elke avond drama

Ik snap er nog steeds niks van. Dhymaris is nu 6 wk en ze doet t elke avond opnieuw. De hele dag is er niks aan de hand...ze drinkt haar fles blijft even wakker en valt dan heerlijk in slaap. Of ik haar dan in de box haar bed of wagen heb maakt dr niks uit. Alleen als ze de fles heeft gehad van rond 7 uur dan is t drama. Vanavond was ik eerst heel blij....ze viel heel rustig in slaap op de bank....zonder geschommeld te worden op de arm. En dan ineens word ze wakker en krijst ze alles bij elkaar. Heb haar nu in bed gelegd en nu krijst ze ook en dan is ze weer even stil. Het kunnen geen krampjes zijn want we hebben eerst weken lang infacol gegeven en toen deed ze dit ook. Honger kan ze ook niet hebben want ze heeft meer gedronken dan normaal. Herkent iemand dit? En weet iemand wat ik ermee aan moet. Zit er namelijk niet echt op te wachten om maanden haar elke avond krijsend op de arm te hebben.
 
Hier Dani ook elke avond bezig in bed met mopperen! Zo gauw ik hem op de arm heb valt hij in slaap maar anders niet! Net toevallig ook....hij was in bad geweest voeding gehad en naar bed, en heeft een uurtje geslapen en nu net wordt hij weer mopperig wakker en wil weer niks als op de arm en valt dan in slaap....:S ik weet ook niet wat ik er mee aan moet maar ben ook niet van plan om maanden savonds zo te zitten..... dus ik lees mooi mee als iemand tips heeft! ofzo...
Ik heb hem al laten huilen maar dat vindt ik na een uur niet meer menselijk.,, en hij ligt in de bakerzak daar slaapt hij heel goed mee alleen niet in de avond uren...
Je zou zeggen ze moeten een keer wakker zijn maar op mn arm valt hij gelijk in slaap.... en raakt hij t matras dan is meneertje gelijk wakker....
 
Ik zou toch nog eens kijken of ze echt geen honger heeft. s avonds kunnen ze gaan clusteren. . Dat houdt in dat ze ’s avonds vaker willen drinken, dit kan soms wel ieder uur zijn. Dit is een heel normaal verschijnsel, het is voor de baby een voorbereiding op een langere en diepere slaap. Het kan een aanzet geven tot een nachtje doorslapen.
 
Heeey, hier hetzelfde probleem! De hele dag inderdaad niks aan het handje en na de voeding van 7 uur breekt de hel! Niks helpt: extra voeding niet, in de box niet, in het wippertje niet, speen niet, eerst in badje niet, wandelen niet, laten huilen en hopen dat 'ie in slaap valt niet.....hij houdt het rustig vol om van een uurtje of half 8/8 uur tot half 12/12 uur te huilen!
Nu weet ik wel dat het 'normaal' is dat baby's zo'n 2 a 3 uur per dag huilen, dus als je kindje overdag niet huilt en het komt 's avonds allemaal zou dat een verklaring kunnen zijn....
Ook verwerken baby;s dat wat ze hebben gehoord en gezien op een dag door te huilen (wij praten dingen van ons af en dat kunnen ze immers nog niet).....
Met dat in mijn achterhoofd heb ik er iets minder moeite mee dat Liam zo huilt 's avonds, maar leuk en makkelijk is het zeker niet!
Tips kan ik je niet geven, ik ben ook erg benieuwd of er iemand is die hier tips over heeft!
Het enige wat ik kan bedenken is het doorbreken van het patroon.......misschien een ander ritueel 's avonds, later voeden, overdag proberen meer wakker te houden.......
Ik moet morgen naar het cb.....zal er daar ook eens naar vragen!
Succes ermee in elk geval.....je bent niet alleen ;)

liefssss
 
Dit is precies wat ik in het begin heb gehad bij Olivia. Overdag gewoon veel slapen en 's avonds ontroostbaar huilen. We werden er ook gek van. Bij ons hielp de osteopaat. Na de behandeling geen ontroostbaar gehuil meer. Maar ik weet natuurlijk niet wat bij jullie het probleem is.
Ook heeft ze een tijdje gehad dat ze 's avonds na 2 uur nog een keertje wilde drinken. Dat heeft ze 2 weken ofzo gehad en toen kon ze een grotere fles aan.
 
Hier precies hetzelfde. Wij hoden het op een huiluurtje. Hij brult de longen uit zijn lijf en niks is goed.

De rest van de dag huilt hij eigenlijk helemaal niet, dit is zijn momentje om de dag te verwerken. Ik hou hem lekker bij me en laat hem even zijn gang gaan in veilige omgeving. Ik ga hem dus niet proberen stil te krijgen, hij mag wel even huilen. Meestal duurt het af en aan tot een uur of 8 en dan gaat hij slapen.

Er is een leuk boekje over geschreven dat heet: de taal van huilen. Wellicht interessant om eens te lezen.

Met een maand of 3-4 is het echt over.
 
Hoi,

Met mijn dochtertje heb ik dat toen ook gehad...
De eerste 14 weken elke avond van 7 tot 10,en daarna ging ze slapen...Het was opeens over,gewoon haar huiluurtjes geweest.Mijn zoontje heeft er nu eigenlijk niet zo'n last van..Elke baby is anders.

Groetjes Elma
 
Hier het zelfde gisterenavond,alles was goed de hele dag mevrouwtje had d,r natje en d,r droogje gehad en in 1keer om half 9 begint ze me toch te krijsen!! ik heb alles geprobeerd maar niks hielp!
Ze heeft een anderhalf lang gehuild en toen viel ze in 1keer in slaap tot vanmorgen 5uur,wat het nou was weet ik nog steeds niet,het is gelukkig niet iedere dag zo,af en toe alleen!
groetjes
btw Bryana word alweer 11weken don.
 
Terug
Bovenaan