Elkaar, de augustus mama`s, beter leren kennen

Leuk idee!!

1. Hoe oud ben je ? 27 jaar
2. Uitgeteld op ? 14 augustus
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ? 2e kindje, en het is er maar eentje
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ? nee, vandaag 20 wkn echo gehad en ik wil het niet weten
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ? vruchtwaterpunctie
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ? natuurlijke zwangerschap
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ? voor een meisje wel, jongen bijna
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ? we moeten nog beginnen
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis) ziekenhuis, medische indicatie ivm medicijnen tegen epilespie
10. Waar kom je vandaan ? Rotterdam
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ? geregistreerd partnerschap, we willen ooit nog wel trouwen
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? 1 augustus, op m'n verjaardag
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ? de 1e ronde gelijk zwanger
14. Verloskundige of gynaecoloog ? gynaecoloog
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ? goed, maar wel pittig met een dreumes van 15 mnd

groetjes Cora

1. Hoe oud ben je ? Ben 23 jaar (05-10-1985)
2. Uitgeteld op ? 2 Augustus
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ? De Eerste.
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ?Een Meisje.
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ?Ja, combinatietest, 1:5000   was de uitkomst.
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ?Natuurlijk
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ?Ja, die hebben we gelukkig al!!
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ?Alles is in huis, alleen nog schilderen en behangen.
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis)Liefst Thuis , lijkt me gewoon prettiger qua eventueel rondlopen in een vertrouwelijke omgeving, douche in je eigen douche.
10. Waar kom je vandaan ? Uit Leiden
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ?Nee, wel al 6 jaar bij elkaar.
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? Ik denk 8-2-2009
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ? 2de ronde
14. Verloskundige of gynaecoloog ? VK
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ? Helemaal goed, beetje ziek geweest in de eerste weken en nu een beetje sneller moe maar heb verder nix te klagen.

1. Hoe oud ben je ? 31 (20-04 word ik 32 slik)
2. Uitgeteld op ? 26-08-09
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ? 2e heb een dochter Vera (14-06-07) en het is er maar 1
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ? Weet het niet en wil het niet weten
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ?nee, heel bewust niet
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ? natuurlijk, sneller dan verwacht
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ? jongens naam hebben we er nu 2 meisjes naam???????
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ? babykamer blijft zo, alleen nieuwe gordijnen Vera's kamer gaan we na de 20 w. echo mee beginnen
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis) Liefst thuis, wilde ik bij Vera ook ,maar werd het zkh. even afwachten wat de 20 w echo zegt ivm met Parvo. Maar ook het Zkh is prima
10. Waar kom je vandaan ? Haaksbergen, jullie weten wel waar de stroom geregeld uitvalt
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ? ja 30-09-2005 waren toen 11 jaar bij elkaar
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? 27-08, Vera was ook 1 dag later dan de echo zei
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ? toen we besloten dat het wel weer zou mogen was het meteen raak
14. Verloskundige of gynaecoloog ? Tot nu toe VK (misschien straks gyn ivm parvo)
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ? Zwaar, erg beroerd geweest, nu vaak moe en al veel last van de banden. Bij Vera ging ik er fluitend doorheen...

groetjes Daniela

Ja leuk!

1. Hoe oud ben je ? 8 april wordt ik 27 jaar
2. Uitgeteld op ? 19 augustus
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ? Dit wordt mijn derde kindje, ik heb een 2 zonen, Tristàn is net 3 en Ikèr wordt 28 april 1 jaar.
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ? woensdag hebben we de 20 weken echo en dan zal ik het met jullie delen!
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ? Nee.
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ? Natuurlijke zwangerschap
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ? Voor een meisje wel en voor een jongen gaat echt een serieus probleem worden!
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ? We hebben de babykamer etc. gewoon staan en met 30 weken ongeveer gaan we alles zover klaar maken voor de baby.
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis) Thuis, het is mij 2 keer goed bevallen en mocht het nodig zijn ben ik binnen 5 minuten op het ziekenhuis.
10. Waar kom je vandaan ? Almelo
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ? 19 juni gaan wij trouwen
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? ik gok 16 augustus
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ? Niet, dit was een erg welkome verassing!!!
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ? Heel soms ben ik nog misselijk maar kan niet klagen, het gaat best lekker.....bij de vorige 2 had ik nergens last van dus je kan ook niet altijd de jackpot hebben!!!

1. Hoe oud ben je ? 24
2. Uitgeteld op ? 8 augustus
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ? ons 2de kindje en het is er 1tje
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ? Ik weet het geslacht maar we houden het nog geheim
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ? Nee
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ? Natuurlijk
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ? Goed nadenken en namen voorleggen
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ? Op de helft
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis) Ziekenhuis bij me zoontje was het ook nodig en nu voor de zekerheid weer bij me zoontje werd het door het ziekenhuis overgenomen maar we wouden al ziekenhuis.
10. Waar kom je vandaan ? Soesterberg
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ? Ja 18-6-07
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? 29 Juli
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ? Meteen raak maar wel 2 miskramen gehad eentje 5 augustus en de ander 1 nov.
14. Verloskundige of gynaecoloog ? Verlsokundige
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ? Ja goed maar ik moet niet teveel doen want dan kan ik niet meer lopen inverband met erge bekkenpijn.

1. Hoe oud ben je ?   31
2. Uitgeteld op ?   28-08-2009
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ?   mijn eerste
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ?   9 april weten we het en dan mag iedereen het weten !
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ? wij hebben een combinatieecho gehad en alles is goed.
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ? Natuurlijk
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ? ja
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ? we zijn op de helft.
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis) ziekenhuis , gewoon voor de zekerheid
10. Waar kom je vandaan ?   Den Haag
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ?   nee
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ?   geen idee
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ? 6 maanden
14. Verloskundige of gynaecoloog ? verloskundige
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe  ? helemaal toppie

quote: pien1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-03-2009 21:56:34'));

1. Hoe oud ben je ? Ben 23 jaar (05-10-1985)
2. Uitgeteld op ? 2 Augustus
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ? De Eerste.
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ?Een Meisje.
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ?Ja, combinatietest, 1:5000   was de uitkomst.
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ?Natuurlijk
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ?Ja, die hebben we gelukkig al!!
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ?Alles is in huis, alleen nog schilderen en behangen.
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis)Liefst Thuis , lijkt me gewoon prettiger qua eventueel rondlopen in een vertrouwelijke omgeving, douche in je eigen douche.
10. Waar kom je vandaan ? Uit Leiden
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ?Nee, wel al 6 jaar bij elkaar.
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? Ik denk 8-2-2009
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ? 2de ronde
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ? Helemaal goed, beetje ziek geweest in de eerste weken en nu een beetje sneller moe maar heb verder nix te klagen.

Jeetje zeg Pien, heb je olifantendracht of zo ;-) moet vast 2-8 zijn haha

1. Hoe oud ben je ? 24
2. Uitgeteld op ? 29-8-2009
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ? de eerste en het is er 1
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ? Wij weten het nog niet, 15 april 20 weken echo en dan mag iedereen het weten van ons!!
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ? nope
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ? natuurlijk
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ? Jep, bij ons is het normaal om de kinderen te vernoemen eerste na ouders man 2de naar ouders vrouw dus word een Michiel of een Christina
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ? Nog niks alleen wat spulletjes gekocht dit omdat wij erg klein wonen 1 slaapkamer dus bezig met ander huis anders word het geen babykamertje maar wieg en later ledikant bij ons op de slaapkamer. Wel bezig met woningruil op moment dus nog ff afwachten en goede hoop houden!!!
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis) Ziekenhuis gewoon voor het gevoel van veiligheid en hier zou het ook niet kunnen thuis.
10. Waar kom je vandaan ? Hattem bij Zwolle
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ? nope
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? ik denk eerder waarom weet niet maar zegt me gevoel  
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ? 3de ronde raak
14. Verloskundige of gynaecoloog ? vk
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ? in begin goed nu sinds de 14de week veel misselijk en erge last van me rug

Terug
Bovenaan