting laten doen.
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ? Natuurlijk
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ? Nee nog niet
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ? Heb nog spullen van de nu nog jongste
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis) Thuis vond het super de laatste keer wil nooit meer anders tenzij het medisch is natuurlijk
10. Waar kom je vandaan ? Den haag
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ? Ja in 2000
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? Denk 4 september, de andere 3 waren ook met 41 weken geboren
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ? 1x
14. Verloskundige of gynaecoloog ? gynaecoloog
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ? Super alleen moet ff in de middag liggen

Groetjes 4 kidz

Terug
Bovenaan